ik ben bang voor dat beestquote:
Maar als je de ramen openzet dan hoort hij toch vanwege de kou weg te gaan? Daarnaast zijn die beesten lichtschuw.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Dat beest leeft graag in je huis en zal echt geen aanstalten maken om door je raam naar buiten te gaan hoor.
Ze kunnen zichzelf ook onzichtbaar maken dus ik gok dat er sowieso al regelmatig 1 onder je dekens zit en eventueel op je wang.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik ben bang voor dat beestzometeen gaat die mijn bed in
en mijn vader komt pas om acht uur thuis dus dan heeft dat beest zich waarschijnlijk al ergens verstopt
Ik zal je geruststellen. Die beesten zijn altijd met meer. Er lopen er waarschijnlijk tientallen rond in je huis en slaapkamer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Maar als je de ramen openzet dan hoort hij toch vanwege de kou weg te gaan? Daarnaast zijn die beesten lichtschuw.
Ik slaap standaard met een muggennet dus zo simpel is dat niet, maar alles kan natuurlijk. Het is trouwens niet zo'n hele grote hij is gemiddeld. Wil er haarspray op spuiten, maar dan heb ik kans dat dat beest achter mijn kast valtquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze kunnen zichzelf ook onzichtbaar maken dus ik gok dat er sowieso al regelmatig 1 onder je dekens zit en eventueel op je wang.
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik slaap standaard met een muggennet dus zo simpel is dat niet, maar alles kan natuurlijk. Het is trouwens niet zo'n hele grote hij is gemiddeld. Wil er haarspray op spuiten, maar dan heb ik kans dat dat beest achter mijn kast valt
Muggennet houd ze niet tegen hoor. Zijn meesters in door gleufjes glippen enzo. Hoeft maar heel klein en nauw te zijnquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik slaap standaard met een muggennet dus zo simpel is dat niet, maar alles kan natuurlijk. Het is trouwens niet zo'n hele grote hij is gemiddeld. Wil er haarspray op spuiten, maar dan heb ik kans dat dat beest achter mijn kast valt
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik zal je geruststellen. Die beesten zijn altijd met meer. Er lopen er waarschijnlijk tientallen rond in je huis en slaapkamer.
*koopt bussen l'orealquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Muggennet houd ze niet tegen hoor. Zijn meesters in door gleufjes glippen enzo. Hoeft maar heel klein en nauw te zijn
Haarspray zou kunnen maar als je die van L'oreal hebt moet je uitkijken.
Schijnt een stofje in te zitten waar ze agressief van worden
Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:53 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
ik ben bang voor dat beestzometeen gaat die mijn bed in
en mijn vader komt pas om acht uur thuis dus dan heeft dat beest zich waarschijnlijk al ergens verstopt
Ik ben bang voor muggen, vliegen, bijen, mieren, spinnen, en die enge zilver of papiervisjes. Wanneer wordt het weer winter? Heb zin om mijn raam bij -5 graden weer open te zetten zodat al die rotinsecten STERVENquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dude, je leeft in Nederland.. Niet in Afrika..
Kan ook schwarzkopff zijn overigens... weet niet zeker meer.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
*koopt bussen l'oreal
Was het maar waar
En ze noemen 't aanstelleritus?!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 14:59 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik ben bang voor muggen, vliegen, bijen, mieren, spinnen, en die enge zilver of papiervisjes. Wanneer wordt het weer winter? Heb zin om mijn raam bij -5 graden weer open te zetten zodat al die rotinsecten STERVEN
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan ook schwarzkopff zijn overigens... weet niet zeker meer.
En hoe mooi je je plinten ook kit, ze komen overal tussen hoor.
Kan ook zijn dat je een hoekje vergeten bent te stoffen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:01 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
niet waar! alhoewel deze rotbeest komt inderdaad via de gang mijn slaapkamer in...eng beest.
Daar zat ik ook aan te denken, maar dan moet ik de stofzuiger naar boven richten en heb ik nog steeds de kans dat dat beest springt ofzo of valt of nog erger opquote:
Of wanneer je hem niet alleen laat. Je bent toch te bang om hem dood te maken wanneer je ziet dat hij het op een lopen zet richting je bed.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 15:02 schreef sanasoufi het volgende:
Ik wil gaan winkelen, maar durf niet weg. Zometeen gaat die richting mijn bed ofzo als ik hem alleen laat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |