ja... Dat is niet zomaar alternate picking bro, dat is keihard shreddenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oh je bedoelt prepare for war
Hij is geweldig nijntjequote:
Keihard shredden is Wintersunquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:54 schreef stefanhaan het volgende:
Ja...
[..]
ja... Dat is niet zomaar alternate picking bro, dat is keihard keisnel shredden
ultimateguitar.com?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:55 schreef stefanhaan het volgende:
--- Gereserveerd voor Dragonforce Tab SS -------
Lol guitar pro crashed bij het afspelen ervan
Toffe site idd. Staat zelfs Wishbone Ash op, relatief onbekend in US of Aquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:58 schreef RockNijntje het volgende:
Songsterr.com
Alleen kopieërt dat niet heul hendig.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:59 schreef stefanhaan het volgende:
[ afbeelding ]
8 noten per seconden.(Versnelt wel, dus toch nog niet eens zo geweldig knap eigenlijk, alhoewel ze technisch redelijk goed zijn. Maar niet zo goed als op hun CD's)
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
Zo gaat het bij mij altijd
1. Songsterr
2. Oei, Songsterr heeft de tabs niet--> Ultimate-Guitar [ afbeelding ]
3. Omg ze hebben de tabs die ik zoek niet aaaaaah *Googelt op: "-naam nummer- tabs"
Nee dit is de GuitarPro tab die wel speelbaar is en dit versnellen ze op het album.quote:
Proofquote:
Mjah maar dat komt omdat ze gebruik maken van sweep picking arpeggio's en vet cheaten qua shredden door hammer ons en pullofs te gebruiken. Klinkt wel vetter maar is wel makkelijkerquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Proof
Overigens:
Deze melodie leidt ergens naartoe, inplaats van zinloos (versnelt) geshred met 8 noten per seconde![]()
Dat is geen shreddenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mjah maar dat komt omdat ze gebruik maken van sweep picking arpeggio's en vet cheaten qua shredden door hammer ons en pullofs te gebruiken. Klinkt wel vetter vet maar is wel makkelijker
Anders kan ik het nooit bijhouden, nu welquote:
Lol...quote:
Idd zeg, kijk je een uurtje niet, zijn ze een topic verder. Heb je m'n post nog gezien:quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:35 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik ken die dingen niet allemaal maar hier is ie (heeel kort) te zien op 0:50:
Best wel interessante docu, was misschien nog wel gegaan naar een van die concerten.
[..]
Hier en hier staan d'r nog 2.![]()
En wat een stickertje van een handtekening kan opleveren: http://link.marktplaats.nl/469825659
Als je h/o en p/o gebruikt is dat geen shreddenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Lol...
Kerel die solo is JUIST een perfect voorbeeld van shredden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |