Bah.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep hij krijgt weer de zelfde verschijnselen, nu nog niet zo erg. Maar het lijkt weer op hetzelfde eacht nu op de neuro chirurg
Bah, sterkte bubsel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Yep hij krijgt weer de zelfde verschijnselen, nu nog niet zo erg. Maar het lijkt weer op hetzelfde eacht nu op de neuro chirurg
Fotoooo!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
och bubs, ik duim voor jullie!
m'n brushroll is af
zo snel!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:06 schreef Stormqueen het volgende:
och bubs, ik duim voor jullie!
m'n brushroll is af
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:09 schreef Diconnected het volgende:
Say hello to my friends Ben and Jerry
ik heb niet eens een naaimachinequote:Op woensdag 17 augustus 2011 18:35 schreef Stormqueen het volgende:
bijkomend voordeel: nu mijn naaimachine toch weer op tafel staat, kan ik morgen gelijk al die zomen weer in m'n nette broeken leggen
Dat!!!! Ik wil die ook!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:30 schreef PriemGirl het volgende:
Holy moly !! I have a jealousHij is echt uber stoer
![]()
Het is een overweging waard, zoveel tijd kost het nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
Seriously, ik vind m echt geweldig!!
Edit: niet seriously dat je m voor me moet maken ofzo, maar dat ik m tof vind!!
O maar voor mij wel seriously dat je 1 mag makenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
Edit: niet seriously dat je m voor me moet maken ofzo, maar dat ik m tof vind!!
Yes, me too! Hij ziet er echt supercool (en ook nog handig) uit!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:33 schreef Lindytje het volgende:
Maar ik welquote:Edit: niet seriously dat je m voor me moet maken ofzo, maar dat ik m tof vind!!
Op een stageplek heb ik ooit 6 x de naald van de naaimachine afgebroken, toen mocht ik er maar niet meer aan komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een overweging waard, zoveel tijd kost het niet
Nou, ik zit al te denken dat deze jongedame morgen eens stofjes gaat halen op de mčrt en dan volgende week een dagje bij mama zitten en met haar naaimachine aan de slag!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is een overweging waard, zoveel tijd kost het niet
OMG!!!!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
bb heeft m'n glas-in-lood raampjes ook allemaal in de kozijnen zitten![]()
[ afbeelding ]
Ga maar door hoor, zijn mooie dingenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Zo, nu zal ik ophouden met pochen
oe ziet er tof uit linquote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:04 schreef Lindytje het volgende:
Marrakech en souvernirs
[ afbeelding ]
De grote moskee
[ afbeelding ]
Muntthee!
[ afbeelding ]
Theeglaasjes mee naar huis
[ afbeelding ]
En een kick-ass leren tas voor ongeveer 16-17 ekkies
Whehehe, wat een aansteller zeg! Maar coole muziek maakt hij wel!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:41 schreef Incantrix het volgende:
Weird Al was pasgeleden erg beledigd (met knipoog) dat Paul McCartney eerder op de cover van Polka Magazine stond als hij
Ik heb ook niet zo veel met thee hoor, maar die mini-glaasjes zijn zo cutequote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:07 schreef PriemGirl het volgende:
Oehhhh leuk LinGave tas
![]()
(en ik heb niks met thee.. Sorry![]()
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |