maar de verkoop van vrijstaande huizen is gestegenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:21 schreef mvdejong het volgende:
De regering is in alles bezig Nederland tot een 3e wereld land te reduceren. De corruptie in de top zit er al, rechters zijn hun onafhankelijkheid al kwijt, nu de rest nog.
DAT OORLOG VOEREN KOST MAAR EEN ENKELE HONDERDEN MILJOENEN PER JAAR!quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:45 schreef Athlon64x het volgende:
DANK JULLIE WEL DAT JULLIE OP PVV EN VVD MOESTEN STEMMEN
NU GAAT AL DAT GELD NAAR OORLOG VOEREN
ja je zegt het zelf al kost veel geldquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
DAT OORLOG VOEREN KOST MAAR EEN ENKELE HONDERDEN MILJOENEN PER JAAR!
Met het geld dat we Griekenland geven kunnen we 15 jaar lang onbeperkt oorlog voeren in 2 landen naar keuze.
Wat houdt je tegen om te verhuizen? Hypotheek?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
DAT OORLOG VOEREN KOST MAAR EEN ENKELE HONDERDEN MILJOENEN PER JAAR!
Met het geld dat we Griekenland geven kunnen we 15 jaar lang onbeperkt oorlog voeren in 2 landen naar keuze.
Een klein deel van die honderden miljoenen komt bij mij terecht, dus ik vind het wel best. En die miljardensteun aan Griekenland c.s. is weer goed voor mijn portefeuille. Mij hoor je dus eigenlijk helemaal niet klagen. En ik heb een OV-fietsabbo en mijn 1e klas OV-kaart wordt toch helemaal door mijn baas betaald.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat houdt je tegen om te verhuizen? Hypotheek?
Ach, die uitkeringstrekkers kunnen net zo goed gaan fietsen. Ze hebben tenslotte toch de hele dag de tijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:09 schreef De_Nuance het volgende:
Waar gaat het serieus heen met dit land?
OV is beschaving, het is hier niet de fokking hoorn van Afrika.
Alsof het personeel ook maar een ruk om de reiziger geeft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan me nog de pissige reacties op dit forum herinneren toen het personeel staakte om dit te proberen te voorkomen.
jammer dat je straks geen trein meer kan nemen, want die komen straks ook aan de beurt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Een klein deel van die honderden miljoenen komt bij mij terecht, dus ik vind het wel best. En die miljardensteun aan Griekenland c.s. is weer goed voor mijn portefeuille. Mij hoor je dus eigenlijk helemaal niet klagen. En ik heb een OV-fietsabbo en mijn 1e klas OV-kaart wordt toch helemaal door mijn baas betaald.
Maakt het wat uit of ze het voor hun eigen hachje doen of omdat ze jou zo zielig vinden? Ze probeerden er wat tegen te doen, ze probeerden de reizigers duidelijk te maken wat de plannen voor hen zouden betekenen, maar die liepen op z'n Hollandsch te chagrijnen en te klagen. En nu precies datgene gebeurt waarvoor ze gewaarschuwd werden, chagrijnen en klagen ze weer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef Nobu het volgende:
Alsof het personeel ook maar een ruk om de reiziger geeft.
Waren de meeste users toen niet tegenstander van die stakingen, want die stakingen waren tegen marktwerking?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef ShadyLane het volgende:
Ik kan me nog de pissige reacties op dit forum herinneren toen het personeel staakte om dit te proberen te voorkomen.
Meer dan je zou denkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:23 schreef Nobu het volgende:
[..]
Alsof het personeel ook maar een ruk om de reiziger geeft.
Ik weet niet vanuit welk land je komt, maar de landen die het verval nog verdoezelen maken vroeg of laat een hardere klap wsl. Ik heb het dan uiteraard niet (alleen) over het OV, maar elke sector.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Nederland is mijn inziens echt in verval, op zo'n beetje elke manier in elke sector.
Ik kom uit Engeland. En ja, het is daar niet veel beter maar de bezuinigingen zijn daar wel stukken forser dan hier (wat mijn inziens goed is) en ze hanteren niet de kaasschaaf methode zoals in Nederland waar ze overal een beetje bezuinigen. En je hebt in Engeland nog 'gratis' zorg.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:33 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik weet niet vanuit welk land je komt, maar de landen die het verval nog verdoezelen maken vroeg of laat een hardere klap wsl. Ik heb het dan uiteraard niet (alleen) over het OV, maar elke sector.
Want de reiziger kon zelf niet bedenken dat het best vervelend is als je buslijn geschrapt wordt? Die lui staken alleen maar omdat ze dan niet van die nare ritjes tussen hun koffie- en rookpauzes hebben. Kom dan met een ander soort actie, maar dat kost natuurlijk moeite.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:28 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Maakt het wat uit of ze het voor hun eigen hachje doen of omdat ze jou zo zielig vinden? Ze probeerden er wat tegen te doen, ze probeerden de reizigers duidelijk te maken wat de plannen voor hen zouden betekenen, maar die liepen op z'n Hollandsch te chagrijnen en te klagen. En nu precies datgene gebeurt waarvoor ze gewaarschuwd werden, chagrijnen en klagen ze weer.
Want een staking KAN dit ook echt voorkomen, symboolpolitiek menquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:22 schreef ShadyLane het volgende:
Waar bezuinigen ze daar op ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:39 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kom uit Engeland. En ja, het is daar niet veel beter maar de bezuinigingen zijn daar wel stukken forser dan hier (wat mijn inziens goed is) en ze hanteren niet de kaasschaaf methode zoals in Nederland waar ze overal een beetje bezuinigen. En je hebt in Engeland nog 'gratis' zorg.
Mopperdemopperdemopper, klaagklaagklaag. Wat heb je er zelf tegen gedaan? Minder dan dat personeel, vermoed ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef Nobu het volgende:
Want de reiziger kon zelf niet bedenken dat het best vervelend is als je buslijn geschrapt wordt? Die lui staken alleen maar omdat ze dan niet van die nare ritjes tussen hun koffie- en rookpauzes hebben. Kom dan met een ander soort actie, maar dat kost natuurlijk moeite.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:04 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Mopperdemopperdemopper, klaagklaagklaag. Wat heb je er zelf tegen gedaan? Minder dan dat personeel, vermoed ik.
Ik ken dat verwijt vanuit het onderwijs. Sta ik actie te voeren voor kleinere klassen en voor hogere salarissen, omdat we anders onmogelijk goed opgeleide leraren kunnen krijgen, lees en hoor je overal dat je daar alleen voor je eigen hachje staat en geen ruk geeft om de leerlingen. Nou HAD ik door de aard van mijn vak allang kleine klassen en nou HAD ik allang een hoger salaris bedongen, maar dat het me voor mijn leerlingen prettig had geleken als ze ook bij andere vakken kleinere groepen en goedbetaalde leraren zouden hebben wil er niet in. Voor veel mensen is het kennelijk ondenkbaar dat je voor iets anders de straat opgaat dan voor je eigen portemonnee. Zoals de waard is hequote:
Ik doe ook alles met de electrische fiets in m'n eigen stad. Dat is veel sneller dan naar de bus/tram halte lopen, (5~7 minuten), op de tram/bus wachten (5~10 minuten), een omweg rijden en elke halte weer stoppen (weer 10 minuten bij tov de fiets die recht naar het doel gaat). De afgelopen 5 jaar heb ik het OV in eigen stad amper/niet gebruikt.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |