40+quote:
Maar wel erg leuk voor later, toch?quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
pffffff pauze... wat een werk halen we ons toch altijd op de hals met die vakantieverslagen..
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:57 schreef Sarabi het volgende:
Beetje rare dag vandaag, hopelijk morgen meer rust in mijn hoofd om te relaxen
+1 meeliftquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wil op het terras zitten met een biertje
** Boris schenkt een wijntje in, maar dan wel in de tuinquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:04 schreef Den_Haag het volgende:
Ik wil op het terras zitten met een biertje
moet nog werken en trainenquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
** Boris schenkt een wijntje in, maar dan wel in de tuin.
Van wat voor wijn houd je Piet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen laatste dag antibiotica, dan mag ik ook weer een wijntje
Mijn dikke darm!quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
Ben ik de enige die aan iets heel anders dacht toen ik hier op stumblede?
http://www.vat19.com/dvds/worlds-largest-gummy-worm.cfm
[ afbeelding ]
Op zich vind ik het wel een klein beetje zorgelijk dat ze je aan de AB hebben gezet zonder dat ze snapten waar de infectie door kwam. Mocht het een virus geweest zijn, heb je voor niets een kuur gehad...quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Morgen laatste dag antibiotica, dan mag ik ook weer een wijntje
Wat een leuk speeltje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar wel erg leuk voor later, toch?
Zeg. Schiet eens op! We wachten al bijna een hele dag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:16 schreef Sunnythesun het volgende:
onwijs! Ben blij dat we dat iedere keer doen hoor, maar het is nu ff een klus al dat getyp
Jouw nieuwe speeltje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:12 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nu bij maandag 1-8quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Zeg. Schiet eens op! We wachten al bijne een hele dag.
Lekkerequote:Op maandag 15 augustus 2011 17:11 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Van wat voor wijn houd je Piet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 17:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Eerst maar eens koken.. ik mis mijn buitenkeukentje de eerste dagen altijd wel een beetje hoor..Kijk eens wat blijerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |