Ik heb laatst best wat schoenen via MP verkocht, maar toch zie ik mezelf geen tweedehands schoenen kopen en dragen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Morgen maar eens wat schoenen op marktplaats gooien.
Ik heb via marktplaats wel eens nieuwe schoenen gekocht waar de stickertjes nog aan zaten, gedragen hoef ik idd ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:39 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb laatst best wat schoenen via MP verkocht, maar toch zie ik mezelf geen tweedehands schoenen kopen en dragen.
Welke maat had je ook al weer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik heb via marktplaats wel eens nieuwe schoenen gekocht waar de stickertjes nog aan zaten, gedragen hoef ik idd ook niet.
De schoenen die ik ga verkopen zijn ook allemaal ongedragen, omdat ze niet passen maar ik ze niet meer kan ruilen.
37quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Thats how we roll in the Shire!"
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:10 schreef Giester het volgende:
Ik heb 44, dus dat gaat hem ook niet worden dan.
Doe nou niet zo stoer anders liggen er gewoon hakken voor je deurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zou wel een grap zijn... Komt ie op zijn werk en zijn collega's lachen....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:13 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Doe nou niet zo stoer anders liggen er gewoon hakken voor je deur
Vind ik ook jammer, maar zou ze nog steeds dragenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:40 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zo'n hoog plateau terwijl de rest van de schoen wel echt leuk is
Ik twijfel. Ik heb zoiets eigenlijk nooit aan mijn voet gehad, maar de schoen is wel echt leuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:44 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer, maar zou ze nog steeds dragen
* Lotje-Plusone kopieert en plaktquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:25 schreef ChicaChula het volgende:
Aangezien ik niets te doen heb, heb ik mijn wishlist ook maar gemaakt in paint
[ afbeelding ]
giften zijn welkom![]()
Die rechtsboven zijn mooi, wel moeilijke kleur.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:25 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
giften zijn welkom![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:40 schreef Danielle83 het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zo'n hoog plateau terwijl de rest van de schoen wel echt leuk is
Deze komen deze week in de online shopquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:19 schreef ChicaChula het volgende:
DEZE MOET IK HEBBEN:
[ afbeelding ]
Nice je wishlist!!! En giften ja daar wacht ik ook nog op. Of ik moet ineens de loterij winnenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:25 schreef ChicaChula het volgende:
[ afbeelding ]
giften zijn welkom![]()
Dit zijn voor mij schoenen die in het echt of keilelijk of keimooi zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:30 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Deze komen deze week in de online shopheb het gevraaaaagd
Ik gok op keimooiquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:32 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit zijn voor mij schoenen die in het echt of keilelijk of keimooi zijn
Ze zijn 820 euroquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:33 schreef Selyn het volgende:
![]()
die laarsjes van Alexander Mcqueen
![]()
![]()
Ben daar helemaal verliefd op sinds de eerste keer dat iemand ze postte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |