In de situatie dat er daadwerkelijk een tsunami vanaf ijsland komt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef -tape- het volgende:
En wat about that island that is lieing b'tween us and iceland then?
En Björkquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef tre het volgende:
Altijd weer dat IJsland.. eerst geven ze ons IceSave, dan die gare aswolk en nu weer dit
Dan liever verzuipen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:27 schreef Tha-CheF het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom in het hoogst gelegen stukje NL.
Waar ongeveer in nijmegen? Kan nogal wat meters schelen per locatie daar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:33 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zit veilig in Nijmegen. En ook nog eens op 3-hoog
Dukenburg.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Waar ongeveer in nijmegen? Kan nogal wat meters schelen per locatie daar.
Ik zie je pm wel voorbijkomen als de nood het hoogst is.quote:
Leuke huisjes daarquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:44 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dan toch maar richting heiliglandstichting rijden ofzo
Liever allemaal in het zuidelijkste gedeeltequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:27 schreef Tha-CheF het volgende:
Jullie zijn allemaal welkom in het hoogst gelegen stukje NL.
Wees daar maar niet bang voorquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:42 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
Ik zie je pm wel voorbijkomen als de nood het hoogst is.
Hoogst gelegen stukje hè, niet noordelijkst gelegen...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:53 schreef Narasan het volgende:
[..]
Liever allemaal in het zuidelijkste gedeelte.
Incl. duikpak. Gelukkig zit je bij een heel stel boten daar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef Blaadje11 het volgende:
Hier Den Helder, moet ik mn snorkel klaar leggen?
Ik pak de duikboot, of beter de helikopterquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Incl. duikpak. Gelukkig zit je bij een heel stel boten daar.
Kan je mooi naar Weert aan zee vliegenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:20 schreef Blaadje11 het volgende:
[..]
Ik pak de duikboot, of beter de helikopter
Had ik al voorspeld in BNW (als mogelijkheid m.b.t. de New Madrid Fault Line).quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:11 schreef semexo het volgende:
Paragnosten hebben aangegeven dat ergens in week 34 (22 aug t/ 27 aug) een tsunami, afkomstig van een aardbeving bij IJsland de Noordzee zal bereiken en de kustbieden van Nederland onder water komt te staan.
Wie weet hier meer over?
Toevallig ingescand?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:51 schreef Darklight het volgende:
Stond laatst een artikel in de HP
[ afbeelding ]
Ik denk als je niet direct getroffen word dat je van de economische klap erna anders wel getroffen zal worden.. heel het land ontwricht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:56 schreef Darklight het volgende:
Komt er op neer dat je pech hebt als je in de Randstad woont
Mwoah, genoeg eten nog in het Oosten voor de mensen in het Oostenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:58 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik denk als je niet direct getroffen word dat je van de economische klap erna anders wel getroffen zal worden.. heel het land ontwricht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |