check haar hyves/fb ?Meestal kun je in de krabbels/prikbord berichten wel achterhalen of het uit is en ze single is.quote:Op maandag 15 augustus 2011 12:51 schreef Maanvis het volgende:
Ik vind het niet netjes om aan andermans vriendin te komen als ik d'r vriend ken en mag, zeker niet als het de bedrijfsleider/dj is van een kroeg waar ik graag kom. Maar inmiddels heb ik de indruk dat het tussen haar, een superschattig meiske van 22, en hem, inmiddels uit is. Afgelopen zaterdag was ze ook erg geïnteresseerd in mij, maar ik heb geen zin om verder te gaan onder zijn ogen
. Eerst maar eens checken of ze echt vrijgezel is
. Alleen hoe doe ik dat op een subtiele manier?
ik heb haar al een hele tijd op hyves, daar is niets uit te concluderenquote:Op maandag 15 augustus 2011 12:58 schreef kedge het volgende:
[..]
check haar hyves/fb ?Meestal kun je in de krabbels/prikbord berichten wel achterhalen of het uit is en ze single is.
Nee ik ben gewoon een nachtmens zeker in de vakantie.quote:
En als die persoon nu zegt vraag het aan x zelfquote:Op maandag 15 augustus 2011 17:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Maanvis: vraag hoe het is met <insert name>
Simpel toch?
En dan zeg jij: hebben jullie ruzie ofzo ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als die persoon nu zegt vraag het aan x zelf
Of voor maanvis (maar ja, wie niet waagt wie niet wint).quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
Lekker belangrijk die vriend van haar. Is het een goede vriend van jou? Zoniet, pech voor hem.
Op zich maakt het niet uit welke dag toch!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:32 schreef kedge het volgende:
op maandag uit ? ga zelf een beetje chatten vanavond en daar blijft het bij
Ja . best veel, maar ben ik gewend.quote:
Precies, als het toch vakantie isquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:37 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Op zich maakt het niet uit welke dag toch!
Wat is best veel? En ga je dan in je eentje drinken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Ja . best veel, maar ben ik gewend.
Hij woont in Enschede geloof ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef kedge het volgende:
Ik weet niet waar je woont MLIG maar anders ga je een x mee uit in Enschede ? Boerendorpen = not done
( moet je wel in de buurt wonen )
Haha, kut man, dat klinkt wel als een boerencafé. Of gebruikte je pua-technieken op die boerenknullen, dan begrijp ik het wel enigzins dat ze je voor homo uitmakenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:39 schreef mylifeisgrey het volgende:
Ik heb niets te melden dat anderen helpt. Ik ben beetje uitgegaan, maar ik weet als ik "mijzelf" ben me nooit een houding te geven, en dan verdwijn ik stil in de hoek, en wil ik naar huis.
nu probeer ik wat (oke weer 1 keer), en bij gebrek aan meisjes(stom rotcafe hier, bijna helemaal geen meisjes, of het zijn minderjarigen) deed ik ook aardig/spontaan tegen de jongens. en dan wordt ik door die kutboeren die meer lomp zijn de hele tijd homo genoemt enzo. echt irritant.
en dan praat ik even met iemand(een jongen dus, geen meisjes) en dan wordt hij door anderen belachelijk gemaakt.
en dan loopt er iemand op me af dat ik beter op kan rotten, en het hoge gras in moet (ofzoiets).
allemaal van dat soort dingen.
ik deed net of ik het niet hoorde.....
het is ook na 5 minuten heel de kroeg door, dat iedereen wordt opgestookt om tegen je te zijn. heel irritant, ik wil dat niet meer.
pua-technische feedback is gewenst. ik zat er aan te denken om iets te leen te vragen van zo iemand als hij zo begint, en dat weg te gooien en dan zeggen : "aport". maar ik ben bang voor klappen.
soms denk ik weleens dat het allemaal aan de plekken ligt waar ik gewoon heenga.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:53 schreef kedge het volgende:
Ik weet niet waar je woont MLIG maar anders ga je een x mee uit in Enschede ? Boerendorpen = not done
( moet je wel in de buurt wonen )
Jep, een vriend van me is daar mentor/begeleider. En in utrecht is de uit nu ook trouwens (dacht ik).quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:05 schreef kedge het volgende:
Volgens mij is het KEI week in Groningen toch ? Daar lopen pas een dames![]()
Kan alleen deze week niet, normaal ga ik elke week naar grunn pff
Ja, tis t één of het ander. Ik zou voor de stad gaan als ik het zo hoor. (Een vriend van me zit dan ook altijd te klagen dat iedereen een tokkie is, ook gewoon over hele normale mensenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
soms denk ik weleens dat het allemaal aan de plekken ligt waar ik gewoon heenga.
of het is in een boerendorp(jij zegt het ook, het is not done). boel leuke mensen daar, maar er is gewoon altijd 1/3 zon beetje die zo dom is als het achtereind van een varken. En die 1/3 heeft een nogal klein referentiekader. ze kennen alleen maar lomp gedrag, en al het andere noemen ze homo.
en daar proberen ze dan hun sociale status mee te verhogen, door anderen de grond in te stampen enzo en mensen aan hun kant te krijgen met sociale druk enzo.
en in de stad(jij zegt dat het wel kan) versta ik mensen nooit. wegens teveel herrie.
Heb zelf nog een tijd in Groningen gewoond ( in het centrum bij de vismarkt ). Heerlijke stad om uit te gaan en gewoon gezellige dingen te ondernemen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jep, een vriend van me is daar mentor/begeleider. En in utrecht is de uit nu ook trouwens (dacht ik).
huh te veel herrie ?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:06 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
soms denk ik weleens dat het allemaal aan de plekken ligt waar ik gewoon heenga.
of het is in een boerendorp(jij zegt het ook, het is not done). boel leuke mensen daar, maar er is gewoon altijd 1/3 zon beetje die zo dom is als het achtereind van een varken. En die 1/3 heeft een nogal klein referentiekader. ze kennen alleen maar lomp gedrag, en al het andere noemen ze homo.
en daar proberen ze dan hun sociale status mee te verhogen, door anderen de grond in te stampen enzo en mensen aan hun kant te krijgen met sociale druk enzo.
en in de stad(jij zegt dat het wel kan) versta ik mensen nooit. wegens teveel herrie.
ja, maar het zal wel aan mij liggen...quote:
Ik heb geen maten die zuipen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:01 schreef minibeer het volgende:
[..]
Wat is best veel? En ga je dan in je eentje drinken?
Zuipen moet met maten!
Van iedereen is een alcoholist te maken; vergt alleen wat doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen maten die zuipen.
Ik kies ze wel weer uit he.
Als ze niet mee uit willen ga ik ze niet dwingen natuurlijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Van iedereen is een alcoholist te maken; vergt alleen wat doorzettingsvermogen.
Was ook half grapje. Maar ik neem aan dat ze gezellig samen zitten wel oke vinden. Neem je wat bier mee of zo voor de liefhebber. Desnoods drink je zelf je six-pack op.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze niet mee uit willen ga ik ze niet dwingen natuurlijk.
Had ik ook eerst. Tot ze studenten werden, toen begonnen ze opeens allemaal 20 bier per avond te drinkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen maten die zuipen.
Ik kies ze wel weer uit he.
Jong volk gaat meestal naar plekken met harde muziekquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar het zal wel aan mij liggen...
discotheken enzo waar je elkaar niet verstaat maak ik daar alleen maar mee.
ik praat trouwens helemaal niet boers of lomp ofzo hoor. Ik heb niet meer moeite dan een gemiddeld iemand om een ander te verstaan. ik hoor ook het liefst gewoon normaal abn.
in dorpen enzo zijn het bijna altijd bruincafe's met gewoon een "normale" geluidsinstallatie waar wat muziek opstaat.
wat zijn dan goede plekken, waar jong volk komt, en waar nog qua geluidsniveau een gesprek met ze 3en is te voeren? ( dus niet 1 op 1 in elkaars oor schreeuwen)
Ja, ik ben dr een paar keer geweest, leuke stad, vooral voor studentenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:27 schreef kedge het volgende:
[..]
Heb zelf nog een tijd in Groningen gewoond ( in het centrum bij de vismarkt ). Heerlijke stad om uit te gaan en gewoon gezellige dingen te ondernemen.
Een berichtje sturen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef pacificguy17 het volgende:
Kunnen jullie me adviseren?
Hier mijn situatie.
1 week geleden gingen we uit met onze vriendengroep. En natuurlijk komen dan ook allemaal nieuwe mensen mee, waarvan je wel hebt gehoord maar die je niet kent, vrienden van vrienden dus.
In ieder geval nam een goede vriend van me een vriendin mee die aan me bleef plakken en we hadden gelijk goed contact.
Ik ben 17 en heb tot nu toe, meisjes in 2 soorten verdeeld, vriendinnen en meisjes die ik versierde of zou willen versieren (ik keek echter altijd puur naar hun uiterlijk en zag ze als object, sorry vrouwen).
Dat meisje dat aan me bleef plakken was echter anders, een meisje met inhoud + leuk. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik was dus gelijk weg en zij ook. We hebben gezoend, maar helaas heb ik het op het laatst verneukt, doordat ik mijn contactgegevens niet gelijk aan dr kon geven. Dus we zouden elkaar wel vinden via hyves, maar de volgende dag moest ik eerst een hele dag werken, en die dag erna... en daarna was er weer iets anders... toen heb ik haar wel even toegevoegd, maar het voelt alsof het moment weg is of zo.
Wat moet ik nu doen?
Er zit maar één ding op lijkt me, proberen dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:20 schreef pacificguy17 het volgende:
Kunnen jullie me adviseren?
Hier mijn situatie.
1 week geleden gingen we uit met onze vriendengroep. En natuurlijk komen dan ook allemaal nieuwe mensen mee, waarvan je wel hebt gehoord maar die je niet kent, vrienden van vrienden dus.
In ieder geval nam een goede vriend van me een vriendin mee die aan me bleef plakken en we hadden gelijk goed contact.
Ik ben 17 en heb tot nu toe, meisjes in 2 soorten verdeeld, vriendinnen en meisjes die ik versierde of zou willen versieren (ik keek echter altijd puur naar hun uiterlijk en zag ze als object, sorry vrouwen).
Dat meisje dat aan me bleef plakken was echter anders, een meisje met inhoud + leuk. Dat heb ik nog nooit meegemaakt en ik was dus gelijk weg en zij ook. We hebben gezoend, maar helaas heb ik het op het laatst verneukt, doordat ik mijn contactgegevens niet gelijk aan dr kon geven. Dus we zouden elkaar wel vinden via hyves, maar de volgende dag moest ik eerst een hele dag werken, en die dag erna... en daarna was er weer iets anders... toen heb ik haar wel even toegevoegd, maar het voelt alsof het moment weg is of zo.
Wat moet ik nu doen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:25 schreef minibeer het volgende:
En volgens mij zijn er weer wat posts verwijderd hier, zal Daniël wel zijn...
Wutquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Mpj het volgende:
Rare is; net hebben er twee meisjes over ons getweet (volkstrekt onbekenden voor mij maar m'n collega kent hun wel van naam) die naast ons zaten op een terrasje- dat ik te knap voor haar ben (die was wel leuk opzich
) en dat ze zich aan haar irriteren, dat ze nep is, een zeikwijf en een opschepper. Ook hebben ze het hele gesprek van ons afgeluisterd (de zin my life, your entertainment past er wel bij).
Zo hebben we allemaal onze mindere kantjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:26 schreef Supersoep het volgende:
Maar Mpj, je bent toch zelf ook gewoon een mannelijke modepop met ongenuanceerde, domme uitlatingen?
Dat kan niet waar zijn Supersoep, maar inderdaad, ik houd van de mode en mooie kleren. Maar of dat nou per definitie een mindere kant is? Juist nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Zo hebben we allemaal onze mindere kantjes.
Ja.quote:
Ben zelf ook zo ( oostindisch )doof dat ik de meesten soms niet eens versta in een discotheek of bar ( of de muziek nu had of zacht staatquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja, maar het zal wel aan mij liggen...
discotheken enzo waar je elkaar niet verstaat maak ik daar alleen maar mee.
ik praat trouwens helemaal niet boers of lomp ofzo hoor. Ik heb niet meer moeite dan een gemiddeld iemand om een ander te verstaan. ik hoor ook het liefst gewoon normaal abn.
in dorpen enzo zijn het bijna altijd bruincafe's met gewoon een "normale" geluidsinstallatie waar wat muziek opstaat.
wat zijn dan goede plekken, waar jong volk komt, en waar nog qua geluidsniveau een gesprek met ze 3en is te voeren? ( dus niet 1 op 1 in elkaars oor schreeuwen)
Nee serieus, ken ik jou? Waarom praat je zo over mij, vind je dat normaal? Ik snap je punt van je post maar name-dropping is beneden alle peil.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef Mpj het volgende:
Dat is hetzelfde als op FOK! Meisjes (hoe lelijk ook) zetten hier foto's neer en krijgen de volle aandacht van alle kneuzen hier en gaan dan denken yeah ik lig goed in de markt, maar nee dat lig je niet. Op FOK! ja maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kijk alleen maar naar die monkyyy, meid ziet er in real life niet uit en maakt foto's met handen voor haar gezicht/helft van haar gezicht etc. maar fans heeft ze hier wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |