Dit verschilt heel erg. Ligt aan je eigen persoon, aan je groepje, aan je studie etc. Maar ik heb het idee dat intro niet bepaald wie je vrienden worden, maar andere aspecten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kijk je moet een beetje geluk hebben. Als er leuke mensen in je introgroepje zitten zou ik niet weten waarom daar geen vriendschappen uit zouden kunnen ontstaan.
Omdat er hier zoveel zitten en je er elke keer weer mee geconfronteerd wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:16 schreef Meneer_du_bir het volgende:
[..]
Ritmo je bent cool enzo maar je hebt iets teveel haat jegens "contactgestoorde mensen" en dit hou je ook zorgvuldig lang aan. Heb je er wel eens aan gedacht waarom dat zo is?
Oftewel je zit op het verkeerde forum.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat er hier zoveel zitten en je er elke keer weer mee geconfronteerd wordt.
Als iedereen hier nou normaal doet, hoef ik ook niet meer op ze in te hakken.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef Knevelt het volgende:
dit is ook iedere jaar hetzelfde liedje
Er zijn weinig alternatieven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:04 schreef PerrydePool het volgende:
[..]
Oftewel je zit op het verkeerde forum.
Mensen die praten over 'de massa'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 04:47 schreef Plastic_zak het volgende:
Ritmo die iedereen belachelijk maakt die anders is dan de massa
waarom maak jij je er zo druk over wat anderen doen? Volgens mij heb je eerder zelf een probleem en bash je iedereen omdat je zelf onzeker bent oid. #amateurpsychologie.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
waarom maak jij je er zo druk over wat anderen doen? Volgens mij heb je eerder zelf een probleem en bash je iedereen omdat je zelf onzeker bent oid. #amateurpsychologie.
Waarom vragen ze me dan op schiphol waar de coffeeshops zijn?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:59 schreef linpunt het volgende:
[..]
Niet weten hoe Amsterdam in elkaar zit.
Gemiddelde toerist weet zelfs hoe Amsterdam in elkaar zit.
mwah. Heb er geen problemen mee gehad om contacten te leggen. En uiteindelijk ben ik vrienden geworden met iemand die ik tijdens dat hele introductieweekend (van studie #1) niet eens ben tegengekomen, in mijn/onze beleving. Ik vind zo'n weekend gewoon niks. Voor mij is het helemaal niet ontspannen maar juist geforceerd "leuk" doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hou niet van introweken, maar ik denk dat het wel belangrijk is om contacten te leggen en gewoon als goede start van je studiejaar.
Misschien zijn ze verkouden, anders gewoon op de geur in de binnenstad afgaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom vragen ze me dan op schiphol waar de coffeeshops zijn?
Ik snap die KEI-leiders wel; die zijn gewoon met hun eigen matties gaan zuipen. Die eerstejaars zijn vaak ook extreem hard aan het zuipen...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:47 schreef Joppy het volgende:
Is toch gewoon leuk zo introductieweek? zowel algemeen en van de opleiding.
De algemene intro is gewoon een week lang feest in de stad (iig in Groningen). Qua deelname aan activiteiten is het heel vrijblijvend en kun je gewoon overslaan waar je geen zin hebt. Het enige wat ik eigenlijk heb gedaan is eten met KEI-groepje, gezellig drinken in de stad tot 's morgens, uitslapen en weer opnieuw beginnen. De groepjes zijn overigens ook niet bindend voor de hele week ofzo. Paar mensen heb ik na de eerste avond niet meer gezien, paar nieuwe leuke mensen zijn er later bijgekomen en onze KEI-leiders hebben we na een paar dagen gedropt omdat ze gewoon te suf waren.
Intro van de opleiding is leuk om de mensen van je opleiding een beetje te leren kennen. Ja, je kan ze natuurlijk ook leren kennen tijdens je opleiding zelf. Maar het is toch gezelliger met een biertje in een ontspannen omgeving? Dat is toch een betere start dan elkaar in de pauze van colleges met een bakje koffie te leren kennen.
Je hoeft na de intro ook geen vrienden voor het leven te worden ofzo, maar er is niks mis met een ontspannen start.
Bij ons was het zo dat de intropapa en mama het hardst gingenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap die KEI-leiders wel; die zijn gewoon met hun eigen matties gaan zuipen. Die eerstejaars zijn vaak ook extreem hard aan het zuipen...
Verschilt wel ja. Vooral die bazen van ge wat grotere studentenverenigingen zijn baas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:14 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Bij ons was het zo dat de intropapa en mama het hardst gingen
Dat was bij ons het geval idd, probeer zo'n "getrainde" gast maar eens bij te houden als 18 jarig pikkiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Verschilt wel ja. Vooral die bazen van ge wat grotere studentenverenigingen zijn baas.
Ons groepje dumpte de leiders, niet andersom, omdat deze leiders alleen maar suffe dingen wilden doen. Ik zou bij god niet meer weten wat voor suffe dingen het waren, het is alweer 8 jaar terug. Maar ik weet wel dat ze bijv. pertinent niet naar Vindicat of Albertus wilden. Nu ben ik daar ook geen groot fan van. Maar het hoort er wel bij en deze verenigingen hadden (hebben?) vaak ook wel een toffe line-up in de hele keiweek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap die KEI-leiders wel; die zijn gewoon met hun eigen matties gaan zuipen. Die eerstejaars zijn vaak ook extreem hard aan het zuipen...
QFT, er is nooit een excuus om niet te gaan. dan ben je precies die ene dude die er niet bij wasquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:50 schreef DuTank het volgende:
IntroductiewekenAfgelopen jaar gewoon weer gedaan bij m'n 2e studie. Daardoor ken ik nu wel fucking veel mensen en had al die feesten niet willen missen. Je bent echt een fucking mongool als je daar niet heen gaat, al is het maar om mensen te leren kennen gewoon..
9 op de 10 keer lok je het natuurlijk zelf uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Omdat er hier zoveel zitten en je er elke keer weer mee geconfronteerd wordt.
Als iedereen hier nou normaal doet, hoef ik ook niet meer op ze in te hakken.
Alsof ze dan constant insider-jokes zouden maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:22 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
QFT, er is nooit een excuus om niet te gaan. dan ben je precies die ene dude die er niet bij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |