Haha, eerst speelde je alleen maar op de Ibanez en een paar dagen later ligt 'ie nutteloos onder je bed?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Ibanez ART 120 + EMG 81/60
[TK] Fender 70's Strat
Die 2
Strat kan wachten, die Ibanez ligt onder het bed dus echt compleet nutteloos
Gaan al je EMG's de deur uit?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Ibanez ART 120 + EMG 81/60
[TK] Fender 70's Strat
Die 2
Strat kan wachten, die Ibanez ligt onder het bed dus echt compleet nutteloos
Het is ook een geniale gitaar, maar nu heb ik ook een witte LTD les paul model en die is gewoon een trap beter (logisch 3x zo duurquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:25 schreef Niles-Crane het volgende:
[..]
Haha, eerst speelde je alleen maar op de Ibanez en een paar dagen later ligt 'ie nutteloos onder je bed?.
Vochtige spons.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef LeNick het volgende:
Hoe moet je een soldeerbout schoonmaken?
Tong.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef LeNick het volgende:
Hoe moet je een soldeerbout schoonmaken?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef stefanhaan het volgende:
* stefanhaan Voelt zich in een snoepwinkel![]()
Kijk maar eens op www.warmoth.com dan snap je het welquote:
De Hardwire TL-2 klinkt wel lekker voor zijn prijsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Ik zoek een vette (metal) distortion. Tips?
Niet de Boss Metalzone aub.
H&K Warp factor?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Klopt! Maar als ik veel tips krijg kan ik eens lekker uitzoeken. De Windsor klinkt erg vet, maar moet hem nu oversturen met een tube overdrive én eq. Geeft ook veel feedback zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:33 schreef Dribbel_ het volgende:
Tips geven is onmogelijk omdat het té veel van je versterk afhangt. Ik heb zovaak gezocht naar een distortion die overal goed op klinkt. Maar die bestaat niet
Hehe, die was wel redelijk lomp jaquote:
Ik heb goede dingen gehoord over de ProCo Ratt II.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef The_Dean het volgende:
Not yet...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe, die was wel redelijk lomp ja
Te koop?
GAS syndroomquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Not yet...
ben echt slecht in het wegdoen van gear...
Ik ken hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:43 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Not yet...
ben echt slecht in het wegdoen van gear...
Eerder verlatingsangstquote:
Snap ik ook wel, ik zou ook nooit afstand kunnen doen van mijn eerste gitaarquote:
Hier precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, ik zou ook nooit afstand kunnen doen van mijn eerste gitaar
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.
En van mijn 2e, en van mijn 3e, en van mijn 4e.........
Maar je hebt alleen maar vette, logisch dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde.
En van mijn 2e, en van mijn 3e, en van mijn 4e.........
De meesten staan nu gewoon verspreid door de woonkamerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zo hoort het ook als je hem niet meer gebruikt aan de muur ermee
Goed dat je het zegt. Binnenkort de boel maar weer eens poetsen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar je hebt alleen maar vette, logisch dus.
donderdag misschien 5 gitaren (Waarvan eentje nog niet werktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Binnenkort de boel maar weer eens poetsen.
Laat dat misschien maar weg. Je wint die veilingen gewoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:52 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
donderdag misschien 5 gitaren (Waarvan eentje nog niet werkt)
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat dat misschien maar weg. Je wint die veilingen gewoon.
Je collectie groeit dan ineens wel erg snel.
Vergeet niet dat je de lak tussen de lagen door steeds een paar dagen uit moet laten harden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaen zodra ik die veilingen binnen heb kan ik mijn order bij Warmoth plaatsen en dan is die gitaar hopelijk af rond september
En dan neem ik hem wel mee naar de BBQ
De spullen die ik weg gedaan heb (2 versterkers, een paar pups en een crappy multieffectje), heb ik weg gegeven of zijn de kliko in gegaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:57 schreef Aresdreams het volgende:
Ik heb ooit 1 bas gitaar verkocht, ben er nog steeds niet overheen
Ohja, ooit nog een amp of 2, maar daar zit ik niet zo mee
Ja gaat helaas nog wel wat tijd in zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je de lak tussen de lagen door steeds een paar dagen uit moet laten harden.
En ik weet niet of je de body daarna wilt polijsten maar dan zou ik voor het polijsten de lak zeker nog 2 weken uit laten harden.
Bedankt nogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
De spullen die ik weg gedaan heb (2 versterkers, een paar pups en een crappy multieffectje), heb ik weg gegeven of zijn de kliko in gegaan.
Graag gedaanquote:
Gooi hem wel ff in een doosje, neem je hem bij de BBQ wel mee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Oh ja, die Laney ook nog. Dan heb ik al 3 versterkers de deur uit gedaan.
Ik bedenk me ineens dat de pup die we er zaterdag uit gehaald hebben nog bij je ligt.
Hij zit toch al in het doosje waar de dream90 in zat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:21 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gooi hem wel ff in een doosje, neem je hem bij de BBQ wel mee.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij zit toch al in het doosje waar de dream90 in zat?
Bah wil ik ook ooit nog eenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:16 schreef Narasan het volgende:
Wajoo! Krijg morgen 2 Ibanez pedalen binnen. Een Ibanez TS7 en een Ibanez TS808. Mooie aanwinst is het zeker.
Morgen weer lekker op mijn 7-Snarige Ibanez Rammen!
Tja, ik ken er niets aan doen dat ik ze eenmaal krijgquote:Op woensdag 17 augustus 2011 07:55 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Bah wil ik ook ooit nog eenpuur en alleen om trivium erop te kunnen spelen
ik heb zelf een fulltone gt500, en kan er een best strakke distortion uithalen. Een rat zoals iemand hier zei is meer richting een fuzzquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:32 schreef The_Dean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |