quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:15 schreef Lips het volgende:
[..]Je wilt laten zien dat de bandnaam goed gekozen is??
Misschien waren ze vaste back-up.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:14 schreef Aisumasen het volgende:
Oh nee hè, nu moet ik er voor zorgen dat ik al om 13:00 op het terrein ben, zeker...
Weet verder niet zo goed wat ik er van moet denken dat het zo makkelijk is om The Horrors te fixen, maar dat ze geen onderdeel waren van de oorspronkelijke line-up...
Vanzelfsprekend, maar juist daarom.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien waren ze vaste back-up.
Ach ik vind het prima. Tof bandje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:17 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend, maar juist daarom.
Ja, ik ook, ineens een nieuwe must-see erbij in de karige reeks, maar mijn punt was dat er dus geen excuus was dat ze niet al bij voorbaat in de line-up stonden, aangezien ze zo klaarstonden om te spelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach ik vind het prima. Tof bandje.
Gaat hier niet... Toiletspullen mik ik meestal onderin en die heb ik donderdag nog nodigquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:18 schreef littledrummergirl het volgende:
backpack is al half ingepakt
Lang leve de Hema campingwinkelquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Altijd op het laatste moment inpakken, werkt het beste
Vitaminepillen, weerstandpillen, gelijk laten slapen, stomen, het bad in met badedas.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet het
ik ga zo naar de winkel
flink fruit en zo inkopen![]()
en anders ga ik kijken hoe snel ik me kan verdiepen in hypnose
als hij maar gelooft dat ie beter is dan gaan we natuurlijk
Ennn geen seks maar vroeg naar bed!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vitaminepillen, weerstandpillen, gelijk laten slapen, stomen, het bad in met badedas.
Kutzooiquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:38 schreef Ketchupcurry het volgende:
Foster The People cancelled
We're deeply saddened that we have to cancel our appearances at several festivals this week. We've been looking forward to the festivals all year long but have been forced to cancel for reasons beyond our control. Please know that we're extremely eager to get back to you guys very soon and are currently working to schedule dates as soon as possible. We apologize for the inconvenience and hope to see each of you soon.
Pukkelpop – Belgium (Cancelled) Lowlands – Holland (Cancelled) Paredes de Coura – Portugal (Cancelled) Tennats Vital – Ireland (Cancelled) Ibiza Rocks – Ibiza (Cancelled)
Doe ze altijd bovenaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef Lips het volgende:
[..]
Gaat hier niet... Toiletspullen mik ik meestal onderin en die heb ik donderdag nog nodig
Dat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ennn geen seks maar vroeg naar bed!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef WeezerButler het volgende:
zo, zaterdag 0% kans op neerslag en 24 graden in Biddinghuizen
Eensquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:41 schreef Lips het volgende:
[..]
* Lips zet korte broek en zonnebrand op meeneemlijstje
Dan heb je toch nog een been over...nix aan de hand!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef friekin_ het volgende:
Ik loop trouwens met een ontstoken been rond op LL
Nee meenemen, anders gaat het regenen!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:43 schreef GotC het volgende:
[..]
EensMisschien m'n regenlaarzen er maar effe uithalen
.
Is wel klote, mag echt geen vuil in de wond komenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:48 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan heb je toch nog een been over...nix aan de hand!
Goed laten verbinden bij de EHBOquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is wel klote, mag echt geen vuil in de wond komen
Douchepleister overheen plakkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is wel klote, mag echt geen vuil in de wond komen
If that's what it takes..dan gaan ze wel meequote:Op maandag 15 augustus 2011 18:49 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee meenemen, anders gaat het regenen!
Nou. Ik ben met mijn scheermes uitgeschoten, stuk vel uit mijn scheermesje moeten pulken, wond geinfecteerd geraakt. Kutkutkut.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat heb je ermee gedaan dan friek?
WFT! Auw... Dat is bagger!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou. Ik ben met mijn scheermes uitgeschoten, stuk vel uit mijn scheermesje moeten pulken, wond geinfecteerd geraakt. Kutkutkut.
Auwquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou. Ik ben met mijn scheermes uitgeschoten, stuk vel uit mijn scheermesje moeten pulken, wond geinfecteerd geraakt. Kutkutkut.
Vingers er nog aan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:53 schreef PiRANiA het volgende:
Ik deed net m'n shirt uit zonder te kijken, klap ik met mijn handen tegen de ventillator aan die op volle snelheid staat te draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onwijs slim.
AAAAAAAAAAAH gatver dat had je niet hoeven vertellenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gezelligquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:54 schreef Lips het volgende:
Beste kans op een Fok!meet is dus bij de EHBO
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
Zie 't maar bevroren te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onwijs slim.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
Echt zo'n bruin stuk huid.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAH gatver dat had je niet hoeven vertellen
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:54 schreef PiRANiA het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onwijs slim.
wat een held
Iedereen verplicht een blessure? Want dan moet ik er nog even 1 verzinnen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:55 schreef GotC het volgende:
[..]
GezelligDonderdagnacht bij de centrale EHBO?
Hoeft nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:56 schreef Lips het volgende:
[..]
Iedereen verplicht een blessure? Want dan moet ik er nog even 1 verzinnen...
Ik ben de blessure van GotCquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:56 schreef Lips het volgende:
[..]
Iedereen verplicht een blessure? Want dan moet ik er nog even 1 verzinnen...
Haha, ook speciaal daar heen komen om een been vast te houdenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoeft nietJe mag ook m'n benen vasthouden terwijl ze ze inzwachtelen
Hee hee, 2 benen he!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:57 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, ook speciaal daar heen komen om een been vast te houden
Aan elkaar?quote:
Alternatieve vorm van zaklopen? Gewoon je benen aan elkaar en hupsenquote:
Lijkt me wel een uitdagingquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Alternatieve vorm van zaklopen? Gewoon je benen aan elkaar en hupsen
Ik voorzie een campingactiviteit. Ik ben de jury welquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Alternatieve vorm van zaklopen? Gewoon je benen aan elkaar en hupsen
ZIN INquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
´K word gek van de sleur
´K moet echt uit mezelf vandaag
De duivel die roept me naam
Hij weet ik luister graag
Wat hij zegt dat maakt me blij
Heb er een hekel aan
Om echt zo normaal te zijn
Dus ik doe met hem mee
En lach met de duivel
Niks is verleidelijker
Weet dat het eigenlijk niet goed is
Maar toch doe ik het
Ik lach met de duivel
En ik heb morgen vast spijt
´T is mijn verantwoordelijkheid
Maar schijt de duivel wint
Het licht gaat uit vannacht
Kom we brengen het beest naar buiten
Het is enkel nog de duivel die praat
Het is de hemel op aard
Het licht gaat uit vannacht
Kom we brengen het beest naar buiten
Het is enkel nog de duivel die praat
Het is de hemel op aard
Regel jij dan ook het verband? Of laten we dat door de EHBO verzorgen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik voorzie een campingactiviteit. Ik ben de jury wel
Eeuhhh...doe dat maar bij de EHBO jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Regel jij dan ook het verband? Of laten we dat door de EHBO verzorgen?
Yes-Rquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef friekin_ het volgende:
Voel me losjes, ik ben strak. Naar de wc, ik heb bab
Gele rakker, glaasje Budt, likje kristal of puntje nak
Voel de liefde, doe maar vreemd, afterparty in de 301
Lowlands, Magneetbar, in de caravan omdat ik Jesse ken
Ik ben al klaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga morgen beginnen met inpakken.
That is all.
Ik moet nog inkopen doen terwijl ik daar eigenlijk geen tijd meer voor hebquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga morgen beginnen met inpakken.
That is all.
Ik neem denk ik de 8 liter bier mee. Steekwagentje meequote:Op maandag 15 augustus 2011 19:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik moet nog inkopen doen terwijl ik daar eigenlijk geen tijd meer voor heb
Treetje Grolsch, waarvan een paar koud voor op de dijk...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik neem denk ik de 8 liter bier mee. Steekwagentje mee.
en dan over de brug?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik neem denk ik de 8 liter bier mee. Steekwagentje mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |