twitter:albertostegeman twitterde op zondag 14-08-2011 om 19:47:03@markoalmelo is mijn duizendste volger. Bedankt! reageer retweet
KEEEEESSSquote:
Opwarmen voor Albertoquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
tempo ligt trouwens aardig hoog hier
Dat stukje van 50 meter had je ook net zo goed kunnen lopen. Boete is terechtquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:35 schreef Eenskijken het volgende:
dat stukje van 50 meter, 100 euro boete. autsch
en vanaf geen geluidjes van de stagairs!quote:
Dat is straks bij Rob met bliksem geluiden in een slechte keukenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en vanaf geen geluidjes van de stagairs!
Toem Toem Toem!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en vanaf geen geluidjes van de stagairs!
TAK TAK TAKquote:
Of Yeeeeeeeeeeeeah als Rob vrolijk isquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat is straks bij Rob met bliksem geluiden in een slechte keuken
of dat trance deuntje!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Of Yeeeeeeeeeeeeah als Rob vrolijk is
Dat ja. Yeeeeeeehaaaaaaaquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:37 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Of Yeeeeeeeeeeeeah als Rob vrolijk is
Halfbloedjequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een marokkaan die niet zegt 'kanker op met die camera'..?????
haarlem!quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeey Macarenaquote:
Sloavink met sproitjesquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:40 schreef tralalala het volgende:
Je mot ze niet sloan je mot ze schuppe!
Agenten blijven doen alsof hij niet meewerkt enzo, net zoals eerst met die scootersquote:
jwzquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Agent zegt overal 'man achter :")
leuk man!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Agent zegt overal 'man achter :")
nooit een klassieke muziek boot!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
daar komt de hardstyleboot
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Boot vol gabbers zo, een speedboot
die rijden niet zo goed op waterquote:
Om de friezen in hun eer te latenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:44 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat achterlijk dat dat politie fryslan heet en niet gewoon Friesland
agent neerpoffen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zachter? ze moeten gewoon zorgen dat die ene agent het niet hoort
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:46 schreef Tinos85 het volgende:
Hier heb je het pijpje als bewijs van het blazen
Kerel gaat nu dus aan de zuip
er bestaat geen wildplasvergunning!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:47 schreef donald_dick het volgende:
de tering, moet alles met een vergunning hebben
Zet je een drumstel op je boot moet je een vergunning aanvragenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:47 schreef donald_dick het volgende:
de tering, moet alles met een vergunning hebben
We worden beroemd!!!!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sta je ineens op tv met je band
Ik wel!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef muzas het volgende:
Hier posten is ook onzin... niemand leest het
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
FUCK overtreders houdt op?!
Jawel hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef muzas het volgende:
Hier posten is ook onzin... niemand leest het
Nou dat waren vijf (?) leuke afleveringenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Laatste uitzending dus van overtreders
Nieuwequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nieuwe afleveringen Wegmisbruikers volgende week
Zoeken op Douwe + Expeditie Robinson. Daar zat ie in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe weet je hem nou te vinden
aan zn tietjes te zien nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:49 schreef tralalala het volgende:
Zou Alberto al een langere sprint kunnen trekken zonder ademtekort te krijgen?
Zeg dat wel verkeerd aangeboden afval. Tegen de rij richting in rijden. Beetje muziek te hard. Fietsen in het voetgangersgebied waar toen nog niemand liep. Nederland is echt weer een stukje veiliger geworden *kuch*quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:49 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nou dat waren vijf (?) leuke afleveringen
ik dacht dat jij hem soberso lekker vond?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef Maraca het volgende:
Hopelijk is Alberto nu wel in de sportschool geweest. Dat buikje vorig seizoen was echt not-done
Aah, heeft hij weer moobs?quote:
Best lang geluisterd tijdens de huntquote:
10 uurquote:
Geen enkele sportschool laat 'm toequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef Maraca het volgende:
Hopelijk is Alberto nu wel in de sportschool geweest. Dat buikje vorig seizoen was echt not-done
iBood hunt?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef tralalala het volgende:
[..]
Best lang geluisterd tijdens de hunt
Ach je weet nu wel dat je niet zomaar adressen van jezelf in je vuilnis moet gooien als je het te vroeg buiten zetquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zeg dat wel verkeerd aangeboden afval. Tegen de rij richting in rijden. Beetje muziek te hard. Fietsen in het voetgangersgebied waar toen nog niemand liep. Nederland is echt weer een stukje veiliger geworden *kuch*
Zou hem daarom mijn bed niet uitschoppen.. maar.. tochquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:50 schreef missU het volgende:
[..]
ik dacht dat jij hem soberso lekker vond?
PARDON?! PARDON?! Dat ding zegt dat ik maar 100 calorieën verbrand heb. Dit gaan wij uitzendenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Geen enkele sportschool laat 'm toeBang dat ie dingen gaat onderzoeken in plaats van sporten
Ze hebben in een straat hierachter opnames gemaakt voor Wmbquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week dus een nieuw seizoen. Koosbet is ook terug mien jongentjes.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
PARDON?! PARDON?! Dat ding zegt dat ik maar 100 calorieën verbrand heb. Dit gaan wij uitzenden
Hoor je ineens op de achtergrond: "KOOOOOOOOOOOOOOOS!"quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze hebben in een straat hierachter opnames gemaakt voor Wmb![]()
Ik ook, WMB kijken we nu al zo langquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
ik vond overtreders eigelijk wel leuker!
Waarquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
en rend hij met zijn koos pop door het beeld heen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoor je ineens op de achtergrond: "KOOOOOOOOOOOOOOOS!"
Ben jij ook genaaid in de sportschool?! Bel dan nu met "Help mijn sportschool licht mij op!" en wij gaan het voor je oplossen!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
PARDON?! PARDON?! Dat ding zegt dat ik maar 100 calorieën verbrand heb. Dit gaan wij uitzenden
Eens.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
ik vond overtreders eigelijk wel leuker!
Allemaal van die dikzakken die maar niks afvallenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ben jij ook genaaid in de sportschool?! Bel dan nu met "Help mijn sportschool licht mij op!" en wij gaan het voor je oplossen!
Dat dan ook weer niet...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef donald_dick het volgende:
overtreders mogen en televisievisierring krijgen!
zeg koos, een mocro zegt dat hij geen rijewijs heeft, wat vind jij ervan!quote:
De mevrouw fietste 1 meter per ongeluk over de stoep, hoe zit dat, koos?quote:
Alberto welquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat dan ook weer niet...
een acerquote:
Ja ze zeiden dat ik gewoon buikspieren moest trainen als in de reclame en na 3 weken zie ik nog geen veranderingquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Allemaal van die dikzakken die maar niks afvallen
Die gesprekken tussen Andre en Koos worden vrijwel altijd hier in de buurt opgenomen aangezien Koos hier om de hoek woontquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
jij woont in een homobos!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:55 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Die gesprekken tussen Andre en Koos worden vrijwel altijd hier in de buurt opgenomen aangezien Koos hier om de hoek woont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |