abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 augustus 2011 @ 22:07:55 #26
344384 X_FoutBijRegistratie
Succesvol geregistreerd.
pi_100780909
Ben niet echt een boeken lezer maar ik zal er eens naar kijken.
ⁿڻⁿ
  dinsdag 16 augustus 2011 @ 11:57:59 #27
Succesvol geregistreerd.
pi_100800278
Gisteravond na een barbecue en een aantal drankjes nog even met een vriendin wezen kletsen, praten gaat makkelijker als ik wat op heb, voel dan ook niet echt veel emoties tijdens het praten.

Het is wel fijn om zo iemand in de buurt te hebben die je een beetje kent en waar je je verhaal bij kwijt kan, maar ik denk dat dit ook maar echt de enige keer was. Ik zou niet zomaar naar haar toegaan om weer over dit soort dingen te bespreken, ze is daar ook niet bepaald het type meisje voor.

Tijdens het gesprek ook geen tips en feedback gekregen, was dus enkel als luisterend oor, is niet erg, maar er zijn dan geen punten waar ik aan kan gaan werken voor mezelf.

Sta nog altijd open voor goede tips, feedback, verhalen om aan mezelf te werken.
ⁿڻⁿ
  woensdag 17 augustus 2011 @ 15:48:33 #28
Succesvol geregistreerd.
pi_100856024
Iemand nog met wat opbeurende tips etc.?! Kan het altijd nog gebruiken.
ⁿڻⁿ
  woensdag 17 augustus 2011 @ 15:50:26 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100856102
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:48 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Iemand nog met wat opbeurende tips etc.?! Kan het altijd nog gebruiken.
nee sorry, ik heb alles al gezegd. nu is het tijd om iets met de tips te gaan doen :). laat vrijdag maar weten wat je ermee hebt gedaan.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 17 augustus 2011 @ 15:54:58 #30
Succesvol geregistreerd.
pi_100856291
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2011 15:50 schreef Maanvis het volgende:

[..]

nee sorry, ik heb alles al gezegd. nu is het tijd om iets met de tips te gaan doen :). laat vrijdag maar weten wat je ermee hebt gedaan.
Bedankt voor je tips in ieder geval, ik kon me herinneren, nou ja tip van dat boek, dat ik zelf ook nog een boek thuis moet hebben. Over het onderwerp NLP, kwam er helaas wat laat achter ( 23:00 uur ) en heb hem ook niet kunnen vinden.

Die ga ik zeker nog even zoeken en doornemen.
ⁿڻⁿ
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:37:15 #31
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_100895108
Ik heb ook +32 jaar geen vertrouwen in bijv een psycholoog gehad, was niet voor mij. Zo erg was het niet, ben niet gek enz enz...

Toen ging mijn vriendin bij mij weg, omdat ik mijn problemen niet aanpakte, en door mijn problemen een slechte partner was, en vooral omdat ik haar hulp niet aannam!

Raakte "rock bottom" heel diep... Ben over de brug gegaan, vond het vreselijk, mijn ex is mee gegaan. Vind het nog steeds niet makkelijk, maar ben wat maanden verder. Blijk ADHD-er te zijn, en het gevolg van het daar mee worstelen, een depressie.

Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn, maar snap de boel als een stuk beter, kwartje vallen op hun plek enzo, dit helpt al veel in het dagelijkse leven.

Moraal van dit verhaal; "Haal je kop uit het zand, en accepteer hulp waar je kan" Je hoeft, en kan, het (waarschijnlijk) niet alleen. Ik heb nu pas voor het eerst het gevoel dat ik opbouwend bezig ben met mij leven.

[ Bericht 2% gewijzigd door DuracellPower op 18-08-2011 15:07:10 ]
  donderdag 18 augustus 2011 @ 14:58:07 #32
Succesvol geregistreerd.
pi_100895918
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:37 schreef DuracellPower het volgende:
Ik heb ook +32 geen vertrouwen in bijv een psycholoog gehad, was niet voor mij. Zo erg was het niet, ben niet gek enz enz...

Toen ging mijn vriendin bij mij weg, omdat ik mijn problemen niet aanpakte, en door mijn problemen een slechte partner was, en vooral omdat ik haar hulp niet aannam!

Raakte "rock bottom" heel diep... Ben over de brug gegaan, vond het vreselijk, mijn ex is mee gegaan. Vind het nog steeds niet makkelijk, maar ben wat maanden verder. Blijk ADHD-er te zijn, en het gevolg van het daar mee worstelen, een depressie.

Ik ben nog lang niet waar ik wil zijn, maar snap de boel als een stuk beter, kwartje vallen op hun plek enzo, dit helpt al veel in het dagelijkse leven.

Moraal van dit verhaal; "Haal je kop uit het zand, en accepteer hulp waar je kan" Je hoeft, en kan, het (waarschijnlijk) niet alleen. Ik heb nu pas voor het eerst het gevoel dat ik opbouwend bezig ben met mij leven.
Klinkt me erg bekend in de oren jouw verhaal.
Op een gegeven moment, toen m'n ex me de schuld van alles gaf en ik niks goed deed, was ik enorm aan mezelf gaan twijfelen en dan ga je dingen lezen over hoe en waarom.

Zo kwam ik uit bij ADD en zoveel punten kon ik mij daar in terug vinden, ik had ook een afspraak gepland (waar ik niet geheel achter stond) bij zo'n ggz-instelling om zo'n ADD test te doen.

Grotendeels gedaan voor m'n ex, zij maakte er een einde aan, en ik had de afspraak afgezegd, 1 week van te voren, want ja ik dacht: "Zij heeft me gewoon helemaal gek gemaakt, die afspraak is niet nodig, ik heb dat toch niet etc... etc...".

En ik weet ook echt wel.. *zucht* dat ik het zou moeten zoeken bij professionele hulp.. Maar ik kan me er echt niet overheen zetten, ik voel mij er veel te goed voor om die stap te nemen.
Als ik er aan denk geeft het me helemaal een gevoel van verslagenheid, alsof ik het niet aan kan en zwak lijk.
ⁿڻⁿ
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:00:19 #33
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_100895979
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:58 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:

[..]

Klinkt me erg bekend in de oren jouw verhaal.
Op een gegeven moment, toen m'n ex me de schuld van alles gaf en ik niks goed deed, was ik enorm aan mezelf gaan twijfelen en dan ga je dingen lezen over hoe en waarom.

Zo kwam ik uit bij ADD en zoveel punten kon ik mij daar in terug vinden, ik had ook een afspraak gepland (waar ik niet geheel achter stond) bij zo'n ggz-instelling om zo'n ADD test te doen.

Grotendeels gedaan voor m'n ex, zij maakte er een einde aan, en ik had de afspraak afgezegd, 1 week van te voren, want ja ik dacht: "Zij heeft me gewoon helemaal gek gemaakt, die afspraak is niet nodig, ik heb dat toch niet etc... etc...".

En ik weet ook echt wel.. *zucht* dat ik het zou moeten zoeken bij professionele hulp.. Maar ik kan me er echt niet overheen zetten, ik voel mij er veel te goed voor om die stap te nemen.
Als ik er aan denk geeft het me helemaal een gevoel van verslagenheid, alsof ik het niet aan kan en zwak lijk.
Kan er niemand met je mee gaan? En begin bij de huisarts...
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:06:21 #34
Succesvol geregistreerd.
pi_100896193
Niemand die er nog van af weet, en dat wil ik nog graag zo even houden.
Ik ga er lang en hard over na denken, vooral als ik op mezelf ben, tijdens het hardlopen of zo...
ⁿڻⁿ
  donderdag 18 augustus 2011 @ 15:08:06 #35
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_100896264
Je heb er al lang over nagedacht... Word het niet beter van
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:04:52 #36
307943 DuracellPower
Ever lasting power
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 12:11:24 #37
Succesvol geregistreerd.
pi_100933606
Nog geen stappen ondernomen.
Gister m'n gedachte geleegd tijdens het hardlopen wat wel fijn was.

Zit momenteel wel in een soort gevecht met mezelf, en twijfel enorm om die stap te nemen.
Ik weet nou niet of het komt omdat ik niet durf, of denk dat het niet nodig is ( wat m'n eigenwijsheid is ) of dat het iets anders is.

Ik weet ook niet waarom ik het zo moeilijk vind, ben ook beetje bang dat iedereen er achter komt en dat ze denken dat ik zwak ben of zo...

Frustraties dus.
ⁿڻⁿ
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 21:14:50 #38
Succesvol geregistreerd.
pi_100952983
Ik laat even weten voor de mensen die mij geholpen hebben:
Ik ga het mn ouders vanavond zo dadelijk vertellen en toch de stap ga nemen.
Ook laat ik een test van ADD doen.
ⁿڻⁿ
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 00:49:14 #39
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_100961739
Hoe ging het gesprek met je ouders?
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  zondag 21 augustus 2011 @ 11:46:21 #40
307943 DuracellPower
Ever lasting power
pi_100995922
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 21:14 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Ik laat even weten voor de mensen die mij geholpen hebben:
Ik ga het mn ouders vanavond zo dadelijk vertellen en toch de stap ga nemen.
Ook laat ik een test van ADD doen.
Cool! Doorstappen! Vanaf nu een weg omhoog :) /eind emielratelbandmode
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:18:03 #41
Succesvol geregistreerd.
pi_100996577
Heb het aan m'n moeder verteld. Het gesprek ging voornamelijk over het ADD verhaal niet echt over de psycholoog.

Ze dacht dat het meer door de situaties komt die nu gaande zijn dan dat ik het echt zou hebben. Maar dat ik het moest doen als ik dacht dat het nodig was. Ze gaf daarna een aantal voorbeelden dat zij dat af en toe ook had, maar zulke verhalen kwamen niet eens in de buurt met wat ik zelf ervaar.

Maar ja, nu nog de stap nemen om een afspraak te maken.
ⁿڻⁿ
pi_100997226
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 14:58 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:

[..]

Het aandurven om een ander je te helpen jezelf te laten helpen, is ook een teken van kracht, vind ik. :)
  zondag 21 augustus 2011 @ 12:57:43 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_100997575
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2011 12:44 schreef Gray het volgende:

Het aandurven om een ander je te helpen jezelf te laten helpen, is ook een teken van kracht, vind ik. :)
Vind het een erg goed teken van kracht.

De eerste stap is de zwaarste, nu volgen de vervolgstappen. Ik wens je heel veel succes, kracht en geluk.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 21 augustus 2011 @ 15:13:02 #44
Succesvol geregistreerd.
pi_101002099
Dank jullie wel allemaal voor de steun!
Ik zal aankomende week een afspraak maken bij m'n huisarts.
ⁿڻⁿ
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 11:07:18 #45
Succesvol geregistreerd.
pi_101207772
Ben vanochtend langs de huisarts geweest en heb ik het kort omschreven wat er allemaal speelt. Ik heb dinsdag een vervolg afspraak met andere huisarts waarbij ik een "test" ga doen en een gesprek ga houden over de ernst van de situatie.

Voel me al 2 weken goed misselijk door allerlei gevoelens die ik niet kan plaatsen en die er ook niet horen te zijn. Veel drukte in m'n hoofd, dus ben blij dat de afspraak al snel is :).
ⁿڻⁿ
pi_101208543
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 11:07 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Ben vanochtend langs de huisarts geweest en heb ik het kort omschreven wat er allemaal speelt. Ik heb dinsdag een vervolg afspraak met andere huisarts waarbij ik een "test" ga doen en een gesprek ga houden over de ernst van de situatie.

Voel me al 2 weken goed misselijk door allerlei gevoelens die ik niet kan plaatsen en die er ook niet horen te zijn. Veel drukte in m'n hoofd, dus ben blij dat de afspraak al snel is :).
Goed gedaan ^O^ het kan nooit kwaad om hulp te zoeken, mijn ervaring is niet dat ze echt in je verleden gaan zitten vroeten ofzo. Je vertelt alleen wat je wilt vertellen en richt je gewoon op hoe je je nu voelt, en wat je daaraan kan doen, het hoeft niet zozeer om het waarom te gaan
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 13:01:29 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_101212578
Hartstikke goed en sterk van je!
Ik hoop dat hiermee het begin wordt gemaakt voor die nieuwe start!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 1 september 2011 @ 15:04:16 #48
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101449332
Dit is nou typisch een voorbeeld van iemand die in een dip zit en er iets aan doet om zijn leven te verbeteren door stappen te nemen! Erg goed, chapeau! Hopelijk leren anderen in R&P hier iets van :).
Een gedicht over Maanvis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')