Ik ben de blessure van GotCquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:56 schreef Lips het volgende:
[..]
Iedereen verplicht een blessure? Want dan moet ik er nog even 1 verzinnen...
Haha, ook speciaal daar heen komen om een been vast te houdenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoeft nietJe mag ook m'n benen vasthouden terwijl ze ze inzwachtelen
Hee hee, 2 benen he!quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:57 schreef Lips het volgende:
[..]
Haha, ook speciaal daar heen komen om een been vast te houden
Aan elkaar?quote:
Alternatieve vorm van zaklopen? Gewoon je benen aan elkaar en hupsenquote:
Lijkt me wel een uitdagingquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Alternatieve vorm van zaklopen? Gewoon je benen aan elkaar en hupsen
Ik voorzie een campingactiviteit. Ik ben de jury welquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:59 schreef Lips het volgende:
[..]
Alternatieve vorm van zaklopen? Gewoon je benen aan elkaar en hupsen
ZIN INquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
´K word gek van de sleur
´K moet echt uit mezelf vandaag
De duivel die roept me naam
Hij weet ik luister graag
Wat hij zegt dat maakt me blij
Heb er een hekel aan
Om echt zo normaal te zijn
Dus ik doe met hem mee
En lach met de duivel
Niks is verleidelijker
Weet dat het eigenlijk niet goed is
Maar toch doe ik het
Ik lach met de duivel
En ik heb morgen vast spijt
´T is mijn verantwoordelijkheid
Maar schijt de duivel wint
Het licht gaat uit vannacht
Kom we brengen het beest naar buiten
Het is enkel nog de duivel die praat
Het is de hemel op aard
Het licht gaat uit vannacht
Kom we brengen het beest naar buiten
Het is enkel nog de duivel die praat
Het is de hemel op aard
Regel jij dan ook het verband? Of laten we dat door de EHBO verzorgen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:00 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik voorzie een campingactiviteit. Ik ben de jury wel
Eeuhhh...doe dat maar bij de EHBO jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:01 schreef Lips het volgende:
[..]
Regel jij dan ook het verband? Of laten we dat door de EHBO verzorgen?
Yes-Rquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:02 schreef friekin_ het volgende:
Voel me losjes, ik ben strak. Naar de wc, ik heb bab
Gele rakker, glaasje Budt, likje kristal of puntje nak
Voel de liefde, doe maar vreemd, afterparty in de 301
Lowlands, Magneetbar, in de caravan omdat ik Jesse ken
Ik ben al klaarquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga morgen beginnen met inpakken.
That is all.
Ik moet nog inkopen doen terwijl ik daar eigenlijk geen tijd meer voor hebquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:05 schreef PiRANiA het volgende:
Ik ga morgen beginnen met inpakken.
That is all.
Ik neem denk ik de 8 liter bier mee. Steekwagentje meequote:Op maandag 15 augustus 2011 19:06 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik moet nog inkopen doen terwijl ik daar eigenlijk geen tijd meer voor heb
Treetje Grolsch, waarvan een paar koud voor op de dijk...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik neem denk ik de 8 liter bier mee. Steekwagentje mee.
en dan over de brug?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:10 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik neem denk ik de 8 liter bier mee. Steekwagentje mee.
GMTAquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:19 schreef TWP het volgende:
Steekkarretjes met afgebroken wielen net voor de brug
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:34 schreef Tatser het volgende:
Nog even een vraagie: welke djs draaien er in de 24uurstent dit jaar? weet iemand dat? kan het nergens vinden
quote:Het Lowlands café!
Aaaaah, wat ziet-ie er nog kaal en leeg uit hierboven niet? Gelukkig brengen jullie daar vanaf donderdag verandering in, want dan is het Lowlands café weer geopend! Er staat weer een team DJ's voor je klaar die ervoor zorgen dat ook de laatste stuiptrekkingen effectief uit je benen worden geperst. De donderdagavond en nacht warmen ze jullie op en tijdens het festival kun je vanaf 00:00 tot 07.00 terecht in het Lowlandscafé! Hieronder de line-up:
Donderdag:
Thee J Johanz & Morize
Bart Skils & Anton Pieete (Indie-set)
Radar & Dirk Diggler
Duo Penaughty
Vrijdag:
Lustige Lola & Weltschmerz
HyperHyper (dj set)
Zaterdag:
LX Pacific
Stylus dj's
Dekmantel Soundsystem
Zondag:
Teenage Lady Killers
Cinnaman b2b Jackmaster
Ganz geil nicht?
Vorig jaar was 't er wel. En 2009 heb ik 't niet gezien, maar als iemand weet dat het er wel was, kun je er vanuit gaan dat 't er dit jaar weer zal zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Barb_ het volgende:
Is misschien een stomme vraag.. Maar is er iets van een luchtbed oppomp-punt op Lowlands? Dit was er namelijk wel op Solar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Officieel pas rond 18:00, maar altijd wel eerder.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Beetje noobie-vraag, maar kan nergens terug vinden. Hoelaat gaan de poorten "Echt" open? Uurtje of 2 ?
quote:OPENINGSTIJDEN VAN DE CAMPINGS
De campings gaan op donderdag 18 augustus om 18:00u open en op maandag 22 augustus om 12:00u sluiten de poorten weer.
Ik neem mee qua kleding:quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:11 schreef Lips het volgende:
Kan overigens weer eens niet verzinnen wat voor kleren mee te nemen
Ik ga even in m'n kast staren...quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik neem mee qua kleding:
-2 shorts
-2 jurkjes
-1 spijkerbroek (aan)
-paar topjes (1 aan)
-2 vesten (1 aan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |