quote:FOK!festival 2011.
ARCADE FIRE // KANYE WEST // DAFT PUNK // THE STROKES // BON IVER // DEPECHE MODE // SUFJAN STEVENS // RADIOHEAD // JAMIE XX // THE STREETS // BEST COAST // MARK RONSON // CLOUD NOTHINGS // ANGUS & JULIA STONE // ROBYN // BEIRUT // CULTS // SCOOTER // PAUL ELSTAK // DJ BOBO // YUCK // KURT VILE // PETE & THE PIRATES // GIRL UNIT // AFRICA HITECH // BODDIKA // WHITE HILLS // WILD NOTHING // THIEVERY CORPORATION // ZANGER RINUS // NEW KIDS
Wow! Gewoon Girl Unit en Rinus op 1 festivalquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef TWP het volgende:
Ik heb de hand weten te leggen op een zeldzame 'leklijst'.
[..]
PIR WEER VOOR HIIHIIIIquote:Het Lowlands café!
Aaaaah, wat ziet-ie er nog kaal en leeg uit hierboven niet? Gelukkig brengen jullie daar vanaf donderdag verandering in, want dan is het Lowlands café weer geopend! Er staat weer een team DJ's voor je klaar die ervoor zorgen dat ook de laatste stuiptrekkingen effectief uit je benen worden geperst. De donderdagavond en nacht warmen ze jullie op en tijdens het festival kun je vanaf 00:00 tot 07.00 terecht in het Lowlandscafé! Hieronder de line-up:
Donderdag:
Thee J Johanz & Morize
Bart Skils & Anton Pieete (Indie-set)
Radar & Dirk Diggler
Duo Penaughty
Vrijdag:
Lustige Lola & Weltschmerz
HyperHyper (dj set)
Zaterdag:
LX Pacific
Stylus dj's
Dekmantel Soundsystem
Zondag:
Teenage Lady Killers
Cinnaman b2b Jackmaster
Ganz geil nicht?
"FOK!festival" ? Ik vind "FOK!fest" beter klinkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Fuckfest.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
"FOK!festival" ? Ik vind "FOK!fest" beter klinken.
we gooien de hele fok-connectie maar meteen overboord?quote:
"Inclusief gezellige cursussen voor de allerkleinsten"quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
+ Het vuistfuck festival, voor het hele gezin
Deze vuist op deze vuist..quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:10 schreef TWP het volgende:
[..]
"Inclusief gezellige cursussen voor de allerkleinsten"
"Door onze mascotte, Victor Vaginapijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:10 schreef TWP het volgende:
[..]
"Inclusief gezellige cursussen voor de allerkleinsten"
Eendenbek.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:14 schreef friekin_ het volgende:
Ik ga naar Vuistfuck 2011 en ik neem mee:
Vaseline
Nou het was echt een naaitentamen, de oefententamens waren fucking makkelijk en hier zaten echt een paar moeilijke dingen tussen. Dus in dat opzicht kut. Maar ik moet een 5 halen en denk wel dat ik dat heb. Anders ga ik het wel heel vreemd vinden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waar is deadmau5, justice?quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:44 schreef TWP het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:21 schreef friekin_ het volgende:
Ouch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
Dit is pas de eerste lichting namenquote:
Glücklich! Ik wil Beirut ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste lichting namen
Jackmasterquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:25 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De lineup van de 24uurs is;
Op het 1e oog weer een gezellig Amsterdams onderonsje.
Heb ik al eens genoemd hier.quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef Bol_Wan het volgende:
The horrors moeten derbij. Valt me op dat niemand die noemt als gemiste LL kans
Had ik zeker genoemd in datzelfde rijtje, als ik had geweten dat ze gewoon in het land zijn...quote:Op maandag 15 augustus 2011 16:26 schreef Bol_Wan het volgende:
The horrors moeten derbij. Valt me op dat niemand die noemt als gemiste LL kans
wow wtf dat is kutquote:Op maandag 15 augustus 2011 16:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Iemand een leuk mixje van Cinnaman b2b Jackmaster?
Waarom is de 24-uurs eig om 7u dicht op zondag? Vorig jaar 10u..
Goed voor 'm zorgen, dan komt het vast goed!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:10 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga misschien toch niet
mijn vriend is ziek... hij is nu nog in berlijn maar hij komt vannacht thuis
het ligt er aan hoe ziek hij is en of LL nog haalbaar is anders moeten we nog snel zien of we ons kaartje kunnen verkopen
echt zo balen!
ik weet hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Goed voor 'm zorgen, dan komt het vast goed!
Is koelquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ken ze allebei nietHoewel, van The Horrors heb ik wel gehoord maar thats it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |