quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:14 schreef Scorpie het volgende:
Ik meld me ook aan bij de knokploeg. Lekker knietjes kapotslaan
Genoeg animo. En voor de mietjes die niet langs durven gaan, ga dan niet zeiken op mensen die dat wel doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:58 schreef FreakyStyley het volgende:
Waarom gaan we niet even langs bij die vent?
*Meldt zich*
helaas werkt straf niet zoquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:59 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja het is toch onterecht dat je mobiel is gestolen of niet soms?
Als de straffen hoger worden dan zullen mensen minder snel iets doen.
Denk aan een jaar celstraf.. dat zal ze leren
De jonge tedere God komt wel mee.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:28 schreef Kridje het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me een puike, warneer gaan we?
Dit nadeel kan ook in het voordeel van TS werken natuurlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Politie is nutteloos als het niet om moord gaat. Terechte klacht
Begrijp ik goed dat nadat jij langs bent geweest de dief die locatie update helemaal onklaar heeft gemaakt? In dat geval is de telefoon uitgeschakeld en zal tzt opnieuw geinstalleerd worden. Tot die tijd gebruikt ie de telefoon als mp3 speler waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:56 schreef AffenStrudel het volgende:
Na dat ik zie dat dat mijn telefoon de hele dag rondrijd in amsterdam heb ik het vermoeden dat het een surveillant is. Gister bij de marrechaussee langsgeweest, verhaaltje uitgelegd en toen kon ik weer terug. "We verstrekken geen gegevens over collega's", en ik moest defensie maar bellen.
Dat levert allemaal niks op, ook niet als ik mededeel dat ik zijn adres zeer waarschijnlijk al heb en dat ik sowieso van plan ben een bezoekje te brengen. Langs zijn/haar huis gegaan, naam van de brievenbus afgelezen en thuis tevergeefs gekeken of wat zoekwerk wat opleverde.
Bij thuiskomst zag ik dat de laatste locatie-update precies 30 minuten na mijn vertrek binnengekomen was. Het doet me veel goed te weten dat de collegae bij de marreschaussee elkaar even waarschuwen als er een simpel burger zijn telefoon probeert terug te halen
Defense =/= politiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef Walkers het volgende:
Dat dit kan in Nederland...![]()
Defensie even lastig vallen om een gestolen telefoon...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |