Das net zo'n type als die van jou!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef Soempie het volgende:
Hoe is dat eigenlijk met de rest van de mannen van de dames hier?
Ik heb ook braaf gesmeerd, iedere avond en het leek te werken. Maar gister (36+5) ontdekte ik dat mijn huid zo op het laatste moment aan het scheuren is gegaan. Jammer maar niet dramatisch. Ben ik straks gewoon een zebramamaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:31 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb in het begin van m'n zwangerschap ook veel gesmeerd maar werd toch een zebra op m'n buik, dus dat wil nix zeggen.. Daarna maar gestopt met smeren, vond het zo'n geplak, echt vies. Tja en een zebrabuik had ik toen ondertussen toch al.. Tja niet fijn maar nix aan te doen helaas..
Dit dus, ik denk aan julliequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Miss Jones en man, gefeliciteerd met jullie dochter!![]()
Hopelijk kunnen jullie toch genieten van dit kleine wondertje, ondanks alle zorgen die voorbij komen..
Jij zegt het echt zoals ik het voel, +1 dus!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:55 schreef octopussy het volgende:
Miss Jones en man, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie eigenwijsjeTegelijkertijd wil ik jullie ook heel veel sterkte wensen met de droevige kennismaking met jullie andere kindje en met de zware tijden die jullie nu tegemoet gaan. Mijn gedachten gaan naar jullie en het kleine mupje uit
herkenbaar Octo; ik had ook al striae van mijn hoge BMI toendertijd... heb in beide zwangerschappen geen nieuwe gekregen. Diegene die er al zaten zijn nog steeds mooi wit. Dus dat is dan weer een voordeel.. en tja dat vel blijft slap he??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:00 schreef octopussy het volgende:
Striae, achmijn buik is hoe dan ook niet meer bikiniproof (nooit geweest ook) met 5 kleine littekens en een grote van navel tot borstbeen. De striae die ik van mijn dikke periode had is niet erger geworden door de zwangerschappen, maar ik heb ondanks een flinke buik nog steeds loshangend vel. Misschien dat ik nog wel eens een buikwandcorrectie ga laten doen, maar dan moet ik niet daarna nog zwanger worden.
Ohw jij ook al. Hier ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:51 schreef Kyara het volgende:
smeren moet sowieso wel. Huid is zo droog dat de vellen er af en toe bijhangen. Borsten idem dito
idem!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:25 schreef NotTheSame het volgende:
Iemand een pmmetje over voor mij?
Thanx Oognip!
En wat een mooie namen! Toen ik de initialen zag, dacht ik ook meteen bij de eerste letter aan die naam!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef miss-jones25 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heb je al gevraagd wanneer je kan buidelen?Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
ja dat weet ik ook eigenlijk niet, mijn baarmoedermond was al volledig verstreken en had al 2 cm ontsluiting (gister), dat zal mij doen denken dat die prop dan iets hoger zit??? maar heb ook geen idee...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef Twinkly het volgende:
BJ, dat klinkt toch wel alsof er iets begonnen is! Spannend!
Hoe gaat dat eigenlijk als een VK je stript, gaan ze dan dwars door de slijmprop heen
Ik sluit me hier volledig bij aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Miss Jones en man, gefeliciteerd met jullie dochter!![]()
Hopelijk kunnen jullie toch genieten van dit kleine wondertje, ondanks alle zorgen die voorbij komen..
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:33 schreef miss-jones25 het volgende:
Oooh, wat een perfect klein mensje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |