quote:
Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:[..]
Vast wel, ik heb Joey net even gezien, en ik zie al veel verschil met zaterdag

Hij was helemaal moe, echt uitgeteld in z'n bench

maar z'n oogje zag er heel netjes uit, niet rood of gezwollen of zo. Het is echt geen leuke klus, dat spoelen en zalven, maar ik denk dat het goed gaat komen!
Ik zou het zelf denk ik te eng vinden om zoiets te verzorgen, of dat ik te bang ben om 'm pijn te doen, te bang dat ik het niet goed doe..
Plus dan komt er denk ik ook nog een tikje smetvrees bij kijken, ik haat het om m'n handen vies te maken

Vandaar ook dat ik het super vind dat er ook mensen zijn die die zorg op zich willen nemen, ook in de mensenzorg trouwens
quote:
Trouwens, die sticker op de zak

Hehe, Joey's Kitteh Power
quote:
Oh en Siep is helemaal blij met het Kong-speeltje

Dat gaat vast nog op foto vastgelegd worden
Tof dat ie het leuk vindt
Morgan is alleen geïnteresseerd als een speeltje beweegt, hoop in de weer met verenstokjes dus.
Gelukkig komt er af en toe ook weleens een mot of langpootmug langs, scheelt mij weer actief zijn.. scheelt ook in het voer trouwens aangezien die altijd verslonden worden

Oh, over Joey's Kitteh Powervoer gesproken, het is gekocht in December ongeveer, daarna altijd in een afgesloten emmer gezeten.
Kan zijn dat het daardoor iets minder geur afgeeft en iets minder vers is dan een pas geopende zak maar het is nog niet over de houdbaarheidsdatum..