quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Wat klinkt dat gaaf, Chico! Was je met een project aan het werk? Ik wil dat ook graag eens doen. Alleen.
Tijdens het scheppen van een enorme berg stenen/puin dacht ik het letterlijkquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef sigme het volgende:
Haha Chicolate. "een sigme"
![]()
Welkom terug en fijn dat het zo leuk was!
Echt? Ik haat die dingenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
Ik gebruik de pil niet als anticonceptiemiddel. Gebruik net zo lief condooms.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef sigme het volgende:
En ik neem nu afscheid, naar bed naar bed zei duimelot. En daarna werken..
Het was leuk jullie gekend te hebben, als ik nog eens ergens een vrij uurtje vind kom ik wel even binnenvallen![]()
!
Ok thanks, klinkt goed! Neem ik mee in de overwegingquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb ervaring met de nuvaring.![]()
Ik kon niet meer tegen de pil (o.a. last van doorbraakbloedingen, waardoor ik op het laatst vrijwel non-stop ongesteld was), en de gynaecoloog raadde mij (na onderzoek wat al het andere uitsloot), aan om de nuvaring te nemen. Bevalt me heel goed! Heb wel de eerste maanden flink last gehad van de bijwerkingen (pijnlijke borsten, vermoeidheid vooral), maar daarna waren die voorbij. Vind het nu echt ideaal - hoef er niet meer dagelijks aan te denken, veel minder hormonen dan in de pil (waardoor je dus wel de voor- maar niet de nadelen hebt) en dus ook geen tussentijdse bloedingen meer. Ik kan het iedereen aanraden.Het is wel in het begin even slikken vanwege de grootte van de ring, maar na een paar keer gebruiken wordt dat ook makkelijker.
Graag gedaan.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ok thanks, klinkt goed! Neem ik mee in de overweging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Er is wel één nadeel:Haha ja dat zei die vriendin van mij ook al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be someone that makes you happy
En geen gehaast om de tram te halen meer!quote:
Je hebt je rijbewijs? Tofheid!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Boh, vliegtuig moest een doorstart maken vlak voor de landing, best eng. Nu veilig op se grond. Zo eens kijken hoe het met mn huisje is!
Waarom niet assikvragenmag?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb zo langzamerhand ervaring met elk ac middel, en ben tot nu toe over geen enkele echt positief. Nou ja, de prikkel en implanon heb ik niet gehad, maar wil ik ook absoluut niet...
prikpil omdat je dan met hormonen in je lijf zit die er niet binnen 2 dagen uit gaan als je er niet goed op reageert, en implanon omdat ik verhalen hoor over implanoni die gaan reizen door je ARM, of zelfs helemaal kwijt raken..quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Waarom niet assikvragenmag?![]()
En yay voor goed thuisgekomen zijn en boehh voor afscheid nemen!![]()
En weebee Chico!
Ohzo! Ja mijn huisarts was ook geen fan van implanon, mede om die reden. Maar vorige keer dat ik er was zei ze dat er een nieuwe manier was ontwikkeld om implanon te planten, zeg maar, en dat ze zodra ze wist hoe en wat misschien toch zou gaan plaatsen. Dus ik ga eens informeren of het nu een betere methode is!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
prikpil omdat je dan met hormonen in je lijf zit die er niet binnen 2 dagen uit gaan als je er niet goed op reageert, en implanon omdat ik verhalen hoor over implanoni die gaan reizen door je ARM, of zelfs helemaal kwijt raken..
Neem ook mee in de overweging wat Jagar, XM en DaD ervan vonden.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ok thanks, klinkt goed! Neem ik mee in de overweging
Voor het zingen de kerk uit? Maar dat is ook niet echt plezierig..quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:45 schreef V1z0R het volgende:
Wel een plezierige, uitdagende maar ook onbetrouwbare manier...
Je sport vreselijk veel. Bedenk nu vast hoe je er op je veertigste uit wilt zien. Pezig met grote aderen op je armen of nog een beetje vrouwelijk en zacht. Van fanatiek sporten krijg je geen perfect figuur. Zoek de goede balans tussen eten, bewegen en zen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 07:26 schreef Siral het volgende:
Mogge
Holy moly ik kon net niet eens op de wc gaan zitten zoveel spierpijn van het deadliften
Ik sport 5 dagen in de week, dus jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:49 schreef Perruche het volgende:
Morning!
Siral, zijn er ook dagen dat je niet sport?
Ik lag de halve nacht wakker van een mug. maarja. Vanavond bootcampen
. De zon schijnt!
Heb je een automaat of een schakelbak?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Hier wel veel muggenbulten
Ritje ging best oké, maar soms (2x dit ritje) vertraagt ie ineens
5 dagen in de week een uur sporten is echt niet slecht hoor? Bedenk je dat het ook echt de enige echte beweging is die ik heb! Sowieso vind ik het fijn, ik doe het graag. Ik hou niet van stil zitten thuis op de bank, dan ga ik malen en verveel ik mequote:Op maandag 15 augustus 2011 08:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Je sport vreselijk veel. Bedenk nu vast hoe je er op je veertigste uit wilt zien. Pezig met grote aderen op je armen of nog een beetje vrouwelijk en zacht. Van fanatiek sporten krijg je geen perfect figuur. Zoek de goede balans tussen eten, bewegen en zen.
Je kunt ook lange wandelingen gaan maken. Of gaan vliegeren. Of door musea wandelen. Of oude mensen rondrijden in hun rolstoel. Of....quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:53 schreef Siral het volgende:
[..]
5 dagen in de week een uur sporten is echt niet slecht hoor? Bedenk je dat het ook echt de enige echte beweging is die ik heb! Sowieso vind ik het fijn, ik doe het graag. Ik hou niet van stil zitten thuis op de bank.
Met jouw eetpatroon enzo vind ik 5 dagen in de week sporten eigenlijk wel slecht. Maar goed, ik ga me er niet mee bemoeien, maar veel succes enzoquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:53 schreef Siral het volgende:
[..]
5 dagen in de week een uur sporten is echt niet slecht hoor? Bedenk je dat het ook echt de enige echte beweging is die ik heb! Sowieso vind ik het fijn, ik doe het graag. Ik hou niet van stil zitten thuis op de bank, dan ga ik malen en verveel ik meDan ga ik liever lekker sporten.
Je eet ook best weinig. Volgens mijn snelle berekening is dit 1500 kcal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:53 schreef Nallie het volgende:
Als ik zo eens luister naar de nuvaring opmerkingen dan word ik niet enthousiast...![]()
Toch nog maar pil voorlopig dan. OF een keertje proberen, kan ook.
Vandaag nieuwe week, dus ik ga weer mn best doen met goed eten. Kwam er zaterdag achter dat ik 1,5 kilo was afgevallen en dat was niet de bedoeling. Komt niet alleen door eten, meer door stress/drama in privesferen...
Vandaag:
O: havermout met banaan
T: Minneola
L: Klein stukje foccacia wat over is van gister en crackers met smeerkaas en rauwkost
T: flinke hand rozijnen, paar cherrytomaatjes
D: Witte bonen schotel, met ei, spek en kaas (geen carbsfamilierecept)
T: schaaltje sojayoghurt met ananas
QFT.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kunt ook lange wandelingen gaan maken. Of gaan vliegeren. Of door musea wandelen. Of oude mensen rondrijden in hun rolstoel. Of....
Minder in de sportschool trainen staat niet gelijk aan stil zitten thuis op de bank.
Ja, dat.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Met jouw eetpatroon enzo vind ik 5 dagen in de week sporten eigenlijk wel slecht. Maar goed, ik ga me er niet mee bemoeien, maar veel succes enzo
Wat zij zegtquote:Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Met jouw eetpatroon enzo vind ik 5 dagen in de week sporten eigenlijk wel slecht. Maar goed, ik ga me er niet mee bemoeien, maar veel succes enzo
Vind je? Havermout is 5 eetlepels, crackers zijn er 4, wittebonen is hele pot...quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je eet ook best weinig. Volgens mijn snelle berekening is dit 1500 kcal.
Ik doe 1x in de week XCO, 1x in de week bootcamp, 3 dagen sta ik in de zaal.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je kunt ook lange wandelingen gaan maken. Of gaan vliegeren. Of door musea wandelen. Of oude mensen rondrijden in hun rolstoel. Of....
Minder in de sportschool trainen staat niet gelijk aan stil zitten thuis op de bank.
Ja, ik vind het weinig. Dit is ongeveer wat ik eet als ik af wil vallen. En ik ben waarschijnljk ouder en kleiner dan jij bent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Vind je? Havermout is 5 eetlepels, crackers zijn er 4, wittebonen zijn hele pot...
Whatever. Maar verbaas je er dan ook neit over dat je bijna niet aankomt.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:56 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik doe 1x in de week XCO, 1x in de week bootcamp, 3 dagen sta ik in de zaal.
Ik zie niet in wat er mis is met fanatiek sporten en bewegenIk vind het fijn, voel me er beter door, dus blijf ik het lekker doen! Ik heb geen vriendengroep om mee te stappen (ik vind standaard 'stappen' ook geen drol aan) en ik heb verder niet echt bijzondere hobbies. Dus ik vermaak me op mijn manier.
Oh.. ja ik ben 26 en 1,79. Maar ik heb zittend beroep en sport vandaag ook niet!quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, ik vind het weinig. Dit is ongeveer wat ik eet als ik af wil vallen. En ik ben waarschijnljk ouder en kleiner dan jij bent.
is het binair? Sporten of op de bank zitten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:53 schreef Siral het volgende:
[..]
5 dagen in de week een uur sporten is echt niet slecht hoor? Bedenk je dat het ook echt de enige echte beweging is die ik heb! Sowieso vind ik het fijn, ik doe het graag. Ik hou niet van stil zitten thuis op de bank, dan ga ik malen en verveel ik meDan ga ik liever lekker sporten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Hoe zou ik dan moeten eten, serieuze vraag? Ik eet momenteel naar behoefte en als ik honger heb en meer als het dubbele van wat ik deed. Wat ik momenteel eet is gewoon prima naar mijn idee? Niet om naief te doen hoor.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb ook een zittend beroep en ben ruim 10 jaar ouder en ben 14 cm kleiner dan jij bent. En dit is dus wat ik ongeveer eet als ik af wil vallen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:58 schreef Nallie het volgende:
[..]
Oh.. ja ik ben 26 en 1,79. Maar ik heb zittend beroep en sport vandaag ook niet!
Maar ik zal er eens op letten.
Daar heeft je dietiste een mooi lijstje voor gegeven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:58 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoe zou ik dan moeten eten? Ik eet momenteel naar behoefte en als ik honger heb.
Wat ik momenteel eet is gewoon prima naar mijn idee? Niet om naief te doen hoor.
Een lijst van a 2700 kcal + inderdaad. Die kan ik niet eeuwig blijven volgen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Daar heeft je dietiste een mooi lijstje voor gegeven.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 08:58 schreef loveli het volgende:
[..]
is het binair? Sporten of op de bank zitten?Zo hard als madonna traint/trainde, train ik vast en zeker niet. Ik ben maar amateur :\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is er in godsnaam mis met 5 dagen bewegen!!? De rest van de dag doe ik geen klap!
Nou, dan blijf je lekker sporten!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Zo hard als madonna traint/trainde, train ik vast en zeker niet. Ik ben maar amateur :\
Wat is er in godsnaam mis met 5 dagen bewegen!!? De rest van de dag doe ik geen klap!
En in vet aangekomen? Mijn broek zit strakker en mijn bh is meer gevuld, gewicht zegt niets. Ik ben spieren verloren door niet sporten, niet meer en niet minder.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:05 schreef Ml-etje het volgende:
Siral als ik me niet vergis ben je in de vakantie een kilo afgevallen?
Pleur die weegschaal het raam uit alstjeblieft.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:06 schreef Siral het volgende:
[..]
En in vet aangekomen? Mijn broek zit strakker en mijn bh is meer gevuld, gewicht zegt niets. Ik ben spieren verloren door niet sporten, niet meer en niet minder.
Klopt, ik snap echt niet wat het probleem is, ik hoor van alle kanten dat ik goed bezig ben, behalve van julliequote:Op maandag 15 augustus 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan blijf je lekker sporten!
Jouw leven, jouw lichaam!
EXACTLY.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Pleur die weegschaal het raam uit alstjeblieft.
Nou, dan luister je lekker alleen naar de mensen die het wel met je eens zijn!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:06 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, ik snap echt niet wat het probleem is, ik hoor van alle kanten dat ik goed bezig ben, behalve van jullie
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan luister je lekker alleen naar de mensen die het wel met je eens zijn!
Ja, dat. 5 dagen p/w heel fanatiek sporten is helemaal niet goed voor je lijf, je sloopt je spieren die je net hebt opgebouwd er weer mee. Je lijf moet ook herstellen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, dan luister je lekker alleen naar de mensen die het wel met je eens zijn!
Ik heb trainings schemas. Ik train elke keer andere spiergroepen. Dus mijn spieren herstellen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ja, dat. 5 dagen p/w heel fanatiek sporten is helemaal niet goed voor je lijf, je sloopt je spieren die je net hebt opgebouwd er weer mee. Je lijf moet ook herstellen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:52 schreef V1z0R het volgende:
Een pashokje als anti-conceptie gebruiken en toch plezierig vinden gaat mijn verbeelding zelfs te ver loveli
Do elaborate!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]!
ik heb over je gedroomd Vaiz!
We hadden een date (laat Wolve het niet lezen![]()
) maar eerst moesten we allemaal gnolls slayen en achievements halen enzo
Die lijst was om te stabiliseren en om aan te sterken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
Mja Siral, je sport veel eet dan ook meer dan iemand die niet sport.
Verder moet je het zelf maar weten, mij lijkt het niet gezond en die dieetiste heeft niet voor niets een lijstje gemaakt.
Dank uquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Nallie, ik vind het niet echt weinig en eigenlijk wel een mooi lijstje!
Wilde een planning doen maar ik heb nog niet echt een idee
Weet zij hoeveel je sport?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:11 schreef Siral het volgende:
[..]
Die lijst was om te stabiliseren en om aan te sterken.
Ik voel me momenteel springlevend en mijn honger is gestild. Ik zie geen reden meer om 2700 kcal naar binnen te buffelen. Ik heb dinsdag een nieuwe afspraak, en dan krijg ik ook gewoon een NORMAAL eetpatroon. Ben benieuwd of die zoveel zal afwijken van wat ik nu eet
Het is goed hoor Siral. Succes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:00 schreef Siral het volgende:
[..]
Een lijst van a 2700 kcal + inderdaad. Die kan ik niet eeuwig blijven volgen?
Ik ben momenteel stabiel. Ik zie geen reden om mezelf nog vol te stampen.. seriously.
Als ik gewoon volgens een normaal patroon eet kom ik er vanzelf. Ik hoef niet meteen volgende week 3 kilo meer te wegen. Ik zie er momenteel echt niet ongezond uit. En ga niet zeggen dat het wel zo is, want dat is niet zo.
Dat weet ze ja. En wat ik ga krijgen weet ik dus nog niet. Dat zie ik dinsdagquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Weet zij hoeveel je sport?
En wat is volgens haar/je arts gezond?
Nou als je nog steeds naar de dietiste gaat dan is het toch prima?quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:11 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik voel me momenteel springlevend en mijn honger is gestild. Ik zie geen reden meer om 2700 kcal naar binnen te buffelen. Ik heb dinsdag een nieuwe afspraak, en dan krijg ik ook gewoon een NORMAAL eetpatroon. Ben benieuwd of die zoveel zal afwijken van wat ik nu eet
5 boterhammen met beleg is voor mij normaal. Die eet ik 9 van de 10x ook, met daarnaast tussendoortjes.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:13 schreef Perruche het volgende:
Kwak heeft hier weleens een "gewone" lijst gepost volgens een eetkliniek ofzo? was iets van
7 boterhammen met beleg
200 gr aardappels
100 gr vlees
200 gr gekookte groenten
250 ml zuivel
zoiets
Kloptquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Nou als je nog steeds naar de dietiste gaat dan is het toch prima?
Zij houdt het vast in de gaten! En volgens mij ben je gewoon heel eerlijk over wat je eet en hoeveel je sport. Dat is sowieso al vele malen beter dan het stiekem niet eten en veel sporten!
Het gaat in kleine stapjes, je kan niet een keer alles perfect doen.
Hahaha dat kan...quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Kan van niezen je tampon ineens scheef gaan zitten?!
Ik moest wel héél hard niezen
Dank voor de samenvattingquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zeg dingen altijd graag met plaatjesen dit plaatje komt er nu bij me op:
[ afbeelding ]
*moestuin in rent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:16 schreef Chicolate het volgende:
Nou volgens de weegschaal van mijn ouders ben ik 3.5kg kwijt in 2 weken en ik weet zelf dat er ook wat spiermassa bij gekomen is. Cm metingen komen over een paar dagen als ik weer thuis ben, maar daar is zeker ook wel verschil te zien. Nieuwe dieettrend anyone?
Ging zo hard, dat ik het op m'n werk kon horen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Maar het doel is nu toch nog niet om stabiel te blijven? Je bent nét uit de gevarenzone (lees: opname!) en ik geloof direct dat je je al veel beter voelt. En natuurlijk is stabiel blijven beter dan weer afvallen. Maar het lijkt me verstandiger om nog iets meer aan te komen. Randje gezond gewicht betekent dat je heel makkelijk er weer onder gaat zitten (bijvoorbeeld als je een weekje ziek bent ofzo).quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:11 schreef Siral het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:17 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ging zo hard, dat ik het op m'n werk kon horen.
Ik heb 'm er wel eens uit geniestquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoorquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig, ik dacht al dat 't aan mij lag![]()
Oh, en in het kader van 'dingen doen als Mr.Mo weg is': ik ga als het morgen goed weer is proberen om zoveel mogelijk onkruid uit de tuin te steken! Ik wil binnenkort me eens gaan inlezen over zelf groente verbouwen enzo, dus dan moet ik wel ruimte hebben om ze eventueel te planten!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb 'm er wel eens uit geniest
Toen had ik wel ook al heel hard gesport (dat was ten tijde van mijn fanatiek boksperiode), dus volgens mij was 'ie daardoor al, ehrm, verder richting de uitgang terechtgekomen, zeg maar.
En toen niesde ik, en toen.. tja
SPOILER: TMIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woog ooit 45 kg, met dank aan een fikse longontsteking. Je kon mijn ribben tellen. Not good.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb in 2004 eens 46 kilo gewogen (bij 1.61m, 22jaar oud).
Oh, en mijn dikke darm was toen van voor tot achteren zwaar ontstoken en ik heb een week in het ziekenhuis gelegen. En iedereen schrok van mijn uiterlijk, zo mager was ik.
Ja, we hadden ook door kunnen gaan met praten tegen iemand met een eikenhouten deur in de nabijheid, maar dit is wellicht net iets onzinnigerquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]SPOILER: TMIOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Veel succesquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:30 schreef MarMar het volgende:
lmfao!
nu moet ik mijn kind uitleggen waarom ik zo hard lach, ehhh..
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit doet me denken aan mijn ex-vriendjeDoe jij ze niet in de wasmachine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Nee, was bij m'n schoonouders. Normaal wel natuurlijk en dan hang ik ze aan een lijntje te drogenquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Doe jij ze niet in de wasmachine?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit doet me denken aan mijn ex-vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe oud was hij?![]()
Eerste helft 20quote:
Het was na de algemene lessen biologie op de middelbare school i.i.g.quote:
Lol en ik vond het al erg dat een ex op die leeftijd thuiskwam met een komkommer ipv een courgette.. Het kan dus altijd ergerquote:
In al deze context is dit best een apart verhaal eigenlijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:45 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lol en ik vond het al erg dat een ex op die leeftijd thuiskwam met een komkommer ipv een courgette.. Het kan dus altijd erger
Ik vind dat je gelijk hebt, volgens mij vinden we dat bijna allemaal hier.. Het is alleen een beetje een gebed zonder eind waar ikzelf eerlijk gezegd gewoon geen zin meer in heb.. Ze weet het allemaal best.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan me nu niet meer inhouden, vandaar deze post over Siral; ze is niet eerlijk naar zichzelf toe. Ieder lijstje wat zij post zit fitness/sport in. ze zei zelf eerst dat vrijdag rustdag was en nu dat ze 5 dagen per week sport terwijl ze echt elke dag sport erin zet.
Overigens bij hoge uitzondering eet ze 5 boterhammen, normaal zie ik er 3-4.
Kan me er druk om maken omdat ik dit zoveel bij mensen heb zien gebeuren... zo zonde van iemand
dat wilde ik even kwijt
Janouhouuu! Ik was gewoon boos omdat een komkommer niet lekker is in de moussakaquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In al deze context is dit best een apart verhaal eigenlijk.
Ah, ik ben niet de enige die een dirty smile op d'r bek kreegquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
In al deze context is dit best een apart verhaal eigenlijk.
Je hebt gelijk en wij zien het ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan me nu niet meer inhouden, vandaar deze post over Siral; ze is niet eerlijk naar zichzelf toe. Ieder lijstje wat zij post zit fitness/sport in. ze zei zelf eerst dat vrijdag rustdag was en nu dat ze 5 dagen per week sport terwijl ze echt elke dag sport erin zet.
Kan me er druk om maken omdat ik dit zoveel bij mensen heb zien gebeuren... zo zonde van iemand
dat wilde ik even kwijt
fixedquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Janouhouuu! Ik was gewoon boos omdat een komkommer niet lekker is
Oooooohquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:
[..]
Janouhouuu! Ik was gewoon boos omdat een komkommer niet lekker is in de moussakaPUH
Nope...quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah, ik ben niet de enige die een dirty smile op d'r bek kreeg
Beetje wat de anderen hier al zeiden. Maar wat lief dat je dat postquote:Op maandag 15 augustus 2011 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
dat wilde ik even kwijt
Ja!quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:49 schreef MarMar het volgende:
[..]
Durf je wel, beetje invalides pesten?
Nee, want die zeggen ook niet wat ze wíl horen..quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Misschien dat het wel helpt dat zelfs lurkers zich hiermee gaan bemoeien
quote:Op maandag 15 augustus 2011 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
dat wilde ik even kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |