Ik hoef sowieso niet vroeg uit bed tijdens mijn intro straks? Ja wel tijdens die van mijn opleiding zelf, maar verder begint het ook altijd pas smiddags.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:30 schreef Supersoep het volgende:
Uitslapen is gewoon veel leuker en fijner dan zo'n achterlijke introweek waar je nog eens vroeg uit bed moet ook. Kom nou zeg.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef Rivalo het volgende:
Op de middelbare waren die ook kut. Ging je kanoën
En dan was je 'waterdichte' horloge vertyft, of had je van die gasten die op het einde van de dag nog maar met 1 schoen naar huis gingen_!
Mooi dat die ecologie veel terug komt, want dat was dus een van de redenen om voor Utrecht te kiezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Het loopt over van ecologie.Valt ook wel weer mee, maar het komt bij elk vak wel terug naar mijn idee. Vooral groepswerk vond ik ook wel weer meevallen, is qua toetsen een beetje half om half denk ik. Wat ik vooral fijn vind is dat de toetsen om je inzicht gaan en het dus thuis-doe-toetsen zijn. Theorie stampen is nooit m'n sterkste punt geweest en heb het idee dat ik er zo veel meer van leer. Het is me zeker goed bevallen, maar zorg bij de groepsdingen dat je een beetje goed kan samenwerken en communiceren met die mensen. Ik heb een toets moeten herkansen omdat de samenwerking zo slecht verliep dat we de toets geeneens af hadden.
Qua introductie kan ik je niet veel meer vertellen, was er zelf niet bij en heb ook niet heel veel verhalen gehoord.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:32 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik heb de KEI-week wel gelopen, en van m'n eerste studie ook het introkamp. Het introkamp van m'n tweede studie heb ik uit principe overgeslagen. Dat kostte rond de 250 euro voor 2 nachtjes![]()
Moest ik daarna ook nog een vervangende opdracht doen_
Ik heb altijd zelf kunnen kiezen met wie ik samenwerk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:56 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Mooi dat die ecologie veel terug komt, want dat was dus een van de redenen om voor Utrecht te kiezen.
Had op internet wel wat toetsopdrachten gevonden en dat zag er wel goed/leuk uit. Er wordt veel gevraagd naar een koppeling tussen theorie en praktijk en naar verbanden binnen de theorie.
Kan me voorstellen dat je op deze manier heel veel kan leren. Leren uit de boeken is ook niet helemaal iets voor mij. Ben wel heel geïntereseerd in theorie maar volgens mij zou het mij heel veel tijd kosten om een schriftelijk tentamen voor te bereiden.
Kun je bij de groepsopdrachten kiezen met wie je samenwerkt? Of wordt je in een groepje ingedeeld?
Alsof je later bij het groepje van je introductieweek blijftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:30 schreef wise het volgende:
zo leer je toch alvast mensen kennen. Uitermate handig
Dit soort topics in een notendop idd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Mensen die niet naar een introductieweek gaan zijn contactgestoord. Mensen die wél naar een introductieweek gaan zijn ook contactgestoord omdat ze uberhaupt een introductieweek nodig hebben om contact te maken. Mensen die het niet met mij eens zijn, zijn ook contactgestoord omdat ze zonodig niet met mij eens willen zijn om dwars te doen.
Ik stel voor de OP te kopieren en over een jaar weer neer te planten in een nieuwe introductieweek-topic
Contacten leggen kun je ook buiten de intro om, vaak nog makkelijker en blijvender ook. De mensen die in mijn intro zaten heb ik in ieder geval nooit meer gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hou niet van introweken, maar ik denk dat het wel belangrijk is om contacten te leggen en gewoon als goede start van je studiejaar.
Maar het geeft wel gespreksstof om op terug te kijkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Contacten leggen kun je ook buiten de intro om, vaak nog makkelijker en blijvender ook. De mensen die in mijn intro zaten heb ik in ieder geval nooit meer gezien.
.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Maar het geeft wel gespreksstof om op terug te kijken
Dan ben je een uitzondering, meestal is dat namelijk wel zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Contacten leggen kun je ook buiten de intro om, vaak nog makkelijker en blijvender ook. De mensen die in mijn intro zaten heb ik in ieder geval nooit meer gezien.
Ik ben nog steeds vriendinnen met een meisje die ik ken van de introweek, maar de rest van de groep bleef het bij gedwongen ongemakkelijke praatjes..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:30 schreef wise het volgende:
zo leer je toch alvast mensen kennen. Uitermate handig
De mensen die in mijn intro zaten gingen na 2 maanden van de studie af, toch een andere studie doen of verdwenen gewoon totaal. Mensen die ik heb leren kennen na de intro op andere manieren spreek ik nog steeds vrijwel dagelijks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je een uitzondering, meestal is dat namelijk wel zo.
En gedwongen wadlopen <3quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:32 schreef debeterebob het volgende:
Ohja en mensen die gaan klagen dat ze op een kutboerderij zitten, terwijl dat dus echt geen ene zak uitmaakt. Het gaat om wat ouwehoeren en drinken!
Kijk je moet een beetje geluk hebben. Als er leuke mensen in je introgroepje zitten zou ik niet weten waarom daar geen vriendschappen uit zouden kunnen ontstaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef karr-1 het volgende:
[..]
De mensen die in mijn intro zaten gingen na 2 maanden van de studie af, toch een andere studie doen of verdwenen gewoon totaal. Mensen die ik heb leren kennen na de intro op andere manieren spreek ik nog steeds vrijwel dagelijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |