raam is al dicht en mijn licht is aan....het vliegt niet rond mijn lamp....quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:39 schreef gamezz het volgende:
Raam dicht en een lamp aan, dan vliegen ze in die richting.
het werkt ook niet als je zelf harder shinet dan die lamp hequote:Op maandag 15 augustus 2011 01:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
raam is al dicht en mijn licht is aan....het vliegt niet rond mijn lamp....
Je ziet hem vanzelf wel, en als het 1 motje is verspreiden die zich echt niet zo snel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
raam is al dicht en mijn licht is aan....het vliegt niet rond mijn lamp....
ik wil geen mottenfamilie krijgen...dus niet slapen tot ik hem zie en dood kan maken...anders morgen op zoek en als het dood is mijn beddengoed verschonen....ik wil geen larven in me bed....quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:40 schreef Morpheus_ het volgende:
Bang zijn voor een fucking mot. Tevens verkapt kijk mij rechten studeren topic
.
hopelijk heb je gelijk...quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je ziet hem vanzelf wel, en als het 1 motje is verspreiden die zich echt niet zo snel.
Toch had ik er 1 uit Finland die kwamen met zn allenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je ziet hem vanzelf wel, en als het 1 motje is verspreiden die zich echt niet zo snel.
Ben je niet mis met een vleermuis?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet hoe je je voelt.Als ze vliegen hoor je echt pokpokpok keihard.
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ben je niet mis met een vleermuis?
Een mot is altijd beter dan een vampiervleermuis in je kamer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ben je niet mis met een vleermuis?
Bijna altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een mot is altijd beter dan een vampiervleermuis in je kamer.
heb ik, maar kleine vliegjes (en deze ging niet eens dood toen ik mijn wettenbundel erop drukte) komen gewoon via de kanten naar binnen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
HAD JE MAAR EEN HOR MOETEN KOPEN!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat zijn meikevers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
KLEINE VLIEGJES MISSCHIEN, MAAR TOCH GEEN MOT?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb ik, maar kleine vliegjes (en deze ging niet eens dood toen ik mijn wettenbundel erop drukte) komen gewoon via de kanten naar binnen...
Niet.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat zijn meikevers.
Meikevers
In jou huis misschienquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:49 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
De bedwants, hiervan zitten er duizenden in je bed, matras etc.
Welterusten.
Zeikerd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:39 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
wat maakt dat nou weer uit? er is een INSECT in me kamer! hoe kan ik nu gaan slapen?
jawel ook...trouwens mijn hor is los dus wil ik mijn raam dichtdoen moet ik hem verwijderen....zo kunnen er s'nachts wanneer ik het verwijder toch nog beesten binnen vliegen....quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:49 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
KLEINE VLIEGJES MISSCHIEN, MAAR TOCH GEEN MOT?
Je bedoelt de huisstofmijt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:49 schreef boekenplank het volgende:
[ afbeelding ]
De bedwants, hiervan zitten er duizenden in je bed, matras etc.
Welterusten.
Klopt, die zocht ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je bedoelt de huisstofmijt.
[ afbeelding ]
waarom vliegt dat rotbeest niet hard tegen mijn muren....wil hem zien dan spuit ik er haarspray op....quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik bedoelde als ze zo tegen de muur opvliegen.En dat heel snel.
En waarom zou een nachtvlinder eitjes leggen onder je bedquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
waarom vliegt dat rotbeest niet hard tegen mijn muren....wil hem zien dan spuit ik er haarspray op....wie weet heeft dat beest al larven gelegd onder mijn bed...gelukkig stofzuig ik daar dagelijks...
http://www.rentokil.nl/particulieren/vliegende-insecten/motten/quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:54 schreef trovey het volgende:
[..]
En waarom zou een nachtvlinder eitjes leggen onder je bed...mits je daar geen wietplanten kweekt.
ben zoooo bannnnggg....het is me eigen schuld....had ik maar meer vertrouwen gehad in de uni. Dan had ik mezelf niet volgevreten en was ik nu mooi en lag ik bij een leuke oude rijke man in bed....tja er zijn 2 vijftig plussers in huis mijn moeder en vader, maar die moeten over een paar uur opstaan om te gaan werken dus ik maak ze liever niet wakker. Mijn vaders wekker gaat om half vier dus ik moet wachten op hem....dan mag hij onder mijn bed kijken.quote:
xdquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
HAHAHAHA TS HEEFT MOT MET EEN MOT!![]()
![]()
![]()
![]()
Ligt er maar net aan welke soort het is en dat kom je toch niet te weten want je durft niet eens in de buurt te komen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
http://www.rentokil.nl/particulieren/vliegende-insecten/motten/
ik zeg alleen maar wat ik snel net heb opgezocht...
Ja ja.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Mijn vaders wekker gaat om half vier dus ik moet wachten op hem....dan mag hij onder mijn bed kijken.
hij is grijs/zwart, maar niet zo breed als de nachtvlinder...dus het is een mot.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:59 schreef trovey het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welke soort het is en dat kom je toch niet te weten want je durft niet eens in de buurt te komen.Het is een motje....maak maar nog een een topic als je last hebt van een vampiervleermuis of een extreem giftige schorpioen want dan heb je echt wat te klagen.
Niet schrikken als je morgenochtend om half 4 iets raars voelt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:00 schreef sanasoufi het volgende:
Dit is eigenlijk best eng....hij is gewoon verstopt ergens...had ik hem niet op mijn deur gezien had ik het waarschijnlijk niet eens geweten...
Toen vroeg TS: 'Wat mot je, motje?!?' XD XD XDquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:58 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
HAHAHAHA TS HEEFT MOT MET EEN MOT!![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heb je eerder iets gerookt. TS hallucineer je die mot niet gewoon?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:58 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ben zoooo bannnnggg....het is me eigen schuld....had ik maar meer vertrouwen gehad in de uni. Dan had ik mezelf niet volgevreten en was ik nu mooi en lag ik bij een leuke oude rijke man in bed....tja er zijn 2 vijftig plussers in huis mijn moeder en vader, maar die moeten over een paar uur opstaan om te gaan werken dus ik maak ze liever niet wakker. Mijn vaders wekker gaat om half vier dus ik moet wachten op hem....dan mag hij onder mijn bed kijken.
Morgen ben je toto op het bot afgeknaagd, motten zijn carnivoren en gek op mensenvlees.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:00 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
hij is grijs/zwart, maar niet zo breed als de nachtvlinder...dus het is een mot.
kutbeest....afgelopen dinsdag had ik hier trouwens een topic over geplaatst:quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:03 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Toen vroeg TS: 'Wat mot je, motje?!?' XD XD XD
maar jij trekt dus de conclusie dat grijze motten schade aan kleding kunnen aanrichten + zich verspreiden?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Morgen ben je toto op het bot afgeknaagd, motten zijn carnivoren en gek op mensenvlees.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
kutbeest....afgelopen dinsdag had ik hier trouwens een topic over geplaatst:
Slapende zilver of papiervisje!
toen had mijn moeder het uiteindelijk vermoord voor me...maar nu moet ik nog 1,5 uur overleven met dat enge beest die mij dood kan prikken.
Nee, ze vreten jou op, ze eten geen kleding.....dat doen de larven (als het tenminste die soort is)quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:05 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
maar jij trekt dus de conclusie dat grijze motten schade aan kleding kunnen aanrichten + zich verspreiden?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
toen had mijn moeder het uiteindelijk vermoord voor me...maar nu moet ik nog 1,5 uur overleven met dat enge beest die mij dood kan prikken.
Correctie.quote:
Nadenken is echt moeilijk voor je hè?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:09 schreef sanasoufi het volgende:
vind het echt raar!!! je zet je raam open en dan kan er iets binnen komen dat zich gaat verspreiden??? ik dacht juist dat de bedoeling van ramen openen insecten voorkomen was? bijvoorbeeld zilvervisjes/papiervisjes gaan daardoor weg....
nee! alleen vandaag en afgelopen dinsdag...ben zooo bangquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Er is toch godver altijd wel een insect op je kamer te vinden?
Zullen we een fucking reeks aanmaken voor je?
Er zitten meer insecten in een kamer dan je zelf weetquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Er is toch godver altijd wel een insect op je kamer te vinden?
Zullen we een fucking reeks aanmaken voor je?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:53 schreef sanasoufi het volgende:
wie weet heeft dat beest al larven gelegd onder mijn bed...gelukkig stofzuig ik daar dagelijks...
Alst een mooi blond/brunette/roodharig/andere haarkleur beestje is met mooie ogen leuk postuur lieve glimlach met inhoud waar ik verliefd op kan worden dan mag ze er zeker bij komen liggen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zitten meer insecten in een kamer dan je zelf weet....laat TS het maar niet horen dat ze waarschijnlijk omringt is door "beestjes".
Als hij geen Blackberry heeft is een nachtvlinder jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 02:14 schreef sanasoufi het volgende:
He nu lees ik net dat motten licht haten....die van afgelopen dinsdag stoorde zich niet aan het daglicht en die daarnet vond het fijn op mijn deur....dus is het gewoon een nachtvlinder?
Vraag het aan hem.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:14 schreef sanasoufi het volgende:
He nu lees ik net dat motten licht haten....die van afgelopen dinsdag stoorde zich niet aan het daglicht en die daarnet vond het fijn op mijn deur....dus is het gewoon een nachtvlinder?
wou toch niet bij je komen...laat me raden...je bent 26quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alst een mooi blond/brunette/roodharig/andere haarkleur beestje is met mooie ogen leuk postuur lieve glimlach met inhoud waar ik verliefd op kan worden dan mag ze er zeker bij komen liggen.
Hier, een blondje met mooie ogen voor jequote:Op maandag 15 augustus 2011 02:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Alst een mooi blond/brunette/roodharig/andere haarkleur beestje is met mooie ogen leuk postuur lieve glimlach met inhoud waar ik verliefd op kan worden dan mag ze er zeker bij komen liggen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier, een blondje met mooie ogen voor je
[ afbeelding ]
Dit bedoel je?quote:
Ze had even PMS en geen zin in lachen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze lacht alleen niet zo lief.. noem mij maar veeleisend...
Echt geweldig voor je meid! Ben zo trots voor je.quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:22 schreef sanasoufi het volgende:
Hij is 2 minuten geleden vermoord!! Door mijn vader's hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:22 schreef sanasoufi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:29 schreef trovey het volgende:
[..]
...wat moet er in vredesnaam van je worden als jij ooit op jezelf gaat wonen....ga je je vader bellen midden in de nacht omdat er een mot in je huis zit.
Je komt er wel TS.
TS gaat er dus echt nooit komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken mensen die vanaf de nek verlamd zijn en meer zelfstandig zijn dan TS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Rezania op 15-08-2011 05:10:45 ]Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
En de miljoenen huisstofmijten dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:22 schreef sanasoufi het volgende:
En vergeet vooral de miljarden bacteriën in je omgeving! Ook heel erg engquote:Op maandag 15 augustus 2011 04:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
En de miljoenen huisstofmijten dan?
TS is gewoon heel erg 'speciaal'quote:Op maandag 15 augustus 2011 05:10 schreef Oerbeer het volgende:
Jouw topics![]()
Wat is er aan de hand met jou?
Plastic zakken, randen dichtkitten.
Dan je topic over waar je allemaal wel niet bang voor bent. kortom, wasda met jou?
oquote:Op maandag 15 augustus 2011 04:22 schreef sanasoufi het volgende:
Ja maar ik wil weten wat ze heeft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 05:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
TS is gewoon heel erg 'speciaal', laat mensen in hun waarden
Ik zei dat ze waarschijnlijk MCDD of een angststoornis heeft. Dat ontkende ze en toen noemde ze me gek. Ja, ik ben de gestoorde hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 05:33 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja maar ik wil weten wat ze heeft.
Wel zielig dat sommige mensen haar proberen bang te maken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 05:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zei dat ze waarschijnlijk MCDD of een angststoornis heeft. Dat ontkende ze en toen noemde ze me gek. Ja, ik ben de gestoorde hier
Ze lokt het zelf uit hoor, ze geeft echt de domste antwoorden als je gewoon een serieuze reactie plaats en de helft van de tijd zegt ze gewoon: 'Kijk dit YouTube filmpje over iemand uit India die niemand kent.'quote:Op maandag 15 augustus 2011 05:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Wel zielig dat sommige mensen haar proberen bang te maken.
leef je nog?quote:Op maandag 15 augustus 2011 02:04 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |