???quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:50 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanaf vandaag ben ik een midweek pleite
PROFITquote:
Ja. Wat nazicultuur opsnuivenquote:
Ah, fuhrer BDHquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Wat nazicultuur opsnuiven![]()
Last minute geboekt
ASL?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hallo mensen, ik kom ook uit het land van 's-Hertogenbosch. Hoor ik nu bij de club?
En pincodequote:
16, man, en wat L is weet ik niet dus niet al te slim.quote:
Check foboquote:
Welk gedeelte je ongeveer woont.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
16, man, en wat L is weet ik niet dus niet al te slim.
[..]
Check fobo
Voor charmante foto
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hallo mensen, ik kom ook uit het land van 's-Hertogenbosch. Hoor ik nu bij de club?
Sorry man. We accepteren alleen nog maar vrouwen. Je mag echter wel als vervanging van tuxxx optreden.quote:
Bij Vlijmen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welk gedeelte je ongeveer woont.
En je hebt geen fobo.
Jawel toch, je ziet alleen vrij weinig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Bij Vlijmen.
Fotoboek van telefoonmaatschappij
Overigens is het niet bepaald een foto te noemen.
Scherp.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel toch, je ziet alleen vrij weinig.
Voor volgend jaar ga ik hard werken..quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:29 schreef BarrieButsers het volgende:
Volgend jaar moet ik ook gewoon naar al die dolle festivals en feesten
Echt he.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:34 schreef DuTank het volgende:
[..]
Voor volgend jaar ga ik hard werken..
Defqon, Decibel, Q-Base, Mysteryland (als het bevalt), Sziget wil ik eigenlijk ook.. Pfff
En dan ben je daar nog klauwen vol geld kwijt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:35 schreef DuTank het volgende:
80+80+50+80+200 = 490 euro aan tickets
Dat zeggen diegene die er al jaren komen en het niet kunnen hebben dat er ook nieuw volk komt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:42 schreef Kutstudent het volgende:
Sziget schijnt echt geen kut meer aan te zijn, aangezien nu allerhande paupers daarheen gaan omdat het ineens heel bekend is geworden.
Pilletje erin en je vindt hardstyle ineens de bomclubshitquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Echt he.Meestal heb ik het geld maar mijn vriendinnen niet of houden niet van dat soort muziek.
[..]
En dan ben je daar nog klauwen vol geld kwijt.![]()
Sziget valt opzich wel mee voor een week.
Ooit krijg ik ze zo ver dat ze gewoon meegaan, zelfs zonder pillen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Pilletje erin en je vindt hardstyle ineens de bomclubshitIk vond hardstyle en dat soort muziek ook nooit iets, maar dat is sinds Defqon wel veranderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |