Oké!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:23 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, maar ik vond het wel een leuk verhaal om te vertellen, aangezien dat ook gisteren is gebeurd.
Ga jij nou maar aan je pik van 3 cm trekken.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:55 schreef DuTank het volgende:
KK en BDH, ik zag al wel enige chemie tussen jullie een paar jaar geleden. Maar jullie komen er nu openlijk voor uit?
okeeequote:Op zondag 14 augustus 2011 23:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ga jij nou maar aan je pik van 3 cm trekken.
???quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:50 schreef bijdehand het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanaf vandaag ben ik een midweek pleite
PROFITquote:
Ja. Wat nazicultuur opsnuivenquote:
Ah, fuhrer BDHquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Wat nazicultuur opsnuiven![]()
Last minute geboekt
ASL?quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hallo mensen, ik kom ook uit het land van 's-Hertogenbosch. Hoor ik nu bij de club?
En pincodequote:
16, man, en wat L is weet ik niet dus niet al te slim.quote:
Check foboquote:
Welk gedeelte je ongeveer woont.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:01 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
16, man, en wat L is weet ik niet dus niet al te slim.
[..]
Check fobo
Voor charmante foto
quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Hallo mensen, ik kom ook uit het land van 's-Hertogenbosch. Hoor ik nu bij de club?
Sorry man. We accepteren alleen nog maar vrouwen. Je mag echter wel als vervanging van tuxxx optreden.quote:
Bij Vlijmen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Welk gedeelte je ongeveer woont.
En je hebt geen fobo.
Jawel toch, je ziet alleen vrij weinig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:03 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Bij Vlijmen.
Fotoboek van telefoonmaatschappij
Overigens is het niet bepaald een foto te noemen.
Scherp.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:05 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jawel toch, je ziet alleen vrij weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |