True, maar Belgie ligt hogerquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 02:41 schreef Fatihtjuh het volgende:
[..]
België is minder fijnIk vind Nederlanders vriendelijker
Nee, kijk maar op de kaart van Europa. Belgie ligt onder Nederland, en daaronder weer Frankrijk.quote:
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:11 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Nee, kijk maar op de kaart van Europa. Belgie ligt onder Nederland, en daaronder weer Frankrijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
![]()
Oeh, is dat de voorganger van wat zal gaan komen volgens sommigen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:47 schreef semexo het volgende:
[Breaking] Krachtige aardbeving (5.9) treft Virginia (Washington DC)
Hopelijk niet bij IJsland morgen...
Afwachten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 22:00 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Oeh, is dat de voorganger van wat zal gaan komen volgens sommigen.
Nou.. er was een 'ongewoonlijke' aardbeving aan de oostkant van de usa.. er zou zomaar een ongewoonlijke aardbeving in ijsland kunnen gaan voorkomen ...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:02 schreef MissVanity het volgende:
In elk geval zijn we weer een dag goed doorgekomenEn nu kijken wat er vandaag gebeurt.
Ik maak me in elk geval geen zorgen
Het is mogelijk ja. Maar om de hele dag angstig te gaan zitten beven heb ik geen zin in.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 09:37 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou.. er was een 'ongewoonlijke' aardbeving aan de oostkant van de usa.. er zou zomaar een ongewoonlijke aardbeving in ijsland kunnen gaan voorkomen ...
Ik neem ook zeker geen voorzorgsmaatregelingen hoor. Als het gebeurt dan gebeurt het maar.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het is mogelijk ja. Maar om de hele dag angstig te gaan zitten beven heb ik geen zin in.
We kunnen er dan toch niks tegen doen.
Preciesquote:Op woensdag 24 augustus 2011 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik neem ook zeker geen voorzorgsmaatregelingen hoor. Als het gebeurt dan gebeurt het maar.
Aardbeving Noordzee bij Noorwegenquote:Magnitude mb 5.3
Region NORWEGIAN SEA
Date time 2011-08-24 08:08:15.0 UTC
Location 72.65 N ; 3.77 E
Depth 10 km
Distances 1059 km NW Trondheim (pop 147,139 ; local time 10:08:15.3 2011-08-24)
631 km NW Harstad (pop 19,433 ; local time 10:08:15.3 2011-08-24)
579 km NW Andenes (pop 2,766 ; local time 10:08:15.3 2011-08-24)
Jij als expert kan vast ons vertellen of dit 'normaal' is, gebeuren deze bevingen vaker daar?quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Aardbeving Noordzee bij Noorwegen
Er ligt wel een breuklijn jaquote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij als expert kan vast ons vertellen of dit 'normaal' is, gebeuren deze bevingen vaker daar?
Dan leg ik mijn zwembroek in ieder geval maar vast klaar, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Er ligt wel een breuklijn jaZe komen wel af en toe voor, al is 5.3 wel bijzonder.
Meestal 2-4... maar niet elke week zoals op ijsland of bij griekenland.
Zolang het geen voorbode is voor een grotere...quote:Op woensdag 24 augustus 2011 11:42 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dan leg ik mijn zwembroek in ieder geval maar vast klaar, je weet maar nooit.
quote:The Storegga Slides occurred 100 km north-west of the Møre coast in the Norwegian Sea, causing a very large tsunami in the North Atlantic Ocean. This collapse involved an estimated 290 km length of coastal shelf, with a total volume of 3,500 km3 of debris.[4] Based on carbon dating of plant material recovered from sediment deposited by the tsunami, the latest incident occurred around 6100 BC.[5] In Scotland, traces of the subsequent tsunami have been recorded, with deposited sediment being discovered in Montrose Basin, the Firth of Forth, up to 80 km inland and 4 metres above current normal tide levels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |