Moeten is een groot woord. Maar ik ben wel losser met een biertje dan zonder.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
Drugs moeten gebruiken om los te gaan.
Niemand hier heeft het over 'moeten' gebruiken om los te gaan..quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
Jij drinkt natuurlijk nooit in de kroeg he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben regelmatig bob, dan drink ik geen druppel maar ik ga net zo hard los als dat ik gezopen heb.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij drinkt natuurlijk nooit in de kroeg he.
Makkelijk. Daar kan je prima op gamen en als het niet om downloaden gaat is dat zeg maar het volgende waar je goeie snelheid voor moet hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef DuTank het volgende:
Iemand hier kan hier vast wel snel antwoord op geven:
25MB/sec of een tientje meer voor 60MB/sec.
Is die 25MB niet al snel genoeg? Ik hoef namelijk niet bruut te downloaden of whatever..
Indien jij het zelf moet betalen die eerste en anders die snellere.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef DuTank het volgende:
Iemand hier kan hier vast wel snel antwoord op geven:
25MB/sec of een tientje meer voor 60MB/sec.
Is die 25MB niet al snel genoeg? Ik hoef namelijk niet bruut te downloaden of whatever..
Downloaden doen we wel op de UvA. Torrentje komt daar met gemak met 6MB/sec binnen danquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Makkelijk. Daar kan je prima op gamen en als het niet om downloaden gaat is dat zeg maar het volgende waar je goeie snelheid voor moet hebben.
6? Dat is minder dan dat je thuis zou kunnen hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Downloaden doen we wel op de UvA. Torrentje komt daar met gemak met 6MB/sec binnen dan
Weet je hoe vies snel dat is?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
6? Dat is minder dan dat je thuis zou kunnen hebben.
Nee. Maar aangezien het minder is dan je thuis hebt snap ik niet waarom je op school dat zou moeten downloaden.quote:
Hoe snel je download ligt aan de torrent. Alleen als je niet via torrents aan het downloaden bent kan je die max snelheid halen en zelfs dan meestal nog niet omdat weinig computers dat trekken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is 6MB/sec sneller als 25 of 60MB/seconden?
Ahaquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe snel je download ligt aan de torrent. Alleen als je niet via torrents aan het downloaden bent kan je die max snelheid halen en zelfs dan meestal nog niet omdat weinig computers dat trekken.
Ligt niet aan jou BB. Je neemt een abbo van 60Mbit/s. 8 bit is 1 byte dus | 60 / 8 = 7.5 Mbyte/s! In de praktijk is het trouwens meer van 60 Mbit is 6 Mbyte.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is 6MB/sec sneller als 25 of 60MB/sec?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |