Een maand eerder komt Battlefield 3 uit.. Die moet hier ook wel gespeeld worden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:53 schreef Baalhaar het volgende:
Gaan jullie trouwens alleen voor deze game of staan er wel meer games op jullie verlanglijstjes?
IKKE IKKE!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
Wie gaat er eigenlijk een nieuwe PC kopen of tenminste zijn PC updaten voor Skyrim?
Ik ga sowieso een nieuwe kopen!
Fifa 12 (mits zonder Origins aids)quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:53 schreef Baalhaar het volgende:
Gaan jullie trouwens alleen voor deze game of staan er wel meer games op jullie verlanglijstjes?
Ik heb hem hier al sinds juli staanquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
Wie gaat er eigenlijk een nieuwe PC kopen of tenminste zijn PC updaten voor Skyrim?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
BIj "Origins" kan ik alleen maar aan Dragon Age denken't Is zeker een of andere falende service van EA?
Het is de bedoeling dat er een nieuwe videokaart in komt te liggen. Maar dat kan wel ff gaan duren, nieuwe generaties van nVidia en AMD komen Q4-Q1. En ik heb geen zin om nu nog de hoofdprijs te betalen voor een kaart die over een paar maandjes al een generatie achterloopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
Ik wacht tot 10 september of zo, dan loopt mijn computer nog niet achter als Skyrim uitkomt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:33 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik heb hem hier al sinds juli staan.
Dit is natuurlijk ook nog een mogelijkheid, maar heb je dan ook niet nog extra ram nodig?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is de bedoeling dat er een nieuwe videokaart in komt te liggen. Maar dat kan wel ff gaan duren, nieuwe generaties van nVidia en AMD komen Q4-Q1. En ik heb geen zin om nu nog de hoofdprijs te betalen voor een kaart die over een paar maandjes al een generatie achterloopt.
Mijn computer is waarschijnlijk ook wel krachtig genoeg, maar ik wil het spel gewoon vloeiend spelen op max graphics.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:40 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ik ga er vanuit dat mijn pc echt wel krachtig genoeg is, zeker vergeleken met consoles, en dus ook geen nieuwe hardware nodig zal hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Max moet lukken lijkt mij...
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
Ik verwacht dat 4 gigabyte nog meer dan voldoende is voor Skyrim en dat het geen bottleneck zal zijn in de performance.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:42 schreef Rezania het volgende:
Dit is natuurlijk ook nog een mogelijkheid, maar heb je dan ook niet nog extra ram nodig?
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Die Scythe Mugen is kei-langzaam jonguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Max moet lukken lijkt mij...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar kan ik zo'n lijstje vinden van mijn computer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Max moet lukken lijkt mij...Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Je weet niet wat voor hardware er in je PC zit?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar kan ik zo'n lijstje vinden van mijn computer?
Ik weet het ongeveer, maar niet precies.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:54 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je weet niet wat voor hardware er in je PC zit?
Er bestaan talloze apps die je PC 'inspecteren' naar welke hardware etc. er precies in zit.
Aida32 bijvoorbeeld.
Er bestaan wel betere apps, maar deze doet de trick wel als je gewoon beetje basis info over je rig wilt weten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet het ongeveer, maar niet precies.
Ik zal het programma eens proberen.
Ik heb het al gevonden.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:58 schreef 2dope het volgende:
[..]
Er bestaan wel betere apps, maar deze doet de trick wel als je gewoon beetje basis info over je rig wilt weten.
Link voor je als je nog niets gevonden had: "Kerr-lick
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |