We spelen met ons live karaoke-bandje ook twee nrs van Dire Straits (Money for Nothing en Sultans of Swing), ik vind het stiekem echt een goede band.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:34 schreef The_Dean het volgende:
En ik draaide vanochtend eerst nog onbewust Calling Elvis van de Dire Straits in de auto
Money For Nothingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:38 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
We spelen met ons live karaoke-bandje ook twee nrs van Dire Straits (Money for Nothing en Sultans of Swing), ik vind het stiekem echt een goede band.
Magic Bus is volgens mij van Into the Wildquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:19 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
10 punten voor jou. Ik dacht dat hij altijd de 'Magic Bus' heette...
Zo is ie er nu aan toe:
[ afbeelding ]
En ik ben al met een boek (JFK proces van Jim Garrison) en dat schiet ook al niet echt op.
hehe, gisteren Forrest Gump gezien, een aantal van die gave nrs van o.a. Elvis, the Doors, Hanks Williams. Hound Dogquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 07:24 schreef The_Dean het volgende:
Barry Hay is jarig. Oh, en Elvis is vandaag gestorven.
Dezequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:41 schreef stefanhaan het volgende:
Money For Nothingbazenlied. Geweldig om te spelen.
Dat ook idd, maar ik dacht dat die bus ook zo heettequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:12 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Magic Bus is volgens mij van Into the Wild
Maar wel een Dean!quote:
Dat merkt ie dan weer scherp op hequote:
Wat voor materiaal zijn de snaren van?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou die Elixer snarenheb ze eens getest een tijdje en ik ben om. Wel 3x zo duur als een pakje dadario maar blijven mooi nieuw klinken geen roest, vuil veeg je er zo af
Zal ze wel ens bestellen dan. Ze zien er wel nice uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Geen idee zit een coating iets overheen ofzo
ik heb ze ook net besteldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Nou die Elixer snarenheb ze eens getest een tijdje en ik ben om. Wel 3x zo duur als een pakje dadario maar blijven mooi nieuw klinken geen roest, vuil veeg je er zo af
Welke?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef Dribbel_ het volgende:
Godver ik raak die 2 ellendige gitaren maar niet kwijt
Ibanez met EMG'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Ibanez ART 120 + EMG 81/60
[TK] Fender 70's Strat
Die 2
Strat kan wachten, die Ibanez ligt onder het bed dus echt compleet nutteloos
Wel zonde maken ze een Strat kopie, zetten ze er een slagplaat met 11 bevestigingspunten op ipv 8quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Fender 70's Strat
Die 2
Ja maar dat is dan toch weer gewoon zondequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Dat scheelt ze weer 4 schroefjes kopen, op een kopie moet je overal op besparen he
Ik vind die Ibanez echt wel vet, maar ik ga het niet doenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:30 schreef Dribbel_ het volgende:
[TK] Fender 70's Strat
Die 2
Dire Straitsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:34 schreef The_Dean het volgende:
En ik draaide vanochtend eerst nog onbewust Calling Elvis van de Dire Straits in de auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |