abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2011 @ 15:07:57 #51
353354 Vleermuisspin
met z'n hipsterbril
pi_100760777
Ik heb gewoon zin in mijn intro, nog nooit gedaan, en ik kijk er naar uit. *O*
Zeuren jullie maar met z'n allen op je zolderkamertje.
pi_100777826
er zijn wel uitzonderingen waarom je niet kunt deelnemen aan de intro (ziekte bijv), maar in principe ben je wel echt een kneus als je niet gaat :')
  maandag 15 augustus 2011 @ 21:30:46 #53
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_100778687
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 21:15 schreef Julius.Strandjutter het volgende:
er zijn wel uitzonderingen waarom je niet kunt deelnemen aan de intro (ziekte bijv), maar in principe ben je wel echt een kneus als je niet gaat :')
Ik heb het gedaan destijds, maar ik heb niet het gevoel dat ik er beter van geworden ben. De leukste mensen heb ik pas ontmoet na de intro, de mensen die ik daar leerde kennen waren binnen no time verdwenen van de opleiding of heb ik daarna nooit meer iets van gehoord.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_100781448
Waarom komt me dit topic zo enorm bekend voor?
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_100781630
Spoorknorren, dat zijn het.
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:23:06 #56
152789 karr-1
pi_100781774
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:17 schreef sinadO het volgende:
Waarom komt me dit topic zo enorm bekend voor?
Gokje, omdat het elke keer weer terugkomt. Binnenkort krijgen we weer de discussie over studentenverenigingen
pi_100781885
Mensen die naar de intro week gaan :')
Die sociale contacten komen daarna heus wel, ik ga mijn vrije week niet verspillen aan een beetje geforceerd gezellig doen :r
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:27:25 #58
353354 Vleermuisspin
met z'n hipsterbril
pi_100782065
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:24 schreef HerbertThePervert het volgende:
Mensen die naar de intro week gaan :')
Die sociale contacten komen daarna heus wel, ik ga mijn vrije week niet verspillen aan een beetje geforceerd gezellig doen :r
Ik snap het wel hoor, interactie met echte mensen is ook wel een beetje eng. Blijf maar lekker op zolder zitten met het licht uit.
pi_100782117
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef Vleermuisspin het volgende:

[..]

Ik snap het wel hoor, interactie met echte mensen is ook wel een beetje eng. Blijf maar lekker op zolder zitten met het licht uit.
Sowieso, anders schijnt het in mijn scherm
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_100782125
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef DuTank het volgende:

[..]

Als je een introweek niet doet omdat je het niet nodig hebt, is dat onzin, want juist daardoor leer je nóg meer mensen kennen en ik vind dat leuk. Maar goed, er zijn ook mensen die niet zo'n behoefte aan sociale contacten hebben als ik.
Er zijn ook mensen die zodanig sociaal ingesteld zijn dat ze geen introductieweek nodig hebben en gewoon vanaf de week daarna nieuwe sociale contacten aan gaan. Ik heb er een hekel aan dat in zo'n week allerlei dingen zitten waar geen klote aan is, dus ging ik liever nog een weekje volle bak werken (als ik niet nog op vakantie was geweest).
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:29:50 #61
152789 karr-1
pi_100782239
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef Vleermuisspin het volgende:

[..]

Waarom heb je een introweek nodig om interactie te hebben? Ik heb meer mensen leren kennen na die week dan in die week
pi_100783540
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Waarom heb je een introweek nodig om interactie te hebben? Ik heb meer mensen leren kennen na die week dan in die week
Zeker als je niet bekend bent met een stad is het wel tof. Daarnaast leer je alvast wat mensen kennen. Al dat gehuil over 'geforceerd gezellig doen'. Bekijk het positief, je leert de stad en mensen kennen en gaat gewoon een mooie week vol pils en dronken wijven tegemoet.
pi_100786772
ok, om dit constructief te houden..

ik mag me begin september bezig houden met de introductieweek van de nieuwe 1ejaars op onze opleiding (WO).. wat moet er sowieso zijn? ideeen/tips, whatever.. ik hoor t graag
"Pools are perfect for holding water"
pi_100787806
Ik ga volgende week moederziel alleen naar de INKOM in Maastricht. Iemand hier ervaring mee? Moet me morgen nog ff inschrijven..

Maar daar zijn alle HBO- en Universiteit leerlingen aanwezig, niet alleen van mijn opleiding..
pi_100788242
Wat voor introweken hebben jullie opleidingen dan?

Bij ons moesten ze (schijnbaar) een heel stuk fietsen om op een of ander camping-iets uit te komen en hebben ze niks van Utrecht of andere opleidingen gezien.
Ik overwoog te gaan totdat ik de paklijst zag met dingen als 'een lolly' en 'verkleedkleren'. Toen was ik er al klaar mee. Als ik ontgroeningsachtige-dingen wil doen ga ik wel bij een verrekte studentenvereninging, dan weet ik iig waar ik het voor doe.
Was achteraf maar goed ook want was ziekjes tijdens de intro-week. Maar snap volkomen dat mensen het skippen.
pi_100788313
Ik ga beginnen aan pedagogiek aan de HU (Utrecht dus). Ik ben niet naar de UITweek, ga wel naar een introductiekamp van de opleiding.
Zo'n feest met 3000 andere Utrechtse studenten (van allerlei studies en ook van de universiteit) hoeft voor mij niet. Mijn studiegenoten leren vind ik wel leuk.
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_100788433
Heb de intreeweek in A'dam gedaan, was opzich wel aardig, beetje door de stad slenteren en wat pilsjes drinken, maar had 't niet betreurd als ik niet was gegaan. De week daarna bijna al die gasten nooit meer gezien, zaten in allemaal andere groepen...
There are only 151 Pokémon.
pi_100788466
Als er bussen bij betrokken zijn zou ik em ook overslaan.
Oh, and that's a bad miss!
pi_100788536
Zeer terechte klacht dit. Baal ook wel een beetje dat ik nu ik met een nieuwe opleiding begin, niet nog een keer de UIT kan lopen (ivm vakantie).

Ga volgende week uiteraard wel de intro van mijn eigen opleiding doen.
pi_100788619
Ik sla de mijn introweek ook over. Wij hebben er 2 zeg maar. Een 3 -daagse waar je 100 piek voor betaalt om in tenten te slapen, feesten en dronken worden. En de ander door de school georganiseerd en die gratis is. De eerste sla ik over.
pi_100788687
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef knight18 het volgende:
Ik sla de mijn introweek ook over. Wij hebben er 2 zeg maar. Een 3 -daagse waar je 100 piek voor betaalt om in tenten te slapen, feesten en dronken worden. En de ander door de school georganiseerd en die gratis is. De eerste sla ik over.
Die eerste is waarschijnlijk juist het leukste.

Weet iemand trouwens hoe het dit jaar met die bandjes bij de UIT geregeld is? Vorig jaar waren ze vrij makkelijk over te nemen van andere mensen, maar ik hoorde dat ze dat dit jaar wat moeilijker gingen maken.
pi_100788721
UIT viel vorig jaar slecht samen met festival waar ik heen wou. Had in theorie deze week alsnog mee kunnen lopen, maar wou gewoon lekker m'n eigen ding doen. Ga woensdag wel even bij een UIT-minifestival kijken.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:09 schreef pietkanarie het volgende:
Ik ga beginnen aan pedagogiek aan de HU (Utrecht dus). Ik ben niet naar de UITweek, ga wel naar een introductiekamp van de opleiding.
Zo'n feest met 3000 andere Utrechtse studenten (van allerlei studies en ook van de universiteit) hoeft voor mij niet. Mijn studiegenoten leren vind ik wel leuk.
Heeey, ik wordt nu tweedejaarsstudent Pedagogiek aan de HU. :) Introductiekamp schijnt wel gezellig te zijn geweest hoor, maar heb zelf niet het idee dat ik er iets aan gemist heb.
pi_100788806
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef knight18 het volgende:
behoorlijk prijzig als je t mij vraagt..
There are only 151 Pokémon.
pi_100788856
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef Eenskijken het volgende:

[..]

behoorlijk prijzig als je t mij vraagt..
Daarom dus. 100 euro voor 3 dagen zuipen en in tenten slapen en modder spelen. Als je wil zuipen moet je trouwens erbij betalen -.- . Ga ik wel naar die gratis shit.
pi_100789016
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
UIT viel vorig jaar slecht samen met festival waar ik heen wou. Had in theorie deze week alsnog mee kunnen lopen, maar wou gewoon lekker m'n eigen ding doen. Ga woensdag wel even bij een UIT-minifestival kijken.

[..]

Heeey, ik wordt nu tweedejaarsstudent Pedagogiek aan de HU. :) Introductiekamp schijnt wel gezellig te zijn geweest hoor, maar heb zelf niet het idee dat ik er iets aan gemist heb.
Leuk! Ben wel benieuwd wat we allemaal gaan doen tijdens dat introductiekamp. Dat houden ze goed geheim :P Meer informatie dan: plaats, tijd en paklijst krijgen we niet. Maar zal wel gezellig worden.
Hoe is jou het eerste jaar bevallen?? Heb er heel lang over nagedacht over ik de manier van lesgeven nou fijn vind. Vooral groepswerk en geen toetsen. Maar omdat het 'ecologische' uitgangspunt mij wel aanspreekt, heb ik toch voor Utrecht gekozen.
Zie je veel terug van die ecologie?
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')