Ik ook. Blues Brothersquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:57 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik moest direct hier aan denken (de lucht, de wind etc.):
Maar wel verschrikkelijk inderdaad.
Ik lach me altijd weer dood om die carwreck scènesquote:
Ja, zoiets staat me ook bij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:13 schreef RockNijntje het volgende:
Er is laatst toch ook nog zoiets gebeurd? Ik dacht dat dat ergens anders was dan dit filmpje...
De meeste nummers van The Subways bijv, denk ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef maniack28 het volgende:
guys help me out here![]()
Jaartje terug voor het laatst gecoverd met wat rock'n roll nummers. Dit was de setlist:
Dropkick Murphys - Ramble And Roll
Electric Six - Gay Bar
Kings of Leon - Four Kicks
Selah Sue - Mercy
Triggerfinger - Is It?
Living End - Tainted Love
The Datuns - Motherfucker From Hell
The Datsuns - Lady
The Hives - HTSITYS
The White Stripes - Fell In Love With A Girl
Het is niet mijn genre, maar ik heb meer van dit soort shizzle nodig want we gaan weer jammen/optreden, dus ik wil oefenen. Iemand tips? Nummers moeten met 1 gitaar speelbaar zijn en het liefst niet al te moeilijke solo's hebben. Dank is groot!
Yep. Half juli in Ottawa. Wel maar 1 dode geloof ik, hier nu al vijf.quote:
Iets van Black Rebel Motorcycle Club. Six Barrel Shotgun bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:31 schreef maniack28 het volgende:
guys help me out here![]()
Jaartje terug voor het laatst gecoverd met wat rock'n roll nummers. Dit was de setlist:
Dropkick Murphys - Ramble And Roll
Electric Six - Gay Bar
Kings of Leon - Four Kicks
Selah Sue - Mercy
Triggerfinger - Is It?
Living End - Tainted Love
The Datuns - Motherfucker From Hell
The Datsuns - Lady
The Hives - HTSITYS
The White Stripes - Fell In Love With A Girl
Het is niet mijn genre, maar ik heb meer van dit soort shizzle nodig want we gaan weer jammen/optreden, dus ik wil oefenen. Iemand tips? Nummers moeten met 1 gitaar speelbaar zijn en het liefst niet al te moeilijke solo's hebben. Dank is groot!
quote:
quote:
Lemmy had gewoon roadie moeten blijven.quote:
Er is toch wel een groot verschil tussenquote:
Dat is inderdaad al iets beterquote:
Dit dus. Its a long way to the topquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad al iets beter![]()
Maar dan liever de 'oude' AC/DC
Ik koos ook alleen thunderstruck omdat die vet is om te spelen en kwam het eerste in me opquote:Op maandag 15 augustus 2011 10:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit dus. Its a long way to the top
Doet me denken aan het optreden van Billy Corgan in Paradiso.quote:Op maandag 15 augustus 2011 10:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit dus. Its a long way to the top
quote:Op maandag 15 augustus 2011 11:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het optreden van Billy Corgan in Paradiso.
Hij begon hem te spelen en een maatje van me en ik stonden meteen van 'Woohoo, AC/DC'
Iedereen om ons heen stond ons ineens schaapachtig aan te kijken.
Wat een hipsters daar danquote:Op maandag 15 augustus 2011 11:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het optreden van Billy Corgan in Paradiso.
Hij begon hem te spelen en een maatje van me en ik stonden meteen van 'Woohoo, AC/DC'
Iedereen om ons heen stond ons ineens schaapachtig aan te kijken.
Dat viel op zich wel mee. Als je het met 2 synths, een elektronisch drumstel en een gitaar speelt is het niet zo gemakkelijk om te herkennen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |