Een echte Hollander ben jequote:
Ik heb al last van GAS dus als het gratis is dan word het nog ergerquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik heb al last van GAS dus als het gratis is dan word het nog erger
Deze week elke dag van kwart voor 9 tot half 6 werken om het te bekostigenquote:
Ik moet wel, ik geef teveel geld uit aan mijn hobbyquote:
Tattoo's, mooi maar jammerquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet wel, ik geef teveel geld uit aan mijn hobby
en een tattoo laten zetten van 700 euro, dat heeft mijn budget flink leeggetrokken
Tattoo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:48 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik moet wel, ik geef teveel geld uit aan mijn hobby
en een tattoo laten zetten van 700 euro, dat heeft mijn budget flink leeggetrokken
Tattoo in spoiler:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is ondertussen al helemaal af maar daar moet ik nog foto van makenIt was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tattoo in spoiler:WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is ondertussen al helemaal af maar daar moet ik nog foto van maken![]()
Maar je ziet hem zelf nooit
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ik zie het stuk van mijn schouders, en het is baas voor op het strandquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wtf![]()
Maar je ziet hem zelf nooit
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik zie het stuk van mijn schouders, en het is baas voor op het strandbeetje van die pauper hardcore mannetjes ownen.
Hoezo slecht opgebouwdquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
Om ontopic te blijven....
Je zal hier net lopen opruimen, als roadie zijnde. Holy fucking shit
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tattoo in spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hij is ondertussen al helemaal af maar daar moet ik nog foto van maken![]()
De teringquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
quote:
Misschien, maar zoals je ziet staat er een kleine storm.... en probeer dan maar eens zo'n enorme windvanger rechtop te houden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De teringDit klopt niet helemaal volgens mij
.
Hij heeft dat lelijke ding wat regelmatig in de OP stond ook wel gebruikt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:43 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Zo stuurt volgens mij BC Rich om de zoveel jaar een gitaar naar Slash, om hem bij hen te krijgen. Daar heeft hij volgens mij ook die rode aan overgehouden die je nog wel eens ziet zo nu en dan. Hij heeft er alleen verder weinig mee
Ik moest direct hier aan denken (de lucht, de wind etc.):quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef The_Dean het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |