Ach, wat attentquote:Op maandag 5 september 2011 20:06 schreef dadgad het volgende:
Ok beste mede BNW'rs. Ik moet even zeggen dat ik jullie onderhand allemaal enorm ben gaan waarderen.
Hoe dan ook. In een poging om mijn imago nog verder te vernietigen heb ik in Seksualiteit een topic geopend over vrouwen en squirten tezamen met een instructie-video die ik je via een prive-berichtje kan toesturen.
Jullie zijn allen uitgenodigd om over dit curieuze en controversiële onderwerp te komen discussiëren. Hoe werkt het? Kan het bij iedereen? Is het fijn? Heb je er ervaring mee etc. Ik weet er namelijk niets vanaf, maar ben altijd erg benieuwd geweest ernaar.
Hoppa die is al van de partij.
How To Make a Woman Squirt
Kijk maar in het spuit-topic dat je gemaakt hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je meer te vertellen hebt?
Ik ben één en al oog.
Jij bent ook niet erg snugger ofwel? Daar heb ik toch al op geantwoord(dus gelezen). Hoe kon ik anders die comment in FB plaatsen?quote:Op woensdag 7 september 2011 00:11 schreef Gray het volgende:
[..]
Kijk maar in het spuit-topic dat je gemaakt hebt.
Niet gezien.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:33 schreef dadgad het volgende:
[..]
Jij bent ook niet erg snugger ofwel? Daar heb ik toch al op geantwoord(dus gelezen). Hoe kon ik anders die comment in FB plaatsen?![]()
Maar ik ga nu off-line. Genoeg BNW voor heute. Filmpje kijken, eten en dan maar is naar bed.
Vooruit. Ik dacht het "een apotheker met skillz" een antwoord was op mijn antwoord in FB op jouw reactie in Squirt. Niet dus!quote:
Tuurlijk!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:36 schreef Bastard het volgende:
Bestaat er een verband tussen de KGB, CIA en Duitsland?
Ja als je lang genoeg zoekt wel natuurlijkquote:
Dus... we ... zijn.... echt... op de maan geweest dude!quote:Op woensdag 7 september 2011 10:49 schreef ATuin-hek het volgende:
Oh en awesomeness: Het Astronomie Topic #6
Duhquote:Op woensdag 7 september 2011 10:52 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus... we ... zijn.... echt... op de maan geweest dude!
Een aantal maanlandingen zijn gefaked. Thans daar ben ik wel van overtuigd. Jij niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:05 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
DuhHoewel mensen hier vast wel over gaan zeuren dat het nep is enzo.
Ik wist niet eens dat we meerdere keren op de maan zijn geweestquote:Op woensdag 7 september 2011 11:16 schreef dadgad het volgende:
[..]
Een aantal maanlandingen zijn gefaked. Thans daar ben ik wel van overtuigd. Jij niet?
Iets van 8 keer toch?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat we meerdere keren op de maan zijn geweest
Dadgad (goeie naam trouwens in dit verbandquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:33 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je meer te vertellen hebt?
Ik ben één en al oog.
Je squirt-topic!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dadgad (goeie naam trouwens in dit verband), je hebt meer dan 3000 views op je squirt-topic
eh.. (god ik ben echt achterlijk) Geen idee... een ruimtestation bouwen?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
1xx om een vlag te planten en stenen te pakken.. en waarom de rest?
Niks ervan. Dadgad slaat op een open gitaarstemming en dient dus als ThatGet uitgesproken te worden en NIET als Dat Gatquote:Op woensdag 7 september 2011 12:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dadgad (goeie naam trouwens in dit verband), je hebt meer dan 3000 views op je squirt-topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |