quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Het voertransport is soepeltjes onderweg naar Joey, met dank aan de NS, maar vooral ook met dank aan SiGNe![]()
Dat was kort maar krachtig
Misschien dat ze zalf in zijn oogkas prikt of zo. De wond is natuurlijk nog vers. Maar als het goed is groeit daar snel een laagje bindweefsel waardoor hij het minder voelt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:12 schreef heaven7 het volgende:
Hemel wat een nare toestandenEr kwam een hoop zooi uit! Gedaan tot het vocht helder was. Met de zalf begon ie echt te krijsen
Is dat vervelender dan het spoelen ofzo?
ik zat al te wachten totdat iemand dat ging vragenquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:57 schreef Cat22 het volgende:
Zijn er nog verse foto's of wiebelfilmpjes van Joey te bewonderen?
Vast wel, ik heb Joey net even gezien, en ik zie al veel verschil met zaterdagquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:46 schreef SiGNe het volgende:
Ah, daar is ie weer, Topictitel heeft een ander naam dus 't stond niet automagisch in "mijn actieve topics"
Ik hoop echt dat het goed met 'm gaat komen, zo zielig al zoveel ellende op die leeftijd.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef MaryMouse het volgende:
Goed te horen dat ondanks de vervelende behandeling met spoelen en zalven het toch weer wat beter met Joey gaat.
Ik hoop snel een waggelvideootje van hem te zien
Youtube mss?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:38 schreef heaven7 het volgende:
Siep vindt het speeltje erg leuk maar ook Joey vertoonde al interesse door het gekraak!
Hij wiebelde net weer door de kamer, maakt af en toe een sprongetjeHij is zo cute dat ik er kriebelig van wordt
Waar kan ik filmpjes uploaden?
Ik zou het zelf denk ik te eng vinden om zoiets te verzorgen, of dat ik te bang ben om 'm pijn te doen, te bang dat ik het niet goed doe..quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:29 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vast wel, ik heb Joey net even gezien, en ik zie al veel verschil met zaterdagHij was helemaal moe, echt uitgeteld in z'n bench
maar z'n oogje zag er heel netjes uit, niet rood of gezwollen of zo. Het is echt geen leuke klus, dat spoelen en zalven, maar ik denk dat het goed gaat komen!
Hehe, Joey's Kitteh Powerquote:Trouwens, die sticker op de zak
Tof dat ie het leuk vindtquote:Oh en Siep is helemaal blij met het Kong-speeltjeDat gaat vast nog op foto vastgelegd worden
quote:
auto-update iedere 5 secondenquote:
quote:
Siep denkt zeker dat Joey een alien isquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:33 schreef Pippi het volgende:
Dat filmpjeSmelt
![]()
Wat loopt Joey lekker parmantig te stappen. Siep op gepaste afstandKomt vast door die lampekap van Joey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |