Ik zie het stuk van mijn schouders, en het is baas voor op het strandquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf![]()
Maar je ziet hem zelf nooit
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zie het stuk van mijn schouders, en het is baas voor op het strandbeetje van die pauper hardcore mannetjes ownen.
Hoezo slecht opgebouwdquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Om ontopic te blijven....
Je zal hier net lopen opruimen, als roadie zijnde. Holy fucking shit
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tattoo in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is ondertussen al helemaal af maar daar moet ik nog foto van maken![]()
De teringquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
quote:
Misschien, maar zoals je ziet staat er een kleine storm.... en probeer dan maar eens zo'n enorme windvanger rechtop te houden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De teringDit klopt niet helemaal volgens mij
.
Hij heeft dat lelijke ding wat regelmatig in de OP stond ook wel gebruikt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo stuurt volgens mij BC Rich om de zoveel jaar een gitaar naar Slash, om hem bij hen te krijgen. Daar heeft hij volgens mij ook die rode aan overgehouden die je nog wel eens ziet zo nu en dan. Hij heeft er alleen verder weinig mee
Ik moest direct hier aan denken (de lucht, de wind etc.):quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook. Blues Brothersquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik moest direct hier aan denken (de lucht, de wind etc.):
Maar wel verschrikkelijk inderdaad.
Ik lach me altijd weer dood om die carwreck scènesquote:
Ja, zoiets staat me ook bij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
Er is laatst toch ook nog zoiets gebeurd? Ik dacht dat dat ergens anders was dan dit filmpje...
De meeste nummers van The Subways bijv, denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef maniack28 het volgende:
guys help me out here![]()
Jaartje terug voor het laatst gecoverd met wat rock'n roll nummers. Dit was de setlist:
Dropkick Murphys - Ramble And Roll
Electric Six - Gay Bar
Kings of Leon - Four Kicks
Selah Sue - Mercy
Triggerfinger - Is It?
Living End - Tainted Love
The Datuns - Motherfucker From Hell
The Datsuns - Lady
The Hives - HTSITYS
The White Stripes - Fell In Love With A Girl
Het is niet mijn genre, maar ik heb meer van dit soort shizzle nodig want we gaan weer jammen/optreden, dus ik wil oefenen. Iemand tips? Nummers moeten met 1 gitaar speelbaar zijn en het liefst niet al te moeilijke solo's hebben. Dank is groot!
Yep. Half juli in Ottawa. Wel maar 1 dode geloof ik, hier nu al vijf.quote:
Iets van Black Rebel Motorcycle Club. Six Barrel Shotgun bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef maniack28 het volgende:
guys help me out here![]()
Jaartje terug voor het laatst gecoverd met wat rock'n roll nummers. Dit was de setlist:
Dropkick Murphys - Ramble And Roll
Electric Six - Gay Bar
Kings of Leon - Four Kicks
Selah Sue - Mercy
Triggerfinger - Is It?
Living End - Tainted Love
The Datuns - Motherfucker From Hell
The Datsuns - Lady
The Hives - HTSITYS
The White Stripes - Fell In Love With A Girl
Het is niet mijn genre, maar ik heb meer van dit soort shizzle nodig want we gaan weer jammen/optreden, dus ik wil oefenen. Iemand tips? Nummers moeten met 1 gitaar speelbaar zijn en het liefst niet al te moeilijke solo's hebben. Dank is groot!
quote:
quote:
Lemmy had gewoon roadie moeten blijven.quote:
Er is toch wel een groot verschil tussenquote:
Dat is inderdaad al iets beterquote:
Dit dus. Its a long way to the topquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al iets beter![]()
Maar dan liever de 'oude' AC/DC
Ik koos ook alleen thunderstruck omdat die vet is om te spelen en kwam het eerste in me opquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit dus. Its a long way to the top
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |