quote:Lowlands 2011 uitverkocht
A Campingflight to Lowlands Paradise 2011 is uitverkocht. Er zijn alleen nog een aantal kaarten met CJP-korting beschikbaar. Vraag je code hier aan. Net als voorgaande jaren worden door diverse (online)ticketbureaus toch nog kaarten aangeboden. Deze kaarten worden zo veel mogelijk getraceerd en ongeldig gemaakt. De ongeldig gemaakte kaarten komen weer beschikbaar voor de officiële verkoop via lowlands.nl en livenation.nl. Met de ongeldig gemaakte tickets is geen toegang tot het festival mogelijk. Koop dus geen kaarten via andere sites dan lowlands.nl, livenation.nl en ticketservice.nl Het ongeldig maken van kaarten gaat door tot aan de start van het festival en de ongeldig gemaakte kaartnummers worden gepubliceerd op www.ticketsenconcertkaarten.nl.
Precies, maar hoe laat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:14 schreef Luni het volgende:
[..]
Geen idee, maar 7 gaat volgens mij altijs pas als laatste open.
Ziet er goed uit, donderdag in de middag sta ik waarschijnlijk toch nog in de file, dus dan zit ik lekker droog in m'n auto met de airco en muziek aan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:35 schreef friekin_ het volgende:
http://www.lowlove.nl/nie(...)ingen-voor-lowlands/
quote:
Laten we met z'n allen weetikveelhoedieheet gaan mailenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:42 schreef N-E-R-D het volgende:
Zou zo geniaal zijn als scooter zou komen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch jammer dat Lowlands niet mijn idee overgenomen heeft om Richard, Rikkert , Gerrie, Barrie en Robbie op zondagochtend hardcoreplaatjes te laten draaien in de Bravo..als ochtendgymnastiek.
Ik vond Goose zo fucking tegenvallen op STRP. Maar misschien komt dat ook door andere dingen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Hmmm Omar denk toch liever dat ik naar Goose ga
Ja gek! Toen ik net wat had genomen dus ik stond daar uhhh ja wanneer ga ik wat voelenquote:
Srsly?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:56 schreef N-E-R-D het volgende:
en ik krijg nog een handtekening op mij rechterbil van je
Ja volgens mij wel maar ik weet niet meer waarom.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:58 schreef N-E-R-D het volgende:
Oh was jij dat niet?was iemand in dit topic. Moet jij wel wezen dan
Oh mooi ik zat al te bedenken dat ik morgen een marker van mijn werk mee moet jattenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb m'n marker al klaargelegd iig
Is die N-E-R-D een bietje te pruimen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb m'n marker al klaargelegd iig
Voor zover ik me kan herinneren wel ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:13 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Is die N-E-R-D een bietje te pruimen?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:24 schreef Gitaarmat het volgende:
Probz voor degene die de teksten meezingt.
Paar jaar geleden was Goose wel leuk, ging goed los in de Bravo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Hmmm Omar denk toch liever dat ik naar Goose ga
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |