Ohh Dicoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:36 schreef Diconnected het volgende:
Ben 2 jaar geleden al aan die knie geopereerd want ik had dus in dat deel van m´n knie geen kraakbeen meer zitten, hebben ze dus met een kijkoperatie gaatjes geboord in het goede kraakbeen en dat dus op de plek gezet waar het niet meer zat. Nou heeft de arts altijd wel gezegd dat het nooit meer 100% zou worden, maar ik had niet gedacht dat ik na 2 jaar weer dit soort pijn en gedoe zou krijgen
Alles wat je te veel binnen hebt van het pilletje, plas je toch weer uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut Dico![]()
Ik ben komende week ook op schiphol, maar denk niet dat ik mijn familie zover krijg om te wachten terwijl ik de Etos binnenhups.. Moet ze ook al zover krijgen dat ik starbucks kan halen.
Ik heb volgens mij een hoop symptomen van vitamine B12 tekort....![]()
En dat zou best kunnen, want B12 zit in melk, eieren, vlees en kaas. Van die vier eet ik alleen de laatste.... Zit nu te twijfelen of ik het daarop zal gokken en wat tabletjes ga halen, of dat ik het toch even laat checken bij de huisarts. Op zich valt het allemaal best mee en kan ik er wel mee leven, maar het is wel irritant.
Dat is toch nuttig genoeg voor 1 dag!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb gekookt, de vaatwasser ingeruimd en mijn band geplakt () en wil eigenlijk nog iets nuttigs doen, maar ik weet niet zo goed wat
srsly? Dan hield ik geen huishouden draaiende hoor, en ik heb nog niet eens kinnertjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is toch nuttig genoeg voor 1 dag!
Tja, dat je een huishouden draaiende moet houden zei je er niet bij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly? Dan hield ik geen huishouden draaiende hoor, en ik heb nog niet eens kinnertjes
Slimquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja we zijn allemaal kneuzen. En SQ is veel te actief, kneus!
![]()
Hopelijk gaat het snel beter Bubs.
Tja, vlees en vis is principieel, eieren vind ik gewoon vies. Alleen als het in een cake zit ofzo kan ik het hebben.
Gewone melk vind ik ook niet lekker, magere krijg ik misschien nog wel weg (al tijden niet geprobeerd).
Ga maar eens pilletjes halen dan. Als het volgende week nog niet weg is, afspraak met de huisarts maken kan altijd nog
Een huishouden kan prima bestaan zonder dat het hoeft te draaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
eh, da's toch niet ongebruikelijk? (tenzij je nog thuis woont...)
* PriemGirl knortquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
priem en ik zijn varkjes want we eten alles
Dan zijn jullie geitjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
priem en ik zijn varkjes want we eten alles
true, het voelt alleen zo beschamend als je onverwachts bezoek krijgtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een huishouden kan prima bestaan zonder dat het hoeft te draaien
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
kneuzentopic
dicootje, ik duim voor je dat het goed te behandelen is
nagelschaartje, hou je rekening met je voedingsstoffen als vega? In vlees en eieren zitten toch belangrijke dingen die je wel nodig hebt.
En bubs, fijn dat ie morgen naar huis mag!
Sharaan, hoe is het nu met poes?
Zo, ben ik nog kneusjes vergeten?
SQ is liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja we zijn allemaal kneuzen. En SQ is veel te actief, kneus!
![]()
Hopelijk gaat het snel beter Bubs.
Tja, vlees en vis is principieel, eieren vind ik gewoon vies. Alleen als het in een cake zit ofzo kan ik het hebben.
Gewone melk vind ik ook niet lekker, magere krijg ik misschien nog wel weg (al tijden niet geprobeerd).
Ga maar eens pilletjes halen dan. Als het volgende week nog niet weg is, afspraak met de huisarts maken kan altijd nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |