Leukquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Danielle83 het volgende:
Dit zijn de meeste schoenen die ik nu draag. Dus niet mijn hele collectie dat past niet op 1 foto![]()
[ afbeelding ]
En waarbij deze toch wel mijn favorieten zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee niet eens!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:56 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Haha echt? Van de New Look zeker
Ja! Serieus sinds die winkel in R'dam zit, ga ik elke week wel even langsquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:58 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Leuk
Die zwarte laarsjes heb ik ook! Van de New Look ook toch?
Ze lopen ook echt heeeel lekker vind ikquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:58 schreef ChicaChula het volgende:
Die laatste die JackieBrown ook heeft zijn ook echt very nice!
De meesten zijn bij mij ook in R'dam gekochtquote:Op maandag 15 augustus 2011 19:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nee niet eens!maar wel allemaal in rotterdam gekocht. Die een na laatste bijv. weet niet meer van waar ze zijn maar niet van de New Look toch?
Gruwelijk!quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:48 schreef Danielle83 het volgende:
Dit zijn de meeste schoenen die ik nu draag. Dus niet mijn hele collectie dat past niet op 1 foto![]()
[ afbeelding ]
En waarbij deze toch wel mijn favorieten zijn:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:59 schreef ChicaChula het volgende:
Whaaaaa mn buurman kwam voorbij op de motor en mn asos schoenen liggen bij hem! ik ga nu snel achter hem aan rennen!!!!!!!![]()
![]()
Waarom gaan ze terug?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef ChicaChula het volgende:
Hahahaha hij had zn helm nog op en stond nog in zn schuurmaar ik heb ze
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja ze gaan dus terug hahaha maar was leuk om ze even te hebben
Omdat ik toen ik deze al besteld had, ineens had besloten dat ik louboutins ga kopen hahaha ik ben een beetje sneuquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:22 schreef Lips het volgende:
[..]
Waarom gaan ze terug?
Ik vind deze dikte van plateau te dik, kleur is wel heel gaaf!
Oja, de Louboutinsquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:23 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Omdat ik toen ik deze al besteld had, ineens had besloten dat ik louboutins ga kopen hahaha ik ben een beetje sneudus nu stuur ik deze terug want dat geld ga ik dan bijleggen
maar inmiddels heb ik ook al gezien dat de jas die ik wel 510 euro is dus ik ben nog in dubio..
Ze zitten trouwens echt voor geen meterrrrrrrrrrrrrrrrr.. Mn voeten deden gelijk pijn!
Ja dat is echt zo!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Lips het volgende:
[..]
Oja, de Louboutins
Prettig dat ze niet zitten! Is het makkelijker ze terug te sturen
Je kan ook zelf Paypal nemen en je bankrekening eraan koppelen, heb je geen creditcard nodig.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:19 schreef Joell het volgende:
ze hebben altijd leuke schoenen bij de asos en topshop.. maar m´n ouders willen geen paypal nemen
i know i know, maar is 18 jaar en ouderquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:21 schreef seto het volgende:
[..]
Je kan ook zelf Paypal nemen en je bankrekening eraan koppelen, heb je geen creditcard nodig.
Kun je niet je ouders geld geven en dan hun laten bestellen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:22 schreef Joell het volgende:
[..]
i know i know, maar is 18 jaar en ouder
Yep, gelijk terugsturen, dat is wel een groot nadeel van online bestellen vind ik. Kost meer moeite en bij sommigen krijg je de verzendkosten van het terugsturen niet terugquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:45 schreef DarkElf het volgende:
Hoe dien jullie dat met schoenen bestellen en je maat? Ik heb bijv maat 37 maar dan nog moet je toch pasvorm voelen, heb graag een voetbed erin bijv dat heeft ook niet elke schoen en soms zitten er randjes niet lekker enzo, sturen jullie ze dan gewoon terug?
Nope, ze willen het niet. ik krijg ze niet zo ver om iets uit het buitenland te bestellenquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:26 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Kun je niet je ouders geld geven en dan hun laten bestellen?
Ik heb laatst best wat schoenen via MP verkocht, maar toch zie ik mezelf geen tweedehands schoenen kopen en dragen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Morgen maar eens wat schoenen op marktplaats gooien.
Ik heb via marktplaats wel eens nieuwe schoenen gekocht waar de stickertjes nog aan zaten, gedragen hoef ik idd ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb laatst best wat schoenen via MP verkocht, maar toch zie ik mezelf geen tweedehands schoenen kopen en dragen.
Welke maat had je ook al weer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb via marktplaats wel eens nieuwe schoenen gekocht waar de stickertjes nog aan zaten, gedragen hoef ik idd ook niet.
De schoenen die ik ga verkopen zijn ook allemaal ongedragen, omdat ze niet passen maar ik ze niet meer kan ruilen.
37quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:10 schreef Giester het volgende:
Ik heb 44, dus dat gaat hem ook niet worden dan.
Doe nou niet zo stoer anders liggen er gewoon hakken voor je deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel een grap zijn... Komt ie op zijn werk en zijn collega's lachen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:13 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer anders liggen er gewoon hakken voor je deur
Vind ik ook jammer, maar zou ze nog steeds dragenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:40 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zo'n hoog plateau terwijl de rest van de schoen wel echt leuk is
Ik twijfel. Ik heb zoiets eigenlijk nooit aan mijn voet gehad, maar de schoen is wel echt leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer, maar zou ze nog steeds dragen
* Lotje-Plusone kopieert en plaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:25 schreef ChicaChula het volgende:
Aangezien ik niets te doen heb, heb ik mijn wishlist ook maar gemaakt in paint
[ afbeelding ]
giften zijn welkom![]()
Die rechtsboven zijn mooi, wel moeilijke kleur.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:25 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
giften zijn welkom![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:40 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zo'n hoog plateau terwijl de rest van de schoen wel echt leuk is
Deze komen deze week in de online shopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:19 schreef ChicaChula het volgende:
DEZE MOET IK HEBBEN:
[ afbeelding ]
Nice je wishlist!!! En giften ja daar wacht ik ook nog op. Of ik moet ineens de loterij winnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:25 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
giften zijn welkom![]()
Dit zijn voor mij schoenen die in het echt of keilelijk of keimooi zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Deze komen deze week in de online shopheb het gevraaaaagd
Ik gok op keimooiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit zijn voor mij schoenen die in het echt of keilelijk of keimooi zijn
Ze zijn 820 euroquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:33 schreef Selyn het volgende:
![]()
die laarsjes van Alexander Mcqueen
![]()
![]()
Ben daar helemaal verliefd op sinds de eerste keer dat iemand ze postte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |