raam is al dicht en mijn licht is aan....het vliegt niet rond mijn lamp....quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:39 schreef gamezz het volgende:
Raam dicht en een lamp aan, dan vliegen ze in die richting.
het werkt ook niet als je zelf harder shinet dan die lamp hequote:Op maandag 15 augustus 2011 01:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
raam is al dicht en mijn licht is aan....het vliegt niet rond mijn lamp....
Je ziet hem vanzelf wel, en als het 1 motje is verspreiden die zich echt niet zo snel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:40 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
raam is al dicht en mijn licht is aan....het vliegt niet rond mijn lamp....
ik wil geen mottenfamilie krijgen...dus niet slapen tot ik hem zie en dood kan maken...anders morgen op zoek en als het dood is mijn beddengoed verschonen....ik wil geen larven in me bed....quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:40 schreef Morpheus_ het volgende:
Bang zijn voor een fucking mot. Tevens verkapt kijk mij rechten studeren topic
.
hopelijk heb je gelijk...quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je ziet hem vanzelf wel, en als het 1 motje is verspreiden die zich echt niet zo snel.
Toch had ik er 1 uit Finland die kwamen met zn allenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:41 schreef gamezz het volgende:
[..]
Je ziet hem vanzelf wel, en als het 1 motje is verspreiden die zich echt niet zo snel.
Ben je niet mis met een vleermuis?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik weet hoe je je voelt.Als ze vliegen hoor je echt pokpokpok keihard.
Nee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ben je niet mis met een vleermuis?
Een mot is altijd beter dan een vampiervleermuis in je kamer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:45 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ben je niet mis met een vleermuis?
Bijna altijd.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:47 schreef gamezz het volgende:
[..]
Een mot is altijd beter dan een vampiervleermuis in je kamer.
heb ik, maar kleine vliegjes (en deze ging niet eens dood toen ik mijn wettenbundel erop drukte) komen gewoon via de kanten naar binnen...quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
HAD JE MAAR EEN HOR MOETEN KOPEN!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat zijn meikevers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:44 schreef MarokkaanseKip het volgende:
KLEINE VLIEGJES MISSCHIEN, MAAR TOCH GEEN MOT?quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:48 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
heb ik, maar kleine vliegjes (en deze ging niet eens dood toen ik mijn wettenbundel erop drukte) komen gewoon via de kanten naar binnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |