SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit.
De OP is hier te vinden.
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:41 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik vind jullie awesomer dan hun.
Maar je hoort niet bij de raad der wijven.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:49 schreef Augustus_Thijs het volgende:
In iedergeval fijn om te weten dat ik ook Baas ben
BDH gaat daar niet over.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee, dat is waar. Dat valt me inderdaad ook enigzins tegen..
Daarvoor moet ik zeker eerst bij BDH onder tafel ofzo![]()
Ik heb gehoord dat KK dat ook wekelijks doet ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Nee, dat is waar. Dat valt me inderdaad ook enigzins tegen..
Daarvoor moet ik zeker eerst bij BDH onder tafel ofzo![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, Den Bosch..Heb gister iemand leren kennen uit een feestje die uit DB kwam, maar weet z'n naam niet meer.
![]()
Idd. Maar onder de tafel mag altijd.quote:
Liet hij zijn penis in vol ornaat zien aan iedereen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Oh, Den Bosch..Heb gister iemand leren kennen op een feestje die uit DB kwam, maar weet z'n naam niet meer.
![]()
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Maar je weet wel nog dat ie uit DB kwam. Dat is al heel wat
Ja.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Liet hij zijn penis in vol ornaat zien aan iedereen?
Nou dat is liefquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Idd. Maar onder de tafel mag altijd.
Dat was ik dus. Dat studeren in Tilburg heeft me overtuigdquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was ik dus. Dat studeren in Tilburg heeft me overtuigd
Waar was het? Ken diegene misschien wel.quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat was ik dus. Dat studeren in Tilburg heeft me overtuigd
Tiel.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:13 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waar was het? Ken diegene misschien wel.
Nee sorry. Ken wel een gast die dat gisteren gedaan heeft.quote:
Oh, je nam mijn 'Ja' serieus?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:20 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee sorry. Ken wel een gast die dat gisteren gedaan heeft.Hij mocht vanmorgen weer uit de cel toen hij nuchter was.
Nee, maar ik vond het wel een leuk verhaal om te vertellen, aangezien dat ook gisteren is gebeurd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:22 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Oh, je nam mijn 'Ja' serieus?
Oké!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het wel een leuk verhaal om te vertellen, aangezien dat ook gisteren is gebeurd.
Ga jij nou maar aan je pik van 3 cm trekken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef DuTank het volgende:
KK en BDH, ik zag al wel enige chemie tussen jullie een paar jaar geleden. Maar jullie komen er nu openlijk voor uit?
okeeequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aan je pik van 3 cm trekken.
???quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:50 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanaf vandaag ben ik een midweek pleite
PROFITquote:
Ja. Wat nazicultuur opsnuivenquote:
Ah, fuhrer BDHquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Wat nazicultuur opsnuiven![]()
Last minute geboekt
ASL?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hallo mensen, ik kom ook uit het land van 's-Hertogenbosch. Hoor ik nu bij de club?
En pincodequote:
16, man, en wat L is weet ik niet dus niet al te slim.quote:
Check foboquote:
Welk gedeelte je ongeveer woont.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
16, man, en wat L is weet ik niet dus niet al te slim.
[..]
Check fobo
Voor charmante foto
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hallo mensen, ik kom ook uit het land van 's-Hertogenbosch. Hoor ik nu bij de club?
Sorry man. We accepteren alleen nog maar vrouwen. Je mag echter wel als vervanging van tuxxx optreden.quote:
Bij Vlijmen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welk gedeelte je ongeveer woont.
En je hebt geen fobo.
Jawel toch, je ziet alleen vrij weinig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Bij Vlijmen.
Fotoboek van telefoonmaatschappij
Overigens is het niet bepaald een foto te noemen.
Scherp.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel toch, je ziet alleen vrij weinig.
Voor volgend jaar ga ik hard werken..quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgend jaar moet ik ook gewoon naar al die dolle festivals en feesten
Echt he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor volgend jaar ga ik hard werken..
Defqon, Decibel, Q-Base, Mysteryland (als het bevalt), Sziget wil ik eigenlijk ook.. Pfff
En dan ben je daar nog klauwen vol geld kwijt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:35 schreef DuTank het volgende:
80+80+50+80+200 = 490 euro aan tickets
Dat zeggen diegene die er al jaren komen en het niet kunnen hebben dat er ook nieuw volk komt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef Kutstudent het volgende:
Sziget schijnt echt geen kut meer aan te zijn, aangezien nu allerhande paupers daarheen gaan omdat het ineens heel bekend is geworden.
Pilletje erin en je vindt hardstyle ineens de bomclubshitquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Echt he.Meestal heb ik het geld maar mijn vriendinnen niet of houden niet van dat soort muziek.
[..]
En dan ben je daar nog klauwen vol geld kwijt.![]()
Sziget valt opzich wel mee voor een week.
Ooit krijg ik ze zo ver dat ze gewoon meegaan, zelfs zonder pillen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pilletje erin en je vindt hardstyle ineens de bomclubshitIk vond hardstyle en dat soort muziek ook nooit iets, maar dat is sinds Defqon wel veranderd
Nee, niet specifiek door de drugs, maar wel het schijt hebben en gewoon een kaartje kopen. Vervolgens jezelf op lopen naaien door hardstyle te gaan downloaden en luisteren, want ja, dat draaien ze op Defqon overal de hele dagquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ooit krijg ik ze zo ver dat ze gewoon meegaan, zelfs zonder pillen.Na masters afgelopen jaar allemaal een grote bek maar kaarten fixen ho maar.
![]()
En dat is bij jou wel veranderd door drugs?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, niet specifiek door de drugs, maar wel het schijt hebben en gewoon een kaartje kopen. Vervolgens jezelf op lopen naaien door hardstyle te gaan downloaden en luisteren, want ja, dat draaien ze op Defqon overal de hele dag(of je moet bij de hardcore/techno willen gaan staan)
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:18 schreef DuTank het volgende:
Ik denk ook trouwens niet dat ik pillen nodig heb, maar ik heb geen ervaring zonder
Hoewel ik natuurlijk niet bij binnenkomst gelijk eentje erin jankte, maar pas na een flink aantal uur.. In die periode heb ik me toch goed vermaakt hoor
En desnoods is er nog alcohol.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:18 schreef DuTank het volgende:
Ik denk ook trouwens niet dat ik pillen nodig heb, maar ik heb geen ervaring zonder
Hoewel ik natuurlijk niet bij binnenkomst gelijk eentje erin jankte, maar pas na een flink aantal uur.. In die periode heb ik me toch goed vermaakt hoor
Ja, maar 2 pillen à een paar euro per stuk (en water) kunnen niet op tegen heel de dag bier zuipen à 2,50 per pilsje...quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En desnoods is er nog alcohol.
Alcohol op een hardstyle/hardcore feestje vind ik echt not-donequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En desnoods is er nog alcohol.
Ja okequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar 2 pillen à een paar euro per stuk (en water) kunnen niet op tegen heel de dag bier zuipen à 2,50 per pilsje...
Fucking Bastards te Culemborgquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:23 schreef DuTank het volgende:
Ga jij nog ergens op af telefoonmaatschappij?
Moeten is een groot woord. Maar ik ben wel losser met een biertje dan zonder.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
Drugs moeten gebruiken om los te gaan.
Niemand hier heeft het over 'moeten' gebruiken om los te gaan..quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
Jij drinkt natuurlijk nooit in de kroeg he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef Kutstudent het volgende:
Ik ben regelmatig bob, dan drink ik geen druppel maar ik ga net zo hard los als dat ik gezopen heb.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jij drinkt natuurlijk nooit in de kroeg he.
Makkelijk. Daar kan je prima op gamen en als het niet om downloaden gaat is dat zeg maar het volgende waar je goeie snelheid voor moet hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef DuTank het volgende:
Iemand hier kan hier vast wel snel antwoord op geven:
25MB/sec of een tientje meer voor 60MB/sec.
Is die 25MB niet al snel genoeg? Ik hoef namelijk niet bruut te downloaden of whatever..
Indien jij het zelf moet betalen die eerste en anders die snellere.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:01 schreef DuTank het volgende:
Iemand hier kan hier vast wel snel antwoord op geven:
25MB/sec of een tientje meer voor 60MB/sec.
Is die 25MB niet al snel genoeg? Ik hoef namelijk niet bruut te downloaden of whatever..
Downloaden doen we wel op de UvA. Torrentje komt daar met gemak met 6MB/sec binnen danquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:04 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Makkelijk. Daar kan je prima op gamen en als het niet om downloaden gaat is dat zeg maar het volgende waar je goeie snelheid voor moet hebben.
6? Dat is minder dan dat je thuis zou kunnen hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
Downloaden doen we wel op de UvA. Torrentje komt daar met gemak met 6MB/sec binnen dan
Weet je hoe vies snel dat is?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
6? Dat is minder dan dat je thuis zou kunnen hebben.
Nee. Maar aangezien het minder is dan je thuis hebt snap ik niet waarom je op school dat zou moeten downloaden.quote:
Hoe snel je download ligt aan de torrent. Alleen als je niet via torrents aan het downloaden bent kan je die max snelheid halen en zelfs dan meestal nog niet omdat weinig computers dat trekken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is 6MB/sec sneller als 25 of 60MB/seconden?
Ahaquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:17 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoe snel je download ligt aan de torrent. Alleen als je niet via torrents aan het downloaden bent kan je die max snelheid halen en zelfs dan meestal nog niet omdat weinig computers dat trekken.
Ligt niet aan jou BB. Je neemt een abbo van 60Mbit/s. 8 bit is 1 byte dus | 60 / 8 = 7.5 Mbyte/s! In de praktijk is het trouwens meer van 60 Mbit is 6 Mbyte.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Is 6MB/sec sneller als 25 of 60MB/sec?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |