Goed genoeg om te spelen, maar never nooit maximaal. Die Videokaart is matig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:05 schreef Rezania het volgende:
Ik heb:
Windows 7 Ultimate 64bit
Intel Core Duo CPU @3,00GHz 3,00GHz
4,00GB ram, 3,25GB beschikbaar.
NVIDIA Geforce 9500GT
Zou dit goed genoeg zijn voor Skyrim?
Niet maximaal, ik denk low en wellicht medium. Zeker niet hoger vrees ik.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:05 schreef Rezania het volgende:
Ik heb:
Windows 7 Ultimate 64bit
Intel Core Duo CPU @3,00GHz 3,00GHz
4,00GB ram, 3,25GB beschikbaar.
NVIDIA Geforce 9500GT
Zou dit goed genoeg zijn voor Skyrim?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Goed genoeg om te spelen, maar never nooit maximaal. Die Videokaart is matig.
Dat dacht ik ook al, maar ik twijfel nu wat slimmer is; een nieuwe pc kopen of deze upgraden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:07 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Niet maximaal, ik denk low en wellicht medium. Zeker niet hoger vrees ik.
Begin maar eens met een nieuwe videokaart. Kan best dat je dan al klaar bent.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Dat dacht ik ook al, maar ik twijfel nu wat slimmer is; een nieuwe pc kopen of deze upgraden.
Oké, ben ik stuk goedkoper uit dan met een hele nieuwe PC. Nog aanraders? Ik ben niet meer zo op de hoogte tegenwoordig.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Begin maar eens met een nieuwe videokaart. Kan best dat je dan al klaar bent.Verwacht niet dat je voor Skyrim een 3ghz+ quadcore nodig hebt.
Mocht dat wel het geval zijn gaat die nieuwe kaart gewoon mee naar je nieuwe systeem.
Lees dit maar eens door en dan kan je de tweakers pricewatch raadplegen hoe duur ze hier zijn: http://www.tomshardware.c(...)on-geforce,2997.htmlquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, ben ik stuk goedkoper uit dan met een hele nieuwe PC. Nog aanraders? Ik ben niet meer zo op de hoogte tegenwoordig.
Ik heb dat artikel geprobeerd te lezen, maar kwam niet erg ver, want ik begrijp al die technische termen niet. Ik denk dat zodra de specificaties van Skyrim uit zijn, ik gewoon naar de lokale computerwinkel ga en zeg: 'Ik wil dat computer upgraden zodat hij dit spel aankan.' en dan maar hoop dat ik goedkoop uit ben.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lees dit maar eens door en dan kan je de tweakers pricewatch raadplegen hoe duur ze hier zijn: http://www.tomshardware.c(...)on-geforce,2997.html
Je hoeft er ook geen reet van te snappen, ze raden gewoon in verschillende prijsklasses de in hun ogen beste kaart aan. Het enige wat jij moet doen is kijken hoeveel je er aan uit wilt geven en dan kijken welke kaart daar bij in de buurt komtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel geprobeerd te lezen, maar kwam niet erg ver, want ik begrijp al die technische termen niet. Ik denk dat zodra de specificaties van Skyrim uit zijn, ik gewoon naar de lokale computerwinkel ga en zeg: 'Ik wil dat computer upgraden zodat hij dit spel aankan.' en dan maar hoop dat ik goedkoop uit ben.
Oké, maar hoe weet ik nou bijvoorbeeld of de kaart past of niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je hoeft er ook geen reet van te snappen, ze raden gewoon in verschillende prijsklasses de in hun ogen beste kaart aan. Het enige wat jij moet doen is kijken hoeveel je er aan uit wilt geven en dan kijken welke kaart daar bij in de buurt komt
Ja, ik zal het eens in DIG proberen, ik kan wel zelf hardware installeren. Moet ik alleen weten wat voor hardware ik moet nemen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:27 schreef CantFazeMe het volgende:
Ze proberen dan juist altijd een poot uit te draaien
Waarom vraag je geen advies in DIG. En koop je het spul EN dan loop je naar de computerboer en vraag je of ze dat in willen bouwen/vervangen met jouw gekochte spul
.
Je mag gewoon een link plaatsen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:49 schreef Silverdigger2 het volgende:
ik weet niet of een linkdump is toegestaan,
maar ik heb laatst een kast gekocht via een GAMEPC site .NederLand (HINT) gekocht, en die was goedkoop en perfect voor gaming.
ps. je moet wel uitkijken met de prijs, want er zit niet standaard windows bij
Ja sorry, ik heb dit topic een beetje veranderd in een PC topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:36 schreef RickoKun het volgende:
Je mag een link plaatsen, maar dat kan je het beste doen in dat andere topic (DIG). Dit topic is bedoeld voor Skyrim!
Doe ik soms ook hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb dit topic een beetje veranderd in een PC topic.
Dat is het toch ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja sorry, ik heb dit topic een beetje veranderd in een PC topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Nee, Skyrim komt ook uit op de PS3 en Xbox360, dus het is ook een topic daarvoor.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 00:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pleur ik m'n stats hier ook maar neer:
Windows 7 32-bit
4,00 GB geheugen (3,25 GB beschikbaar)
AMD Phenom 9950 Quad-Core @ 2.6 GB
Nvidia GeForce 9600 GTDat wordt waarschijnlijk ook upgraden, jouw videokaart zit maar een paar stapjes hoger dan die van mij. Maar ja, ik weet er ook niet veel van. Ik laat het wel over aan Grrrrrrrr en CantFazeMe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rezania op 28-08-2011 01:10:43 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |