Bah.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep hij krijgt weer de zelfde verschijnselen, nu nog niet zo erg. Maar het lijkt weer op hetzelfde eacht nu op de neuro chirurg
Bah, sterkte bubsel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep hij krijgt weer de zelfde verschijnselen, nu nog niet zo erg. Maar het lijkt weer op hetzelfde eacht nu op de neuro chirurg
Fotoooo!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
och bubs, ik duim voor jullie!
m'n brushroll is af
zo snel!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
och bubs, ik duim voor jullie!
m'n brushroll is af
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:09 schreef Diconnected het volgende:
Say hello to my friends Ben and Jerry
ik heb niet eens een naaimachinequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
bijkomend voordeel: nu mijn naaimachine toch weer op tafel staat, kan ik morgen gelijk al die zomen weer in m'n nette broeken leggen
Dat!!!! Ik wil die ook!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
Holy moly !! I have a jealousHij is echt uber stoer
![]()
Het is een overweging waard, zoveel tijd kost het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
Seriously, ik vind m echt geweldig!!
Edit: niet seriously dat je m voor me moet maken ofzo, maar dat ik m tof vind!!
O maar voor mij wel seriously dat je 1 mag makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
Edit: niet seriously dat je m voor me moet maken ofzo, maar dat ik m tof vind!!
Yes, me too! Hij ziet er echt supercool (en ook nog handig) uit!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
Maar ik welquote:Edit: niet seriously dat je m voor me moet maken ofzo, maar dat ik m tof vind!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |