zo lekker in je oksel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Sheesh. Ik denken wat zit m'n bh toch rot. Komt de beugel eruit piepen.
Nah, de andere kant. Maar het zit net zo comfortabel.quote:
Oeh handig !!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk maar uit, dat doen sommige larven gerust
Daar heb ik nou nooit eens last van. Zelfs als beugel er uit piept; voel ik het niet met mijn mini mountainsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Sheesh. Ik denken wat zit m'n bh toch rot. Komt de beugel eruit piepen.
Het prikte tegen m'n borstbeen, daarvoor maakt de grootte niks uit vrees ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daar heb ik nou nooit eens last van. Zelfs als beugel er uit piept; voel ik het niet met mijn mini mountains
Aww... Kusje op je boobiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het prikte tegen m'n borstbeen, daarvoor maakt de grootte niks uit vrees ik.
Mooie rooie streep nu.
True, true.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
ach, beter nu dan straks in de wasmachine. Of als je een avondje op stap bent
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn we nou alweer boobies aan het kussen?
QFTquote:
Oeh, dan heb ik meer mazzel, dit was een oudje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb maar 1 BH waarvan ik de beugel al twee keer heb moeten repareren, en dat is nou juist de BH van 90 fucking euro!!
ja maar een BH van 90 euro ga je nog repareren, eentje van 15 euro kiep je in de kliko, dat scheelt misschien ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb maar 1 BH waarvan ik de beugel al twee keer heb moeten repareren, en dat is nou juist de BH van 90 fucking euro!!
quote:
BH's van 90 euro breng je terugquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar een BH van 90 euro ga je nog repareren, eentje van 15 euro kiep je in de kliko, dat scheelt misschien ook
Daar zat ik ook al op te kwijlen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WIL DEZE!
http://www.temptalia.com/(...)view-photos-swatches
en SQ katje gaat goed, donderdag wordt spalk opnieuw gedaan en dan meot het nog 3 weken zitten
dico
bubs
Mijne gaan ook nooit kapot *klopt af*, maar na een paar jaar gaan ze lubberenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik kan echt jaaaaaaaaaaren met bh's vooruitHeb nog nooit meegemaakt dat er 1 kapoet ging in wasmachine of wat dan ook. Echt puur omdat ze 'versleten' zijn
Fu... had niet moeten klikkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WIL DEZE!
en SQ katje gaat goed, donderdag wordt spalk opnieuw gedaan en dan meot het nog 3 weken zitten
dico
bubs
ligt er aan, als ze na 2 keer dragen stuk gaan welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
BH's van 90 euro breng je terug
meh, daar zijn tientallen dupes van te vinden denk ik...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:34 schreef Sharana_LV het volgende:
IK WIL DEZE!
dico
bubs
Ahjaaa...terugbrengen naar dat leuke winkeltje wat eigenlijk gewoon een witwas dekmanteltje bleek te zijn voor de praktijken van minder fris mannetje en nu dus over de kop isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef princess-a het volgende:
[..]
BH's van 90 euro breng je terug
Serieus?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ahjaaa...terugbrengen naar dat leuke winkeltje wat eigenlijk gewoon een witwas dekmanteltje bleek te zijn voor de praktijken van minder fris mannetje en nu dus over de kop is
I'm a sucker for those pinks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meh, daar zijn tientallen dupes van te vinden denk ik...
jamaar nouweeeeeeenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
meh, daar zijn tientallen dupes van te vinden denk ik...
en aggos... arm pootje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |