Waarom heb je een introweek nodig om interactie te hebben? Ik heb meer mensen leren kennen na die week dan in die weekquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:27 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Ik snap het wel hoor, interactie met echte mensen is ook wel een beetje eng. Blijf maar lekker op zolder zitten met het licht uit.
Zeker als je niet bekend bent met een stad is het wel tof. Daarnaast leer je alvast wat mensen kennen. Al dat gehuil over 'geforceerd gezellig doen'. Bekijk het positief, je leert de stad en mensen kennen en gaat gewoon een mooie week vol pils en dronken wijven tegemoet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:29 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Waarom heb je een introweek nodig om interactie te hebben? Ik heb meer mensen leren kennen na die week dan in die week
Die eerste is waarschijnlijk juist het leukste.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef knight18 het volgende:
Ik sla de mijn introweek ook over. Wij hebben er 2 zeg maar. Een 3 -daagse waar je 100 piek voor betaalt om in tenten te slapen, feesten en dronken worden. En de ander door de school georganiseerd en die gratis is. De eerste sla ik over.
Heeey, ik wordt nu tweedejaarsstudent Pedagogiek aan de HU.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:09 schreef pietkanarie het volgende:
Ik ga beginnen aan pedagogiek aan de HU (Utrecht dus). Ik ben niet naar de UITweek, ga wel naar een introductiekamp van de opleiding.
Zo'n feest met 3000 andere Utrechtse studenten (van allerlei studies en ook van de universiteit) hoeft voor mij niet. Mijn studiegenoten leren vind ik wel leuk.
behoorlijk prijzig als je t mij vraagt..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:16 schreef knight18 het volgende:
Ik sla de mijn introweek ook over. Wij hebben er 2 zeg maar. Een 3 -daagse waar je 100 piek voor betaalt om in tenten te slapen, feesten en dronken worden. En de ander door de school georganiseerd en die gratis is. De eerste sla ik over.
Daarom dus. 100 euro voor 3 dagen zuipen en in tenten slapen en modder spelen. Als je wil zuipen moet je trouwens erbij betalen -.- . Ga ik wel naar die gratis shit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
behoorlijk prijzig als je t mij vraagt..
Leuk! Ben wel benieuwd wat we allemaal gaan doen tijdens dat introductiekamp. Dat houden ze goed geheimquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
UIT viel vorig jaar slecht samen met festival waar ik heen wou. Had in theorie deze week alsnog mee kunnen lopen, maar wou gewoon lekker m'n eigen ding doen. Ga woensdag wel even bij een UIT-minifestival kijken.
[..]
Heeey, ik wordt nu tweedejaarsstudent Pedagogiek aan de HU.Introductiekamp schijnt wel gezellig te zijn geweest hoor, maar heb zelf niet het idee dat ik er iets aan gemist heb.
Het loopt over van ecologie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:25 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Leuk! Ben wel benieuwd wat we allemaal gaan doen tijdens dat introductiekamp. Dat houden ze goed geheimMeer informatie dan: plaats, tijd en paklijst krijgen we niet. Maar zal wel gezellig worden.
Hoe is jou het eerste jaar bevallen?? Heb er heel lang over nagedacht over ik de manier van lesgeven nou fijn vind. Vooral groepswerk en geen toetsen. Maar omdat het 'ecologische' uitgangspunt mij wel aanspreekt, heb ik toch voor Utrecht gekozen.
Zie je veel terug van die ecologie?
den haag toch? Wanneer moet jij daar zijn?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:21 schreef knight18 het volgende:
[..]
Daarom dus. 100 euro voor 3 dagen zuipen en in tenten slapen en modder spelen. Als je wil zuipen moet je trouwens erbij betalen -.- . Ga ik wel naar die gratis shit.
Doe zoals een intro-papa van mijn eerste intro (Technische informatica). Die kerel vertelde dat hij zich destijds in had geschreven voor verpleegkunde. Daar de intro meegedaan, als enige hetero kerel tussen 90 lekkere veelal vrijgezelle dames.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik heb zelf IT gedaan en daar zijn geen lekkere wijven. Daardoor dus niet nodig om op kamp te gaan....
Introweek 3 dagen 100 piek is 22 aug. Ik ga zelf gewoon op de officiele van de school zelf op 29 aug. Jij ook? en welke studie?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
den haag toch? Wanneer moet jij daar zijn?
ik ook. ben er ook pas 29 augustus. om 9 uur 'sochtends alquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef knight18 het volgende:
[..]
Introweek 3 dagen 100 piek is 22 aug. Ik ga zelf gewoon op de officiele van de school zelf op 29 aug. Jij ook? en welke studie?
man of chick?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:12 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
ik ook. ben er ook pas 29 augustus. om 9 uur 'sochtends alIDM
Kom van het vwo af. Weet de weg nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:14 schreef Eenskijken het volgende:
Moeten we ff een mini fok meet daar doen, daar is toch zo'n cafétje vlakbij de ingang
Ik ook zo'n beetjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:15 schreef knight18 het volgende:
[..]
Kom van het vwo af. Weet de weg niet. Ben pas 18.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |