beh balen meisquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:25 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik ben vandaag en morgen vrij, hoef pas vrijdagavond te werken. Dus ik bel vrijdagochtend of ik het ga redden ja of nee. Dus even afwachten hoe het gaat. Meh.
Ik heb nu een extra been, jeuj, nu alleen nog een nieuwe knie kthanxbye.
HOU OP IK HOOR GELIJK DIE KLAP WEERquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Misschien komt het door m'n val in maart
Boem krak auwquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
HOU OP IK HOOR GELIJK DIE KLAP WEER
god wat voelde ik me beroerd en misselijk toen door die klap, terwijl jij degene was met de pijnquote:
Ja idd, en ik maakte me meteen zorgen om m'n armband en toen was het zo van 'auw wtf m'n knie'quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
god wat voelde ik me beroerd en misselijk toen door die klap, terwijl jij degene was met de pijn
Zijn wel ideaal die dingen, heb er zelf 2quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
kneuzen!!!!
ik heb net bedacht dat ik een brushroll ga maken, voor op verkansie.
Moet niet al te moeilijk zijn, toch?
Oeh, tof!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
kneuzen!!!!
ja en anders heeft etsy leuke!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
kneuzen!!!!
jamaar dawillikniequote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:58 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zijn wel ideaal die dingen, heb er zelf 2maar die zaten bij de brushes
maar anders koop je gewoon zo'n klein toillettasje bij de Action ofzo.
ik MOET 'm binnen anderhalve week hebbenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja en anders heeft etsy leuke!
BESTEL NUNUNUNUU DAN!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik MOET 'm binnen anderhalve week hebben
quote:
Doe niet zo flaaaauuwwww vakantiegangerquote:
Jawehelll!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe niet zo flaaaauuwwww vakantieganger![]()
Jaaa!! Polkadotsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt zo:
Polkadots aan de buitenkant, ruitjes aan de binnenkant
Pics volgen
oo.. Ik wou net een polkadot lintquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb namelijk lint met ruitjes en ruitjes om ruitjes staat gek
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb Chanel gefaald.Wel goeie timing, want met boodschappen doen even winkel binnengewipt en ze hadden ze net neergezet.
wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
En toen zat ik weer op de eerste hulp![]()
Oooh, dat valt mee. 110 goede, en 12 tweedehands die ik niet gebruik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
![]()
Falen is ook zo leuk. Heb net m'n stash op de foto gezet (zonder nail art spul, en zonder top/basecoats, dus echt alleen de lakjes) ga ze zo maar eens tellen. De vorige keer dat ik telde zat ik nog niet boven de 100.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
En toen zat ik weer op de eerste hulp![]()
Yep hij krijgt weer de zelfde verschijnselen, nu nog niet zo erg. Maar het lijkt weer op hetzelfde eacht nu op de neuro chirurgquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is er gebeurd?gaat het weer slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |