Haha, eerst speelde je alleen maar op de Ibanez en een paar dagen later ligt 'ie nutteloos onder je bed?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Ibanez ART 120 + EMG 81/60
[TK] Fender 70's Strat
Die 2
Strat kan wachten, die Ibanez ligt onder het bed dus echt compleet nutteloos
Gaan al je EMG's de deur uit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Ibanez ART 120 + EMG 81/60
[TK] Fender 70's Strat
Die 2
Strat kan wachten, die Ibanez ligt onder het bed dus echt compleet nutteloos
Het is ook een geniale gitaar, maar nu heb ik ook een witte LTD les paul model en die is gewoon een trap beter (logisch 3x zo duurquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:25 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Haha, eerst speelde je alleen maar op de Ibanez en een paar dagen later ligt 'ie nutteloos onder je bed?.
Vochtige spons.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef LeNick het volgende:
Hoe moet je een soldeerbout schoonmaken?
Tong.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef LeNick het volgende:
Hoe moet je een soldeerbout schoonmaken?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef stefanhaan het volgende:
* stefanhaan Voelt zich in een snoepwinkel![]()
Kijk maar eens op www.warmoth.com dan snap je het welquote:
De Hardwire TL-2 klinkt wel lekker voor zijn prijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek een vette (metal) distortion. Tips?
Niet de Boss Metalzone aub.
H&K Warp factor?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Klopt! Maar als ik veel tips krijg kan ik eens lekker uitzoeken. De Windsor klinkt erg vet, maar moet hem nu oversturen met een tube overdrive én eq. Geeft ook veel feedback zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Tips geven is onmogelijk omdat het té veel van je versterk afhangt. Ik heb zovaak gezocht naar een distortion die overal goed op klinkt. Maar die bestaat niet
Hehe, die was wel redelijk lomp jaquote:
Ik heb goede dingen gehoord over de ProCo Ratt II.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Not yet...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, die was wel redelijk lomp ja
Te koop?
GAS syndroomquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Not yet...
ben echt slecht in het wegdoen van gear...
Ik ken hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Not yet...
ben echt slecht in het wegdoen van gear...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |