srsly? Dan hield ik geen huishouden draaiende hoor, en ik heb nog niet eens kinnertjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:59 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Dat is toch nuttig genoeg voor 1 dag!
Tja, dat je een huishouden draaiende moet houden zei je er niet bij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
srsly? Dan hield ik geen huishouden draaiende hoor, en ik heb nog niet eens kinnertjes
Slimquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja we zijn allemaal kneuzen. En SQ is veel te actief, kneus!
![]()
Hopelijk gaat het snel beter Bubs.
Tja, vlees en vis is principieel, eieren vind ik gewoon vies. Alleen als het in een cake zit ofzo kan ik het hebben.
Gewone melk vind ik ook niet lekker, magere krijg ik misschien nog wel weg (al tijden niet geprobeerd).
Ga maar eens pilletjes halen dan. Als het volgende week nog niet weg is, afspraak met de huisarts maken kan altijd nog
Een huishouden kan prima bestaan zonder dat het hoeft te draaienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:05 schreef Stormqueen het volgende:
eh, da's toch niet ongebruikelijk? (tenzij je nog thuis woont...)
* PriemGirl knortquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
priem en ik zijn varkjes want we eten alles
Dan zijn jullie geitjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:06 schreef Stormqueen het volgende:
priem en ik zijn varkjes want we eten alles
true, het voelt alleen zo beschamend als je onverwachts bezoek krijgtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:07 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een huishouden kan prima bestaan zonder dat het hoeft te draaien
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:56 schreef Stormqueen het volgende:
kneuzentopic
dicootje, ik duim voor je dat het goed te behandelen is
nagelschaartje, hou je rekening met je voedingsstoffen als vega? In vlees en eieren zitten toch belangrijke dingen die je wel nodig hebt.
En bubs, fijn dat ie morgen naar huis mag!
Sharaan, hoe is het nu met poes?
Zo, ben ik nog kneusjes vergeten?
SQ is liefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja we zijn allemaal kneuzen. En SQ is veel te actief, kneus!
![]()
Hopelijk gaat het snel beter Bubs.
Tja, vlees en vis is principieel, eieren vind ik gewoon vies. Alleen als het in een cake zit ofzo kan ik het hebben.
Gewone melk vind ik ook niet lekker, magere krijg ik misschien nog wel weg (al tijden niet geprobeerd).
Ga maar eens pilletjes halen dan. Als het volgende week nog niet weg is, afspraak met de huisarts maken kan altijd nog
Mijn onverwachte bezoek is eraan gewendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
true, het voelt alleen zo beschamend als je onverwachts bezoek krijgt
I boop your nosequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee varkjes wat die zijn lekker zacht en hebbben leuke neusjes
oeh, waar koop je dat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn onverwachte bezoek is eraan gewend.
Heb een magneet met "vorige week was mijn huis nog schoon, sorry dat je het net gemist hebt". Die zou ik wat prominenter mogen plaatsen
true, gewoon een fluffy pakje aantrekkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Larves kunnen toch functioneren als een soort schwiffer?
(tis maar goed dat ik geen kinderen hoef)
Geen idee meer, komt uit zo'n rek waar ook van die foute gedichten-magneetjes hangen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oeh, waar koop je dat?
@priem: oink
Mijn hond eet prima alle spinnen en vliegen hier in huis opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
Larves kunnen toch functioneren als een soort schwiffer?
(tis maar goed dat ik geen kinderen hoef)
Haha, jah, een larf en drie haarballen, dat is een slechte combiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
ahahha ik stofzuig echt eens in de twee weken ofzomaar goed, hier kruipt geen larf rond...
Kusje op je bekken dan... (dzjinggg!)
kijk maar uit, dat doen sommige larven gerustquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Mijn kat ook Priem, maar dat schijnen kinderen weer niet te doen
Vet hendig!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kijk maar uit, dat doen sommige larven gerust
gewoon stug blijven tacklenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Haha, jah, een larf en drie haarballen, dat is een slechte combiEn
![]()
Nagelschaartje, deze loopt al, dus dan is de swifferfunctie er wel zo'n beetje vanaf..
Fliefd zijn is de bom!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |