abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100730375

Link naar alle vorige delen in de reeks: Topicreeks: Gezond Slank

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.
Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja doei.
  zondag 14 augustus 2011 @ 21:24:25 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100730416
Klinkt geweldig chico! *O*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100730464
Ja! Nog even en 't is een nieuwe dieettrend! haha. :P
Ja doei.
pi_100730508
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:18 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Wat klinkt dat gaaf, Chico! Was je met een project aan het werk? Ik wil dat ook graag eens doen. Alleen.
:Y Ik ga hier geen details neergooien omdat het allemaal wat herkenbaar wordt, maar was met een project en het was supertof. Ik was ook alleen en ken die mensen nu beter dan veel van mn vrienden.

Nu wil ik ook een moestuin met tomaten en kruiden en buiten eten aan grote houten tafels met meer dan 40 man enzo. Het weer hier werkt alleen niet echt mee en mijn balkon is ook wat te klein :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_100730588
Haha Chicolate :D. "een sigme" _O-
Welkom terug en fijn dat het zo leuk was!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100730683
En ik neem nu afscheid, naar bed naar bed zei duimelot. En daarna werken..
Het was leuk jullie gekend te hebben, als ik nog eens ergens een vrij uurtje vind kom ik wel even binnenvallen :'(

:W!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_100730697
quote:
14s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef sigme het volgende:
Haha Chicolate :D. "een sigme" _O-
Welkom terug en fijn dat het zo leuk was!
Tijdens het scheppen van een enorme berg stenen/puin dacht ik het letterlijk :@.
pi_100730788
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:01 schreef Tinkepink het volgende:

Ik gebruik de pil niet als anticonceptiemiddel. Gebruik net zo lief condooms.
Echt? Ik haat die dingen :X
pi_100731362
quote:
2s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef sigme het volgende:
En ik neem nu afscheid, naar bed naar bed zei duimelot. En daarna werken..
Het was leuk jullie gekend te hebben, als ik nog eens ergens een vrij uurtje vind kom ik wel even binnenvallen :'(

:W!
:D fijne eerste werkdag Sigme en jij komt hier gewoon posten }:|
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_100731675
Welkom terug Chico! :W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_100731822
Klinkt echt top, Chico!
pi_100732008
Ik heb ervaring met de nuvaring. :)

Ik kon niet meer tegen de pil (o.a. last van doorbraakbloedingen, waardoor ik op het laatst vrijwel non-stop ongesteld was), en de gynaecoloog raadde mij (na onderzoek wat al het andere uitsloot), aan om de nuvaring te nemen. Bevalt me heel goed! Heb wel de eerste maanden flink last gehad van de bijwerkingen (pijnlijke borsten, vermoeidheid vooral), maar daarna waren die voorbij. Vind het nu echt ideaal - hoef er niet meer dagelijks aan te denken, veel minder hormonen dan in de pil (waardoor je dus wel de voor- maar niet de nadelen hebt) en dus ook geen tussentijdse bloedingen meer. Ik kan het iedereen aanraden. :) Het is wel in het begin even slikken vanwege de grootte van de ring, maar na een paar keer gebruiken wordt dat ook makkelijker. :)
pi_100732713
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb ervaring met de nuvaring. :)

Ik kon niet meer tegen de pil (o.a. last van doorbraakbloedingen, waardoor ik op het laatst vrijwel non-stop ongesteld was), en de gynaecoloog raadde mij (na onderzoek wat al het andere uitsloot), aan om de nuvaring te nemen. Bevalt me heel goed! Heb wel de eerste maanden flink last gehad van de bijwerkingen (pijnlijke borsten, vermoeidheid vooral), maar daarna waren die voorbij. Vind het nu echt ideaal - hoef er niet meer dagelijks aan te denken, veel minder hormonen dan in de pil (waardoor je dus wel de voor- maar niet de nadelen hebt) en dus ook geen tussentijdse bloedingen meer. Ik kan het iedereen aanraden. :) Het is wel in het begin even slikken vanwege de grootte van de ring, maar na een paar keer gebruiken wordt dat ook makkelijker. :)
Ok thanks, klinkt goed! Neem ik mee in de overweging :)
Be someone that makes you happy
pi_100733703
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

Graag gedaan. :)

Er is wel één nadeel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_100734636
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:10 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Graag gedaan. :)

Er is wel één nadeel:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja dat zei die vriendin van mij ook al!
pi_100737014
:W slapies!
pi_100737164
Morgen eerste dag file!
Trusten!
pi_100737266
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen eerste dag file!
Trusten!
En geen gehaast om de tram te halen meer! *O* *O* *O*
Slaap lekker!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100737348
Hm, ik heb volgende week op maandag ook weer 2x filekans ;( doe geen avonddienst meer.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_100738074
Boh, vliegtuig moest een doorstart maken vlak voor de landing, best eng. Nu veilig op se grond. Zo eens kijken hoe het met mn huisje is!
pi_100738682
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
Morgen eerste dag file!
Trusten!
Je hebt je rijbewijs? Tofheid! *O*
pi_100738769
Ewelina, nee, dat zijn ze niet. Hak, suede, vrij hoog, grijs. Succes! :P.

Ik heb ook ervaring met de Nuvaring. Nooit weer. Maar of ik nu zo representatief ben...
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_100738890
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef Jagärtrut het volgende:
Boh, vliegtuig moest een doorstart maken vlak voor de landing, best eng. Nu veilig op se grond. Zo eens kijken hoe het met mn huisje is!
:X :o :% boh, doodeng! zou ik het vinden..
Maar fijn dat je veilig aan bent gekomen O+
Ja doei.
pi_100739293
Ik heb zo langzamerhand ervaring met elk ac middel, en ben tot nu toe over geen enkele echt positief. Nou ja, de prikkel en implanon heb ik niet gehad, maar wil ik ook absoluut niet...
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:31:23 #25
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100739398
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:29 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb zo langzamerhand ervaring met elk ac middel, en ben tot nu toe over geen enkele echt positief. Nou ja, de prikkel en implanon heb ik niet gehad, maar wil ik ook absoluut niet...
Waarom niet assikvragenmag? :s)

En yay voor goed thuisgekomen zijn en boehh voor afscheid nemen! :*

En weebee Chico!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_100739745
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Waarom niet assikvragenmag? :s)

En yay voor goed thuisgekomen zijn en boehh voor afscheid nemen! :*

En weebee Chico!
prikpil omdat je dan met hormonen in je lijf zit die er niet binnen 2 dagen uit gaan als je er niet goed op reageert, en implanon omdat ik verhalen hoor over implanoni die gaan reizen door je ARM, of zelfs helemaal kwijt raken..
pi_100739788
Hoofdletters not intended, maar dat heeft mobiel ervan gemaakt.
  zondag 14 augustus 2011 @ 23:39:37 #28
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_100739817
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2011 23:38 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

prikpil omdat je dan met hormonen in je lijf zit die er niet binnen 2 dagen uit gaan als je er niet goed op reageert, en implanon omdat ik verhalen hoor over implanoni die gaan reizen door je ARM, of zelfs helemaal kwijt raken..
Ohzo! Ja mijn huisarts was ook geen fan van implanon, mede om die reden. Maar vorige keer dat ik er was zei ze dat er een nieuwe manier was ontwikkeld om implanon te planten, zeg maar, en dat ze zodra ze wist hoe en wat misschien toch zou gaan plaatsen. Dus ik ga eens informeren of het nu een betere methode is! :Y

Aber jetzt slapies doen :Y

[ Bericht 5% gewijzigd door MariaEtcetera op 15-08-2011 00:08:03 ]
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 01:37:45 #29
70532 loveli
N
pi_100744739
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2011 21:57 schreef Nallie het volgende:

[..]

Neem ook mee in de overweging wat Jagar, XM en DaD ervan vonden.
edit: zie dat DaD en Jagar zich al gemeld hebben.
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 01:40:03 #30
70532 loveli
N
pi_100744803
En er is geen leuke methode voor anti-conceptie.
En er is geen leuke methode tegen conceptie.
crap in = crap out
pi_100744961
Wel een plezierige, uitdagende maar ook onbetrouwbare manier...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 01:50:15 #32
70532 loveli
N
pi_100745095
ik vraag het niet ik vraag het niet ik vraag het niet
Komt er een pashokje in voor?
crap in = crap out
pi_100745153
Een pashokje als anti-conceptie gebruiken en toch plezierig vinden gaat mijn verbeelding zelfs te ver loveli _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_100748453
Mogge :)

Holy moly ik kon net niet eens op de wc gaan zitten zoveel spierpijn van het deadliften :')
pi_100748497
:W mogge!

Planning voor vandaag :)

O: boterham leverworst en boterham ham
T: nootjes (nog geen idee wat)
L: Griekse yoghurt met bramen en aardbeien die gister over waren na een blendersessie
T: pruimen/blauwe druiven
D: Wraps of wortelen (nog geen idee)
T: ?
pi_100748559
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:45 schreef V1z0R het volgende:
Wel een plezierige, uitdagende maar ook onbetrouwbare manier...
Voor het zingen de kerk uit? Maar dat is ook niet echt plezierig..

Anyhoo, goedemorgen :)

Wb Chico :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 07:45:39 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_100748593
Goeiemorgen vanuit de trein. Had het zwaar vanochtend :')

Wb chico! Klinkt heerlijk, vooral dat sterrenkijken in de nacht. Muggenbulten zijn dan weer iets minder :')
Niet meer actief op Fok!
pi_100748887
Mogge!
Hier wel veel muggenbulten :(

Ritje ging best oké, maar soms (2x dit ritje) vertraagt ie ineens :?
pi_100748950
Goedemorgen. Weer op het werk :z :z :z
pi_100749065
Jongens... ik wil zomer......... ;( het lijkt wel herfst hier.

Planning vandaag;

O: yoghurt met weetabix en krentjes
T: appel, glas melk
L: boterham achterham, boterham appelstroop, knackebrod 30+ kaas
T: kliekjes broccoli met een gekookt eitje en tomaat
D: gebakken aardappels, kipfilet, rode kool en sla
S: 75 min fitness
T: bekertje activia + beetje kwark, nectarine
pi_100749116
Tijd voor koffieee, en dan boodschappen doen met oma. :+
pi_100749185
Morning!

Siral, zijn er ook dagen dat je niet sport?

Ik lag de halve nacht wakker van een mug :'). maarja. Vanavond bootcampen *O*. De zon schijnt!
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 08:50:29 #43
70532 loveli
N
pi_100749194
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 07:26 schreef Siral het volgende:
Mogge :)

Holy moly ik kon net niet eens op de wc gaan zitten zoveel spierpijn van het deadliften :')
Je sport vreselijk veel. Bedenk nu vast hoe je er op je veertigste uit wilt zien. Pezig met grote aderen op je armen of nog een beetje vrouwelijk en zacht. Van fanatiek sporten krijg je geen perfect figuur. Zoek de goede balans tussen eten, bewegen en zen.
crap in = crap out
pi_100749198
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:49 schreef Perruche het volgende:
Morning!

Siral, zijn er ook dagen dat je niet sport?

Ik lag de halve nacht wakker van een mug :'). maarja. Vanavond bootcampen *O*. De zon schijnt!
Ik sport 5 dagen in de week, dus ja :P
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 08:50:58 #45
70532 loveli
N
pi_100749203
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Hier wel veel muggenbulten :(

Ritje ging best oké, maar soms (2x dit ritje) vertraagt ie ineens :?
Heb je een automaat of een schakelbak?
crap in = crap out
pi_100749229
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Je sport vreselijk veel. Bedenk nu vast hoe je er op je veertigste uit wilt zien. Pezig met grote aderen op je armen of nog een beetje vrouwelijk en zacht. Van fanatiek sporten krijg je geen perfect figuur. Zoek de goede balans tussen eten, bewegen en zen.
5 dagen in de week een uur sporten is echt niet slecht hoor? Bedenk je dat het ook echt de enige echte beweging is die ik heb! Sowieso vind ik het fijn, ik doe het graag. Ik hou niet van stil zitten thuis op de bank, dan ga ik malen en verveel ik me ;) Dan ga ik liever lekker sporten.
pi_100749240
Als ik zo eens luister naar de nuvaring opmerkingen dan word ik niet enthousiast... -O-
Toch nog maar pil voorlopig dan. OF een keertje proberen, kan ook.

Vandaag nieuwe week, dus ik ga weer mn best doen met goed eten. Kwam er zaterdag achter dat ik 1,5 kilo was afgevallen en dat was niet de bedoeling. Komt niet alleen door eten, meer door stress/drama in privesferen...

Vandaag:
O: havermout met banaan
T: Minneola
L: Klein stukje foccacia wat over is van gister en crackers met smeerkaas en rauwkost
T: flinke hand rozijnen, paar cherrytomaatjes
D: Witte bonen schotel, met ei, spek en kaas (geen carbs ;) familierecept)
T: schaaltje sojayoghurt met ananas
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:54:30 #48
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100749248
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:53 schreef Siral het volgende:

[..]

5 dagen in de week een uur sporten is echt niet slecht hoor? Bedenk je dat het ook echt de enige echte beweging is die ik heb! Sowieso vind ik het fijn, ik doe het graag. Ik hou niet van stil zitten thuis op de bank. ;)
Je kunt ook lange wandelingen gaan maken. Of gaan vliegeren. Of door musea wandelen. Of oude mensen rondrijden in hun rolstoel. Of....
Minder in de sportschool trainen staat niet gelijk aan stil zitten thuis op de bank.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_100749261
quote:

[..]

5 dagen in de week een uur sporten is echt niet slecht hoor? Bedenk je dat het ook echt de enige echte beweging is die ik heb! Sowieso vind ik het fijn, ik doe het graag. Ik hou niet van stil zitten thuis op de bank, dan ga ik malen en verveel ik me ;) Dan ga ik liever lekker sporten.
Met jouw eetpatroon enzo vind ik 5 dagen in de week sporten eigenlijk wel slecht. Maar goed, ik ga me er niet mee bemoeien, maar veel succes enzo :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:55:29 #50
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100749269
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:53 schreef Nallie het volgende:
Als ik zo eens luister naar de nuvaring opmerkingen dan word ik niet enthousiast... -O-
Toch nog maar pil voorlopig dan. OF een keertje proberen, kan ook.

Vandaag nieuwe week, dus ik ga weer mn best doen met goed eten. Kwam er zaterdag achter dat ik 1,5 kilo was afgevallen en dat was niet de bedoeling. Komt niet alleen door eten, meer door stress/drama in privesferen...

Vandaag:
O: havermout met banaan
T: Minneola
L: Klein stukje foccacia wat over is van gister en crackers met smeerkaas en rauwkost
T: flinke hand rozijnen, paar cherrytomaatjes
D: Witte bonen schotel, met ei, spek en kaas (geen carbs ;) familierecept)
T: schaaltje sojayoghurt met ananas
Je eet ook best weinig. Volgens mijn snelle berekening is dit 1500 kcal.
pi_100749272
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je kunt ook lange wandelingen gaan maken. Of gaan vliegeren. Of door musea wandelen. Of oude mensen rondrijden in hun rolstoel. Of....
Minder in de sportschool trainen staat niet gelijk aan stil zitten thuis op de bank.
QFT.
pi_100749276
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Perruche het volgende:

[..]

Met jouw eetpatroon enzo vind ik 5 dagen in de week sporten eigenlijk wel slecht. Maar goed, ik ga me er niet mee bemoeien, maar veel succes enzo :)
Ja, dat.

Bah, ik heb trillende vingers. :X
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:55:59 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100749278
quote:

[..]

Wat zij zegt :).

En *O* bloed *O* fijn dat mijn lijf uitgerekend déze maand besluit om de oude cyclus weer op te pakken :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_100749282
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Je eet ook best weinig. Volgens mijn snelle berekening is dit 1500 kcal.
Vind je? Havermout is 5 eetlepels, crackers zijn er 4, wittebonen is hele pot...
En in die schotel zitten 2 eieren!
pi_100749287
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik doe 1x in de week XCO, 1x in de week bootcamp, 3 dagen sta ik in de zaal.
Ik zie niet in wat er mis is met fanatiek sporten en bewegen :) Ik vind het fijn, voel me er beter door, dus blijf ik het lekker doen! Ik heb geen vriendengroep om mee te stappen (ik vind standaard 'stappen' ook geen drol aan) en ik heb verder niet echt bijzondere hobbies. Dus ik vermaak me op mijn manier.
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:57:13 #56
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100749296
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Vind je? Havermout is 5 eetlepels, crackers zijn er 4, wittebonen zijn hele pot...
Ja, ik vind het weinig. Dit is ongeveer wat ik eet als ik af wil vallen. En ik ben waarschijnljk ouder en kleiner dan jij bent.
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:57:54 #57
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100749307
Er is niks mis mee als je je eetpatroon daarop aanpast en geen gekke hersenkronkels meer hebt.

En daar gaat het mis.

Nu vind ik dat ik er wel genoeg over gezegd heb. Je weet volgens mij donders goed hoe de vork in de steel zit.
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:57:56 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100749308
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:56 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik doe 1x in de week XCO, 1x in de week bootcamp, 3 dagen sta ik in de zaal.
Ik zie niet in wat er mis is met fanatiek sporten en bewegen :) Ik vind het fijn, voel me er beter door, dus blijf ik het lekker doen! Ik heb geen vriendengroep om mee te stappen (ik vind standaard 'stappen' ook geen drol aan) en ik heb verder niet echt bijzondere hobbies. Dus ik vermaak me op mijn manier.
Whatever. Maar verbaas je er dan ook neit over dat je bijna niet aankomt.
pi_100749313
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:57 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, ik vind het weinig. Dit is ongeveer wat ik eet als ik af wil vallen. En ik ben waarschijnljk ouder en kleiner dan jij bent.
Oh.. ja ik ben 26 en 1,79. Maar ik heb zittend beroep en sport vandaag ook niet!
Maar ik zal er eens op letten.
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 08:58:43 #60
70532 loveli
N
pi_100749323
quote:

[..]

is het binair? Sporten of op de bank zitten?
SPOILER
crap in = crap out
pi_100749324
quote:

[..]

Hoe zou ik dan moeten eten, serieuze vraag? Ik eet momenteel naar behoefte en als ik honger heb en meer als het dubbele van wat ik deed. Wat ik momenteel eet is gewoon prima naar mijn idee? Niet om naief te doen hoor.

Zo at ik ook voor mijn eetgestoorde gedachtes, zelfs nog minder.
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:58:55 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100749325
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:58 schreef Nallie het volgende:

[..]

Oh.. ja ik ben 26 en 1,79. Maar ik heb zittend beroep en sport vandaag ook niet!
Maar ik zal er eens op letten.
Ik heb ook een zittend beroep en ben ruim 10 jaar ouder en ben 14 cm kleiner dan jij bent. En dit is dus wat ik ongeveer eet als ik af wil vallen.

Maar goed, ik ga eens aan het werk.
  maandag 15 augustus 2011 @ 08:59:30 #63
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100749333
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:58 schreef Siral het volgende:

[..]

Hoe zou ik dan moeten eten? Ik eet momenteel naar behoefte en als ik honger heb.
Wat ik momenteel eet is gewoon prima naar mijn idee? Niet om naief te doen hoor.
Daar heeft je dietiste een mooi lijstje voor gegeven.
pi_100749346
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Daar heeft je dietiste een mooi lijstje voor gegeven.
Een lijst van a 2700 kcal + inderdaad. Die kan ik niet eeuwig blijven volgen?
Ik ben momenteel stabiel. Ik zie geen reden om mezelf nog vol te stampen.. seriously.

Als ik gewoon volgens een normaal patroon eet kom ik er vanzelf. Ik hoef niet meteen volgende week 3 kilo meer te wegen. Ik zie er momenteel echt niet ongezond uit. En ga niet zeggen dat het wel zo is, want dat is niet zo.
pi_100749372
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 08:58 schreef loveli het volgende:

[..]

is het binair? Sporten of op de bank zitten?
SPOILER
Zo hard als madonna traint/trainde, train ik vast en zeker niet. Ik ben maar amateur :\
Wat is er in godsnaam mis met 5 dagen bewegen!!? De rest van de dag doe ik geen klap!
pi_100749402
Siral als ik me niet vergis ben je in de vakantie een kilo afgevallen?
pi_100749414
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:02 schreef Siral het volgende:

[..]

Zo hard als madonna traint/trainde, train ik vast en zeker niet. Ik ben maar amateur :\
Wat is er in godsnaam mis met 5 dagen bewegen!!? De rest van de dag doe ik geen klap!
Nou, dan blijf je lekker sporten! ^O^
Jouw leven, jouw lichaam!
Ja doei.
pi_100749419
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:05 schreef Ml-etje het volgende:
Siral als ik me niet vergis ben je in de vakantie een kilo afgevallen?
En in vet aangekomen? Mijn broek zit strakker en mijn bh is meer gevuld, gewicht zegt niets. Ik ben spieren verloren door niet sporten, niet meer en niet minder.
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 09:06:52 #69
70532 loveli
N
pi_100749424
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:06 schreef Siral het volgende:

[..]

En in vet aangekomen? Mijn broek zit strakker en mijn bh is meer gevuld, gewicht zegt niets. Ik ben spieren verloren door niet sporten, niet meer en niet minder.
Pleur die weegschaal het raam uit alstjeblieft.
crap in = crap out
pi_100749426
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou, dan blijf je lekker sporten! ^O^
Jouw leven, jouw lichaam!
Klopt, ik snap echt niet wat het probleem is, ik hoor van alle kanten dat ik goed bezig ben, behalve van jullie ;)
pi_100749435
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Pleur die weegschaal het raam uit alstjeblieft.
EXACTLY.

dat is wat ik probeer te zeggen, kut weegschaal, kut gewicht, kut bmi.

de spiegel en hoe IK me voel zegt mij genoeg.
pi_100749440
Goedemorgen!

Strákblauwe lucht hier! Zo eens even een boodschappenlijst maken en dan op pad! *O* Heb er nu al zin in! Al moeten we nog éven een weekmenu bedenken. Voordeel van het weg zijn van Mr.Mo: ik kan lekker biefstuk / entrecote gaan eten, want dat is niet zo zijn ding :9 dus ik ga mezelf lekker op een mooie lap vlees trakteren morgen (en misschien ook wel op woensdag O-) )

Laatste weekje low in de carbs en dan langzaam wat opbouwen. Het eerste wat er in komt is een keer fajitas O+
Ja doei.
pi_100749451
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:06 schreef Siral het volgende:

[..]

Klopt, ik snap echt niet wat het probleem is, ik hoor van alle kanten dat ik goed bezig ben, behalve van jullie ;)
Nou, dan luister je lekker alleen naar de mensen die het wel met je eens zijn!
Ja doei.
pi_100749461
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:{
pi_100749467
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, dat. 5 dagen p/w heel fanatiek sporten is helemaal niet goed voor je lijf, je sloopt je spieren die je net hebt opgebouwd er weer mee. Je lijf moet ook herstellen.
pi_100749471
Mja Siral, je sport veel eet dan ook meer dan iemand die niet sport.

Verder moet je het zelf maar weten, mij lijkt het niet gezond en die dieetiste heeft niet voor niets een lijstje gemaakt.
pi_100749473
quote:
15s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:09 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ja, dat. 5 dagen p/w heel fanatiek sporten is helemaal niet goed voor je lijf, je sloopt je spieren die je net hebt opgebouwd er weer mee. Je lijf moet ook herstellen.
Ik heb trainings schemas. Ik train elke keer andere spiergroepen. Dus mijn spieren herstellen.
pi_100749476
Nallie, ik vind het niet echt weinig en eigenlijk wel een mooi lijstje!

Wilde een planning doen maar ik heb nog niet echt een idee :')
pi_100749478
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 01:52 schreef V1z0R het volgende:
Een pashokje als anti-conceptie gebruiken en toch plezierig vinden gaat mijn verbeelding zelfs te ver loveli _O_
:D! _O- ik heb over je gedroomd Vaiz!
We hadden een date (laat Wolve het niet lezen :o ;) ) maar eerst moesten we allemaal gnolls slayen en achievements halen enzo 8-)
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 15 augustus 2011 @ 09:11:08 #80
70532 loveli
N
pi_100749499
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D! _O- ik heb over je gedroomd Vaiz!
We hadden een date (laat Wolve het niet lezen :o ;) ) maar eerst moesten we allemaal gnolls slayen en achievements halen enzo 8-)
Do elaborate!
crap in = crap out
pi_100749507
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:09 schreef Ml-etje het volgende:
Mja Siral, je sport veel eet dan ook meer dan iemand die niet sport.

Verder moet je het zelf maar weten, mij lijkt het niet gezond en die dieetiste heeft niet voor niets een lijstje gemaakt.
Die lijst was om te stabiliseren en om aan te sterken.
Ik voel me momenteel springlevend en mijn honger is gestild. Ik zie geen reden meer om 2700 kcal naar binnen te buffelen. Ik heb dinsdag een nieuwe afspraak, en dan krijg ik ook gewoon een NORMAAL eetpatroon. Ben benieuwd of die zoveel zal afwijken van wat ik nu eet ;)
pi_100749514
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Do elaborate!
Nou ja, het bleef een beetje bij de gnolls slayen enzo :+
Ja doei.
pi_100749519
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:10 schreef Perruche het volgende:
Nallie, ik vind het niet echt weinig en eigenlijk wel een mooi lijstje!

Wilde een planning doen maar ik heb nog niet echt een idee :')
Dank u :)
Heb m net zelf even door caloriechecker gehaald en kom op 1700, en er komt vast nog wel iets bij nootje/koekje/chocola ofzo!
pi_100749524
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:11 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik voel me momenteel springlevend en mijn honger is gestild. Ik zie geen reden meer om 2700 kcal naar binnen te buffelen. Ik heb dinsdag een nieuwe afspraak, en dan krijg ik ook gewoon een NORMAAL eetpatroon. Ben benieuwd of die zoveel zal afwijken van wat ik nu eet ;)
Weet zij hoeveel je sport?
En wat is volgens haar/je arts gezond?
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:12:56 #85
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100749527
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:00 schreef Siral het volgende:

[..]

Een lijst van a 2700 kcal + inderdaad. Die kan ik niet eeuwig blijven volgen?
Ik ben momenteel stabiel. Ik zie geen reden om mezelf nog vol te stampen.. seriously.

Als ik gewoon volgens een normaal patroon eet kom ik er vanzelf. Ik hoef niet meteen volgende week 3 kilo meer te wegen. Ik zie er momenteel echt niet ongezond uit. En ga niet zeggen dat het wel zo is, want dat is niet zo.
Het is goed hoor Siral. Succes.
pi_100749539
Kwak heeft hier weleens een "gewone" lijst gepost volgens een eetkliniek ofzo? was iets van
7 boterhammen met beleg
200 gr aardappels
100 gr vlees
200 gr gekookte groenten
250 ml zuivel

zoiets
pi_100749546
Kan van niezen je tampon ineens scheef gaan zitten? :')!

Ik moest wel héél hard niezen :o
Ja doei.
pi_100749549
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Weet zij hoeveel je sport?
En wat is volgens haar/je arts gezond?
Dat weet ze ja. En wat ik ga krijgen weet ik dus nog niet. Dat zie ik dinsdag :)
pi_100749551
quote:

[..]

Nou als je nog steeds naar de dietiste gaat dan is het toch prima?
Zij houdt het vast in de gaten! En volgens mij ben je gewoon heel eerlijk over wat je eet en hoeveel je sport. Dat is sowieso al vele malen beter dan het stiekem niet eten en veel sporten!
Het gaat in kleine stapjes, je kan niet een keer alles perfect doen.
^O^
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:14:36 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100749554
Ik zeg dingen altijd graag met plaatjes O+ en dit plaatje komt er nu bij me op:

pi_100749563
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:13 schreef Perruche het volgende:
Kwak heeft hier weleens een "gewone" lijst gepost volgens een eetkliniek ofzo? was iets van
7 boterhammen met beleg
200 gr aardappels
100 gr vlees
200 gr gekookte groenten
250 ml zuivel

zoiets
5 boterhammen met beleg is voor mij normaal. Die eet ik 9 van de 10x ook, met daarnaast tussendoortjes.

En snoepen doe ik ook, believe me.
pi_100749572
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Nou als je nog steeds naar de dietiste gaat dan is het toch prima?
Zij houdt het vast in de gaten! En volgens mij ben je gewoon heel eerlijk over wat je eet en hoeveel je sport. Dat is sowieso al vele malen beter dan het stiekem niet eten en veel sporten!
Het gaat in kleine stapjes, je kan niet een keer alles perfect doen.
^O^
Klopt :)
pi_100749573
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef motorbloempje het volgende:

Hahaha dat kan... :@
pi_100749579
Nou volgens de weegschaal van mijn ouders ben ik 3.5kg kwijt in 2 weken en ik weet zelf dat er ook wat spiermassa bij gekomen is. Cm metingen komen over een paar dagen als ik weer thuis ben, maar daar is zeker ook wel verschil te zien. Nieuwe dieettrend anyone? :D
pi_100749590
quote:
7s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zeg dingen altijd graag met plaatjes O+ en dit plaatje komt er nu bij me op:

[ afbeelding ]
Dank voor de samenvatting :)
pi_100749592
anyhow, ik hou jullie wel op de hoogte over morgen.

ik ga douchen en boodschappen doen :)
pi_100749605
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:16 schreef Chicolate het volgende:
Nou volgens de weegschaal van mijn ouders ben ik 3.5kg kwijt in 2 weken en ik weet zelf dat er ook wat spiermassa bij gekomen is. Cm metingen komen over een paar dagen als ik weer thuis ben, maar daar is zeker ook wel verschil te zien. Nieuwe dieettrend anyone? :D
*moestuin in rent.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:17:41 #98
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_100749611
quote:

Ging zo hard, dat ik het op m'n werk kon horen. :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_100749612
quote:

[..]

Maar het doel is nu toch nog niet om stabiel te blijven? Je bent nét uit de gevarenzone (lees: opname!) en ik geloof direct dat je je al veel beter voelt. En natuurlijk is stabiel blijven beter dan weer afvallen. Maar het lijkt me verstandiger om nog iets meer aan te komen. Randje gezond gewicht betekent dat je heel makkelijk er weer onder gaat zitten (bijvoorbeeld als je een weekje ziek bent ofzo).
SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_100749614
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:17 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Ging zo hard, dat ik het op m'n werk kon horen. :o
:D! :@
Ja doei.
pi_100749626
quote:

Ik heb 'm er wel eens uit geniest :')

Toen had ik wel ook al heel hard gesport (dat was ten tijde van mijn fanatiek boksperiode), dus volgens mij was 'ie daardoor al, ehrm, verder richting de uitgang terechtgekomen, zeg maar.
En toen niesde ik, en toen.. tja :')
pi_100749652
Gelukkig, ik dacht al dat 't aan mij lag :@ O+

Oh, en in het kader van 'dingen doen als Mr.Mo weg is': ik ga als het morgen goed weer is proberen om zoveel mogelijk onkruid uit de tuin te steken! Ik wil binnenkort me eens gaan inlezen over zelf groente verbouwen enzo, dus dan moet ik wel ruimte hebben om ze eventueel te planten!
Ja doei.
pi_100749675
Ik heb in 2004 eens 46 kilo gewogen (bij 1.61m, 22jaar oud).

Oh, en mijn dikke darm was toen van voor tot achteren zwaar ontstoken en ik heb een week in het ziekenhuis gelegen. En iedereen schrok van mijn uiterlijk, zo mager was ik.
pi_100749684
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:19 schreef motorbloempje het volgende:
Gelukkig, ik dacht al dat 't aan mij lag :@ O+

Oh, en in het kader van 'dingen doen als Mr.Mo weg is': ik ga als het morgen goed weer is proberen om zoveel mogelijk onkruid uit de tuin te steken! Ik wil binnenkort me eens gaan inlezen over zelf groente verbouwen enzo, dus dan moet ik wel ruimte hebben om ze eventueel te planten!
Nee hoor :+ Voor zo'n stomme dingen kun je bijna altijd wel op mij rekenen ;) O+
pi_100749691
Fietsen met een tampon die scheef zit is overigens echt vervelend! :o Zeker als je over van die kleine hobbeltjes fietst.
Ja doei.
pi_100749701
Mozes wat een onderwerp :')
pi_100749712
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:18 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik heb 'm er wel eens uit geniest :')

Toen had ik wel ook al heel hard gesport (dat was ten tijde van mijn fanatiek boksperiode), dus volgens mij was 'ie daardoor al, ehrm, verder richting de uitgang terechtgekomen, zeg maar.
En toen niesde ik, en toen.. tja :')
SPOILER: TMI
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:24:14 #108
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100749723
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik heb in 2004 eens 46 kilo gewogen (bij 1.61m, 22jaar oud).

Oh, en mijn dikke darm was toen van voor tot achteren zwaar ontstoken en ik heb een week in het ziekenhuis gelegen. En iedereen schrok van mijn uiterlijk, zo mager was ik.
Ik woog ooit 45 kg, met dank aan een fikse longontsteking. Je kon mijn ribben tellen. Not good.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:24:25 #109
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_100749726
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Perruche het volgende:
Ja, we hadden ook door kunnen gaan met praten tegen iemand met een eikenhouten deur in de nabijheid, maar dit is wellicht net iets onzinniger *)
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:24:25 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100749727
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]

SPOILER: TMI
SPOILER
Zoek je mobiel op gsmwebSpeel mee met Lucky Day en win!Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:24:31 #111
216210 Ml-etje
pi_100749729
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:23 schreef Perruche het volgende:
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:24:43 #112
100341 MarMar
pi_100749737
plaatje van XM is zeker toepasselijk verder: Groundhogday! Ik ga daar iig niet meer aan meedoen..

Verder: goedemorgen! Ik ben steeds knetterstoned van de meds, tot groot vermaak van de familie :P Over een paar dagen eens een lagere dosering pijnstillers als het zo door gaat *O*
Vanmiddag even bellen met mijn eigen huisarts wat we nu verder doen.

Lijstje voor vandaag:
O: havermout
T: appeltje
L:?
T: meloen
D: restje andijvie van gister en zelfgemaakte kipschnitzels
T: weet ik nog niet, ligt aan de moeheid en de maag

Ik merk dat havermout erg goed valt en dat de medicijnen dan ook beter op de maag vallen, dus dat ontbijt hou ik er voorlopig in. Ik vind het ook haske lekker dus dat komt goed uit.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:24:46 #113
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_100749738
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

SPOILER
:D!
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:25:20 #114
294490 Cocotrimonium
pi_100749752
En voordat ik ziek werd, sportte ik best fanatiek (boksen, zware trainingen joh :D) en at ik beter dan tegenwoordig (toen had ik me door ziekte nog geen achterlijk eetpatroon aangeleerd). In die tijd woog ik ongeveer 53/54 kilo, en toen was ik best afgetraind :)

Toen was ik ook begin 20, dus als ik nu op de 58 ga uitkomen (zo'n 10 jaar later), dan ben ik al dik tevreden :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:25:33 #115
223828 Phaidra
pi_100749755
quote:

[..]

SPOILER
_O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:26:07 #116
294490 Cocotrimonium
pi_100749768
quote:

[..]

SPOILER
_O- _O- _O-
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:26:10 #117
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_100749770
Ik kan trouwens het 'voordelige' weegschaalplekje niet meer vinden _O- ;(

*kras*
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:27:27 #118
294490 Cocotrimonium
pi_100749801
Nu moet ik poepen.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:28:02 #119
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_100749811
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:27 schreef Cocotrimonium het volgende:
Nu moet ik poepen.
Geniet ervan. *O*
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:28:19 #120
117113 Perruche
Muffin!
pi_100749817
Op mij lichtst in mijn "volwassen" bestaan woog ik 58 kg bij 1.72. Vond ik wel prima maar ik heb wel nog echt een tienerfiguur; geen heupen/borsten/billen. Nu kijk ik niet naar getallen maar naar de spiegel en dat bevalt me prima!
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:28:56 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100749831
Dit doet me denken aan mijn ex-vriendje O+

SPOILER
:')
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:29:15 #122
117113 Perruche
Muffin!
pi_100749837
OMG _O-
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:29:57 #123
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100749851
_O- _O- _O-
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:30:12 #124
100341 MarMar
pi_100749854
lmfao!
nu moet ik mijn kind uitleggen waarom ik zo hard lach, ehhh..
_O-
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:30:53 #125
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100749865
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:30 schreef MarMar het volgende:
lmfao!
nu moet ik mijn kind uitleggen waarom ik zo hard lach, ehhh..
_O-
Veel succes >:) _O-
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:31:13 #126
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_100749871
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

SPOILER
Doe jij ze niet in de wasmachine?
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:31:52 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100749881
quote:
5s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Doe jij ze niet in de wasmachine?
Nee, was bij m'n schoonouders. Normaal wel natuurlijk en dan hang ik ze aan een lijntje te drogen O+.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:32:18 #128
294490 Cocotrimonium
pi_100749891
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:28 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Geniet ervan. *O*
Thanks O+ En hoera voor mobiel internet :D :')
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:33:44 #129
294490 Cocotrimonium
pi_100749926
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

SPOILER
:D

Hoe oud was hij? :D
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:35:05 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100749946
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Eerste helft 20 :').
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingF1 Store - Voor al je F1 GearVodafone aanbiedingen
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:35:56 #131
294490 Cocotrimonium
pi_100749965
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Oh wauw :D
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:37:35 #132
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_100749991
oei!
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:42:46 #133
117113 Perruche
Muffin!
pi_100750095
Ok O en T zijn nu al op :') planning:

O: yoghurt + vieze perzik + muesli
B: 20 min fietsen
T: dubbele vk boterham kaas
L: groot broodje iets en soepje
T: 150 yoghurt met 1 banaan
T: nakd bar
S: bootcamp
D: nog onbekend
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:44:54 #134
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100750133
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:33 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Het was na de algemene lessen biologie op de middelbare school i.i.g. :')
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:45:15 #135
217782 FutureFairytale
pi_100750137
ik kan me nu niet meer inhouden, vandaar deze post over Siral; ze is niet eerlijk naar zichzelf toe. Ieder lijstje wat zij post zit fitness/sport in. ze zei zelf eerst dat vrijdag rustdag was en nu dat ze 5 dagen per week sport terwijl ze echt elke dag sport erin zet.
Overigens bij hoge uitzondering eet ze 5 boterhammen, normaal zie ik er 3-4.
Kan me er druk om maken omdat ik dit zoveel bij mensen heb zien gebeuren... zo zonde van iemand -O-

dat wilde ik even kwijt :@
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:45:18 #136
100341 MarMar
pi_100750138
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Lol en ik vond het al erg dat een ex op die leeftijd thuiskwam met een komkommer ipv een courgette.. Het kan dus altijd erger :')
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:46:05 #137
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100750153
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:45 schreef MarMar het volgende:

[..]

Lol en ik vond het al erg dat een ex op die leeftijd thuiskwam met een komkommer ipv een courgette.. Het kan dus altijd erger :')
In al deze context is dit best een apart verhaal eigenlijk :').
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:46:45 #138
100341 MarMar
pi_100750167
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik kan me nu niet meer inhouden, vandaar deze post over Siral; ze is niet eerlijk naar zichzelf toe. Ieder lijstje wat zij post zit fitness/sport in. ze zei zelf eerst dat vrijdag rustdag was en nu dat ze 5 dagen per week sport terwijl ze echt elke dag sport erin zet.
Kan me er druk om maken omdat ik dit zoveel bij mensen heb zien gebeuren... zo zonde van iemand -O-

Ik vind dat je gelijk hebt, volgens mij vinden we dat bijna allemaal hier.. Het is alleen een beetje een gebed zonder eind waar ikzelf eerlijk gezegd gewoon geen zin meer in heb.. Ze weet het allemaal best.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:47:25 #139
100341 MarMar
pi_100750181
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Janouhouuu! Ik was gewoon boos omdat een komkommer niet lekker is in de moussaka :P PUH
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:47:39 #140
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_100750185
quote:
11s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ah, ik ben niet de enige die een dirty smile op d'r bek kreeg _O-
Ja doei.
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBekijk het streamingaanbod van Primevideo
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:47:43 #141
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_100750187
quote:

Je hebt gelijk en wij zien het ook.
Maar wat Mar al zei: Groundhogday. :{
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:47:54 #142
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_100750191
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:

[..]

Janouhouuu! Ik was gewoon boos omdat een komkommer niet lekker is
fixed *)
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:47:55 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100750192
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:47 schreef MarMar het volgende:

[..]

Janouhouuu! Ik was gewoon boos omdat een komkommer niet lekker is in de moussaka :P PUH
Ooooooh :')

Ach, dirty mind, joy for life :D.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:48:15 #144
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_100750198
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ah, ik ben niet de enige die een dirty smile op d'r bek kreeg _O-
Nope... :D
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:49:09 #145
100341 MarMar
pi_100750213
quote:

[..]

fixed *)
Durf je wel, beetje invalides pesten?
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:49:23 #146
294490 Cocotrimonium
pi_100750217
quote:

Beetje wat de anderen hier al zeiden. Maar wat lief dat je dat post O+
Misschien dat het wel helpt dat zelfs lurkers zich hiermee gaan bemoeien :)
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:49:55 #147
294490 Cocotrimonium
pi_100750228
quote:

[..]

fixed *)
:D :')

*gniffel*
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:50:09 #148
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_100750232
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:49 schreef MarMar het volgende:

[..]

Durf je wel, beetje invalides pesten?
Ja! :P
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:50:31 #149
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_100750239
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2011 09:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Misschien dat het wel helpt dat zelfs lurkers zich hiermee gaan bemoeien :)
Nee, want die zeggen ook niet wat ze wíl horen..
Ja doei.
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:50:33 #150
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_100750241
quote:

O+

Je hebt gelijk. Ik heb alleen geen zin meer om er op in te gaan: het is toch zinloos. Zolang iemand niet geholpen wil worden, is het groundhogday.
F1 Store - Voor al je F1 GearF1 Store - Voor al je F1 GearVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  maandag 15 augustus 2011 @ 09:51:16 #151
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_100750259
Ik geloof dat mijn mening wel duidelijk is in dezen ^O^.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')