quote:
Doe niet zo flaaaauuwwww vakantiegangerquote:
Jawehelll!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Doe niet zo flaaaauuwwww vakantieganger![]()
Jaaa!! Polkadotsquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
het wordt zo:
Polkadots aan de buitenkant, ruitjes aan de binnenkant
Pics volgen
oo.. Ik wou net een polkadot lintquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb namelijk lint met ruitjes en ruitjes om ruitjes staat gek
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb Chanel gefaald.Wel goeie timing, want met boodschappen doen even winkel binnengewipt en ze hadden ze net neergezet.
wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
En toen zat ik weer op de eerste hulp![]()
Oooh, dat valt mee. 110 goede, en 12 tweedehands die ik niet gebruik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
![]()
Falen is ook zo leuk. Heb net m'n stash op de foto gezet (zonder nail art spul, en zonder top/basecoats, dus echt alleen de lakjes) ga ze zo maar eens tellen. De vorige keer dat ik telde zat ik nog niet boven de 100.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
En toen zat ik weer op de eerste hulp![]()
Yep hij krijgt weer de zelfde verschijnselen, nu nog niet zo erg. Maar het lijkt weer op hetzelfde eacht nu op de neuro chirurgquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat is er gebeurd?gaat het weer slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |