Is this a dagger which I see before me..quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:27 schreef friekin_ het volgende:
De mijneWant daar kan ik zo goed op schuren
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is this a dagger which I see before me..
En ik maar werken. Pfff heb het er zwaar mee. Waarom is er geen FFW-knop naar donderdag ochtend.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:54 schreef Bol_Wan het volgende:
ook weer wakker. Denk dat ik vandaag maar eens ga pielen om een ideaal blokkenschema in elkaar te flansen. Gaat nooit iets van terecht komen natuurlijk maar desalniettemin leuk tijdverdrijf
Ja, hij is het kaartje aan het ophalen bij kortearm E.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:28 schreef MaJo het volgende:
Is het gelukt met het kaartje Weezer?
Nog 3 nachtjes
pfff, doe dan no digity (de versie met slash uiteraard)quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:27 schreef friekin_ het volgende:
De mijneWant daar kan ik zo goed op schuren
Ik neem aan dat je op deze doelt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
pfff, doe dan no digity (de versie met slash uiteraard)
Het zou een mooi gevecht tussen de drummer afro's zijn, dat sowieso (Roots vs. Yuck)quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het foutje is natuurlijk, dat ze niet op Lowlands staan.
Ik durf hem niet aan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:58 schreef Luni het volgende:
Heeft iedereen al een kekke Adidas jekkie gekocht, want anders hoor je er natuurlijk niet bij hè!
Zaterdagmiddag 14.33 uur. Sho nuff geen filequote:Op maandag 15 augustus 2011 15:21 schreef Fuszy het volgende:
Wat is een goede tijd om bij die verrekte pendelbussen te staan zonder achterlijk lang te moeten wachten op de donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |