quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Asaiddi en Matavz vindt ik beide geweldig als je ze haalt heb je sowieso weer wanbeleid gevoerd.
Marokkanen komen over het nooit echt sympathiek over als je het mij vraagt, altijd zo'n arrogante houding.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ontzettend sympathieke jongen als ik het zo zie.²
Hij toch niet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Marokkanen komen nooit echt sympathiek over als je het mij vraagt, altijd zo'n arrogante houding.
Je moet als club met wat voor soort ambities dan ook soms ook aan de club denken en minder aan de ontwikkelingen van spelers.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:36 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Eens, alleen zal Frank de Boer Sulejmani bijna altijd laten spelen en één van de drie uit Sulejmani, Assaidi en Boerrigter op de bank zou doodzonde zijn voor de ontwikkeling.
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:47 schreef msnk het volgende:
[..]
Je moet als club met wat voor soort ambities dan ook soms ook aan de club denken en minder aan de ontwikkelingen van spelers.
Speelminuten krijgen ze sowieso, dus stilstaan doen ze niet. Dan maar geleidelijk, blijven ze misschien ook iets langer. Dat opleiden voor het buitenland komt mij nu echt de strot uit. Wil ook weer 's wat winst zien op Europees gebied
en dan heb ik het niet eens over CL-winst
ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven.
Nou, Marokkanen en andere noord-afrikanen hebben een bepaalde manier van praten waardoor je (bij ons) niet zo snel sympathiek overkomt. Turken hebben dit bijvoorbeeld minder.quote:
Maar Assaidi toch niet niet?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Nou, Marokkanen en andere noord-afrikanen hebben een bepaalde manier van praten waardoor je (bij ons) niet zo snel sympathiek overkomt. Turken hebben dit bijvoorbeeld minder.
Dat wordt zwaar aangedikt. Want elke keeper kan wel een balletje trappen. Het is niet zo dat de keepers van Ajax een mannetje kunnen uitspelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:23 schreef Catch22- het volgende:
Even terug op tyton, hij kan niet voetballen toch? Wl belangrijk bij ajax.
Kijk 's een keer naar de Eredivisie, de meeste keepers kunnen de laatste man niet eens aanspelen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat wordt zwaar aangedikt. Want elke keeper kan wel een balletje trappen. Het is niet zo dat de keepers van Ajax een mannetje kunnen uitspelen.²
Jij denk dat ik dat niet doe? Ik volg bijna alles.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:27 schreef msnk het volgende:
[..]
Kijk 's een keer naar de Eredivisie, de meeste keepers kunnen de laatste man niet eens aanspelen.
Mag je mij dan uitleggen wat je bedoelt te zeggen met:quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij denk dat ik dat niet doe? Ik volg bijna alles.²
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke keeper kan wel een balletje trappen.²
Hahaha, de heldquote:
En ook gewoon aan de zijkant, Rene vd Gijp had er in VI nog wat over gezegd volgens mijquote:
Au!quote:
Achja als meneer de rijkste mocro van Nederland niet wil voetballen is daar altijd een prima oplossing voor.quote:
Echte Ajax mentaliteit! Zo hoort het eigenlijk ook te gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:25 schreef msnk het volgende:
Ik wil Matavz bij Ajax klaar. Niet vragen waarom, ik weet het zelf ook niet precies. Misschien zodat psv dan hamlap van ons wel 'moet' overnemen en we dan twee geweldige spitsen hebbenLange neus naar psv met al hun uitgaves. Kampioenschap dit keer echt gekocht én minder dan 16 miljoen deze keer.
Zo is hij er makkelijker af te knippen. Het valt me tegen dat de stoel nog netjes aangeschoven is bij de rest.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
En ook gewoon aan de zijkant, Rene vd Gijp had er in VI nog wat over gezegd volgens mij. Ik voel een painttopic aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |