SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
Belangrijke posts:
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 28% gewijzigd door Harajuku. op 14-08-2011 19:55:13 ]Anonimity is a bliss
Geregeld!quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
meld aan voor de volgende ronde
thxquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:23 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Geregeld!
1. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
2. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
3. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
4. Lutte Profiel | History | Fotoboek
5. gewoonfaye Profiel | History | Fotoboek
6. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thx
ik faal in die linkjes doen
kusje op je neus
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil nu alvast ter verdediging zeggen :
Ik ben geen maffia
zo dat hebben we ook weer gehad.. op naar de volgende ronde
jij bent maffia, ik voel hetquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
5. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
6. gomi Profiel | History | Fotoboek
7. iBenny Profiel | History | Fotoboek
Over inactief gesproken; ga jij wel stemmen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef iBenny het volgende:
Kloptquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent maffia, ik voel het
Ik was vorige week weg. had gehoopt tussendoor te kunnen stemmen en mee te doen, maar dat ging helaas niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Over inactief gesproken; ga jij wel stemmen?
Jammer, deze keer beterquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Ik was vorige week weg. had gehoopt tussendoor te kunnen stemmen en mee te doen, maar dat ging helaas niet.
hihi alfje.. dat doen mensen op de interwebz togggg nooitquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met het idee dat je eerst het verhaal wilt weten en dan pas oordeelt.
Dat is niet eens aan de orde, want het verhaal wat je eerst vertelde was anders bedoeld schijnt nu, dat ligt niet aan ons.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:40 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ben opgevoed met het idee dat je eerst het verhaal wilt weten en dan pas oordeelt.
dat moet je nog wel kunnen redden lijkt mequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
wanneer begint de volgende ronde???
Ivm mijn vakantie twijfel ik of ik me moet opgeven![]()
Ik ga 24-08 vliegen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is niet eens aan de orde, want het verhaal wat je eerst vertelde was anders bedoeld schijnt nu, dat ligt niet aan ons.
Dus, ga naar Lowlands en doe de ronde daarna gewoon weer mee.
gaat denk ik ook om wat je postte toen en dat vragen achter de schermen op naatje te killen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Waarom kan het bij hem wel gewoon? Neger wut?!
had me gewoon toen een dm gestuurd. Posts met ":')" oordelen, gewoon een DM met 'hee, moet dit?' was al genoeg geweest, dan had ik het je gewoon uitgelegd.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat is niet eens aan de orde, want het verhaal wat je eerst vertelde was anders bedoeld schijnt nu, dat ligt niet aan ons.
Dus, ga naar Lowlands en doe de ronde daarna gewoon weer mee.
Gewoon wanneer we een leuk aantal hebben me dunkt. Als we 25 hebben of zo kunnen we best beginnen, als het op 10 blijft steken wacht je nog iets langer.quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Wanneer gaan we eigenlijk beginnen? Wachten we op 20 deelnemers en geven we het dan nog twee dagen?
Copy-pasten werkt niet...quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:48 schreef wendytje het volgende:
8. WendytjeProfiel | History | Fotoboek
Je zou het bijna zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:49 schreef Harajuku. het volgende:
Zullen we een nieuw topic nemen zodat we nieuwe mensen niet gelijk afschrikken?
Snap ik al howrquote:Op zondag 14 augustus 2011 19:51 schreef wendytje het volgende:
dank MP...... maar had ik zelf ook al gedaan.....![]()
Worden nu alle homo's mafia?quote:Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef TheVulture het volgende:
Jullie nieuwe SL meldt zich... samen met Lynda
Volgens mij zei ik dat meer als grapjequote:Op zondag 14 augustus 2011 20:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Over dat ik veel in ESF postte en dat het dus gay zou zijn (in de hint) klopte trouwens niks
Krijg je dan als we net zijn begonnen weer een ban?quote:
Voordat er überhaupt maar iets gebeurd was?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef Harajuku. het volgende:
Faye had ik wel als verdachte, maar niet voor de moord die ze gemaakt had
Is er iemand zo vriendelijk om dat voor me te doen, want ik zit momenteel op mobiel...quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:02 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ja hoor, zet je naam, profiel, history en fobo maar onderaan het lijstje
nee, ik ga nergens schelden/trollen/baggerenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Krijg je dan als we net zijn begonnen weer een ban?Good times.
Zo'n beetje. Maar ik zou haar nooit gelyncht hebben voor die moordquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voordat er überhaupt maar iets gebeurd was?
Het kost je een permban of drie, maar dan heb je ook wat hè.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
nee, ik ga nergens schelden/trollen/baggeren
ESF en F&F zijn geïnformeerdquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou zeggen minimaal 25 deelnemers moet lukken![]()
Zeg het voort tegen je Fokvriendjes
Ik hoop op wat meer LIF-ers.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef TheVulture het volgende:
We willen gemotiveerde spelers he?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:07 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Allemaal even reclame maken en we kunnen zo van start
Busdriver, zombie en spion komen ook weer terug bij voldoende spelersquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:08 schreef TheVulture het volgende:
Zolang ik maar niet écht de enige ben in ijdeltuittopics.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet nog meer mensen die alleeeeeeeen maar in reeksen posten he..
Ik heb haar!quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet écht de enige ben in ijdeltuittopics.
GAAWDDD NOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:11 schreef lynda het volgende:
[..]
Niet nog meer mensen die alleeeeeeeen maar in reeksen posten he..
Ik ben voor bus driver!quote:
Zombie was er al, dat was ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:10 schreef lynda het volgende:
Busdriver, zombie en spion komen ook weer terug bij voldoende spelers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
8. Wendytje Profiel | History | Fotoboek
9. DuTank Profiel | History | Fotoboek
10. liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
11. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
[ Bericht 0% gewijzigd door Roger_Epiales op 14-08-2011 20:44:13 ]Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zombie was er al, dat was ik![]()
En nu ik iig wat beter weet hoe het spelletje werkt, maar eens proberen ook te blijven leven.![]()
Nu maar hopen dat ik wel op een betere BM stem.
Je profiel moet je even "Profiel" noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1. Harajuku. Profiel | History | Fotoboek
11. Roger_Epiales Roger_Epiales | History | Fotoboek![]()
Dat had je nog niet door toen KLB'er keizer DuTank hier kwam?quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je profiel moet je even "Profiel" noemen
Dat zag ik ook niet helemaal in.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:43 schreef gomi het volgende:
wat ik btw niet snapte van de maffia waarom ze roger kilden terwijl we hem zelf als mogelijke verdachte hadden en ze liesje toen lieten leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Een (kleine) week gok ik?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, verleidelijk... Maar ben bang dat ik het ga vergeten/geen tijd heb en dat is stom voor iedereen.
Hoe lang duurt één spel ongeveer?
ongeveer een week denk ikquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oehh, verleidelijk... Maar ben bang dat ik het ga vergeten/geen tijd heb en dat is stom voor iedereen.
Hoe lang duurt één spel ongeveer?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Vaag, ik had daar "Profiel" gezet en het linkje eraan gemaakt.
Daarna stond er ineens Roger_Epiales ipv Profiel.
[..]
Dat zag ik ook niet helemaal in.
Blijkbaar ben ik gewoon nogal killable.
en toen bleek je nog een zombie ook en kostte ze meteen een maffialid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was wel tof trouwens. Zombie deed het beter dan de nachtwaker.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
en toen bleek je nog een zombie ook en kostte ze meteen een maffialid.
Mijn vertrouwen was ongeveer weg...bij de BM verkiezing.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Erik heeft het spel prima gespeeld... vooral toen hij gelijk met de lynch op Faye mee ging heeft het enkele dagen geduurd voordat ik hem weer als verdacht ging beschouwen
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:52 schreef gomi het volgende:
[..]
en toen bleek je nog een zombie ook en kostte ze meteen een maffialid.
Neen, you're one of us.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:48 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat had je nog niet door toen KLB'er keizer DuTank hier kwam?
Daarom wilde ik toen al helemaal niet op faye stemmen, Erik stemde als eerste of zo op haarquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn vertrouwen was ongeveer weg...bij de BM verkiezing.
Patrique was niet thuis zei hij.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Kunnen de SL'ers nou nog alle moorden inclusief hints hier zetten?
Dat denkt iedereen, maar zodra je begint te spelen wordt het allemaal wel duidelijk.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Poehhh, na het lezen van het voorbeeld lijkt het me wel erg ingewikkeld. Dus twijfel nog steeds.
Bedankt voor de antwoorden iig!
De uitleg is lastiger dan het spelquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Poehhh, na het lezen van het voorbeeld lijkt het me wel erg ingewikkeld. Dus twijfel nog steeds.
gewoon meedoen... en bij vragen zijn er de SL'ers (in deze ronde Lynda en ik) om je te helpenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
Doe gewoon mee, het is veel makkelijker dan dat het eruit ziet als je het leestquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:10 schreef AlbinoBambi het volgende:
yeah eerste keer dacht ik ook dat t ingewikkeld was. desondanks maar ingeschreven en gewoon gedaanquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
En Ijs heeft je nodig zodat we met LIF niet gelijk naar haar kijken.
Ole?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Kan iemand even een SHO'er voor mij overhalen om mee te doen?
Waarom schrijf je je nog niet alvast in eigenlijk?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:24 schreef 08gnoT. het volgende:
Mijn pohi is gevarieerd genoeg voor de SL, want ik ben natuurlijk maffia volgende ronde
Moet naar het ziekenhuis en weet niet of ik gelijk moet blijven of pas over een paar weken. Eerst morgen afwachten dusquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:25 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Waarom schrijf je je nog niet alvast in eigenlijk?
Je hebt toch zeker wel een iPad ofzo?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Moet naar het ziekenhuis en weet niet of ik gelijk moet blijven of pas over een paar weken. Eerst morgen afwachten dus
Ziekenhuis heeft ook internet, verveel je je tenminste iets minder tussen het lijden door.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:26 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Moet naar het ziekenhuis en weet niet of ik gelijk moet blijven of pas over een paar weken. Eerst morgen afwachten dus
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:21 schreef Harajuku. het volgende:
En Ijs heeft je nodig zodat we met LIF niet gelijk naar haar kijken.
Doe het gewoon! Voor de lynch kan je tussen 22.30 en 19.00 posten, dat lijkt me toch wel genoeg?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jullie hebben me bijijna zover. Alleen die deadlines zijn zo rot gepland. Aan de andere kant heb ik even snel de FOK-app bekeken en daar moet ik ook wel weer mee overweg kunnen. Twijfel.
Hihi, dat gaat ook wel goed. Maar stel dat ik maffia ben dan zijn dit precies de tijden waarop mijn sociale leven zich afspeelt.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:39 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Doe het gewoon! Voor de lynch kan je tussen 22.30 en 19.00 posten, dat lijkt me toch wel genoeg?En als je maffia bent, blijf je echt wel meedoen vanwege de spanning van de rol!
Maar je kan de hele dag met de maffia overleggen en er hoeft er maar één (iemand anders) te zijn die de kills post. Je hoeft op die tijden op zich niet aanwezig te zijn.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:40 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Hihi, dat gaat ook wel goed. Maar stel dat ik maffia ben dan zijn dit precies de tijden waarop mijn sociale leven zich afspeelt.
Oooh, kijk, dat had ik alweer niet begrepen. Best ingewikkeld.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:41 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar je kan de hele dag met de maffia overleggen en er hoeft er maar één (iemand anders) te zijn die de kills post. Je hoeft op die tijden op zich niet aanwezig te zijn.
En trouwens, wie zegt dat je maffia bent? Doe gewoon eens gek! Wat heb je te verliezen?
ja, dat had ik al gepost in vorige topic..quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Patrick, doe jij eigenlijk ook nog mee?
Je moet wel even Fobo aanmakenquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oooh, kijk, dat had ik alweer niet begrepen. Best ingewikkeld.
Maar, fair enough. Ik zal het ook eens proberen dan. Al is het maar voor IJsdraakje.![]()
11. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
12. AlbinoBambi Profiel | History
Volgens mij niet, maar ze is ook naar Lowlandsquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Doet gewoonfaye nu echt werkelijk niet mee?
Ik zal je erbij zetten!quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, dat had ik al gepost in vorige topic..
Maar ik zit mobiel
ze zit met lowlands he, dan is t gewoon lastig. theater doet om diezelfde reden bv ook niet mee deze rondequote:Op zondag 14 augustus 2011 21:49 schreef PatriQue89 het volgende:
Doet gewoonfaye nu echt werkelijk niet mee?
Moet? Schiet toch niet op als er niks staat?quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:50 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je moet wel even Fobo aanmaken
hehe mijn fobi is ook niet veel hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet? Schiet toch niet op als er niks staat?
Of mis ik je sarcasme straal?
Nee het moet echtquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Moet? Schiet toch niet op als er niks staat?
Of mis ik je sarcasme straal?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Iemand stijnda en puntenslijpsel al ingelicht? Wouden ook mee doen!
Ditquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:53 schreef Harajuku. het volgende:
Lege fotoboeken hebben ook altijd een link, ook al staat er niets. Je kan vanuit fotoboek wel naar de rest, zo werk ik ook altijd. Fotoboek, en vanuit daar verder.
Tuuurlijk. Zo moeilijk ben ik niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Dit![]()
Fotoboek aanmaken is niet verplicht
Zie nu dat je er al 1 heb aangemaakt![]()
Nee, wel nog een week internet op m'n mobiele telefoon maar dat werkt ook voor geen meter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef DuTank het volgende:
[..]
Je hebt toch zeker wel een iPad ofzo?
Misschien wel, maar dan kan ik me morgen alsnog aanmelden. Ik ga ervan uit dat jullie niet morgenochtend al beginnen in ieder gevalquote:Op zondag 14 augustus 2011 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ziekenhuis heeft ook internet, verveel je je tenminste iets minder tussen het lijden door.
en what about wifi in ziekenhuizen?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:36 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Nee, wel nog een week internet op m'n mobiele telefoon maar dat werkt ook voor geen meter.
[..]
Misschien wel, maar dan kan ik me morgen alsnog aanmelden. Ik ga ervan uit dat jullie niet morgenochtend al beginnen in ieder geval
Gomi zat in de bus terug naar FOK!Town. Het was al laat, dus buiten de buschauffeur was hij de enige inzittende. Bij de volgende halte stapte zijn vriend in. "Ha, wat heb jij een raar pak aan!" grapte Gomi. "Ja, ik had een feestje" zei de nieuwe passagier. "Ga je mee naar mijn huis? Ik wil je iets laten zien."quote:
Dit.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:48 schreef Lutte het volgende:
Zitten echt hele goede en leuke hints tussen!
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben trots op mijn moord van tv
ik wou het gruwlijk en hem anaal vernederen.. PatriQue89 schreef er een mooi verhaaltje van
Klopt.. de verwarring in nacht 2 vond ik dan ook grappig... mensen hadden zoiets van: neee... dit is te obviousquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Dit.
En 1e avond riep iedereen nog JAA 16:42 is te duidelijk..
De verdere nachten is het gebruikt maar (bijna) niet opgevat als hint,
Breezerslet17 -> 17 euro![]()
![]()
Ohja, laptop flipte, dus dat heb ik niet..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Er missen volgens mij 2 kills in nacht 3.
Waaronder de moord op mijik zou zo graag weten of ik mijn moordenaar ge-zombie-killed heb.
Het was een vredige stormachtige najaarsdag in het jaar 2011 toen Roger_Epiales de park liep te checken. Tot zover niks vreemds; iedereen loopt wel eens. Deze keer was het anders. Een als dadel verkleed figuur had Roger uitgekozen als slachtoffer. Nietsvermoedend slenterde Roger achter het dorp langs terug naar huis en ging zijn lemen hutje binnen. De dadel sloop erachteraan, de echte slachtpartij voorbereidend. Roger_Epiales stond zijn bed op te maken (die lipstick zag er écht niet uit), toen aan de rand van het bed een fel wit licht verscheen. Het was de dood, die met een hele reeks puntige stekels Roger_Epiales (Zombie) net niet dood genoeg schoet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Er missen volgens mij 2 kills in nacht 3.
Waaronder de moord op mijik zou zo graag weten of ik mijn moordenaar ge-zombie-killed heb.
Waarom moest ik anaal vernederd worden?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ben trots op mijn moord van tv
ik wou het gruwlijk en hem anaal vernederen.. de sl schreven er een mooi verhaaltje van
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Harajuku. was nieuwe schoenen aan het passen. Als ze een sombere bui had, was dat het enige wat haar op kon vrolijken. Gelukkig had ze een kast vol in haar kelder en aangezien Harajuku al een beetje dement was, kon ze gewoon elke dag hetzelfde paar passen. Toen er ineens een vreemd figuur voor haar stond, dacht ze dan ook dat het haar minnaar wel zou zijn.
"Oh schat, ben je daar eindelijk! Wat doe je daar met dat touw en die worst? Ik wist niet dat je zo kinky was!"
Het duistere figuur mompelde wat. Hij knoopte het touw aan Harajuku.s enkels en hing haar ondersteboven in de douche, stopte de worst in het afvoerputje, draaide de kranen open en verliet het huis. Harajuku. (Dorp) verdronk terwijl ze probeerde de worst te eten.
Hints:
Schoenen passen: in fobo: (zonder UGG's!)
Vrolijk: HOMO#3018 - Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk...
kast: HOMO#2994 Met 27 kastlurkers.
Worst: HOMO#2995 Of je verse worst lust
Ik heb BB ge-zombie-killedquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, Roger, je bent gekilled door bart.. wie heb jij gekilld?
Nee door Erik toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, Roger, je bent gekilled door bart.. wie heb jij gekilld?
Ja, volgens mij erik dan..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee door Erik toch?
(al twijfel ik zelf ook, maar de hints bij Hara passen beter bij mij volgens mij)
Omdat het konquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Waarom moest ik anaal vernederd worden?
Zou ook kunnen, maar daar had ik dan toch geen wraak op kunnen nemen ivm nog levende bgquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee door Erik toch?
(al twijfel ik zelf ook, maar de hints bij Hara passen beter bij mij volgens mij)
Hahaha goed bezigquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, volgens mij erik dan..
want roger vroeg of ie de goeie keus maakte... want wou degene killen die hem gekilled had.. maar aangezien toch beide maffia waren heb ik niks gezegd.. ( KIJK, IK KAN HET WEL BART!)
Het viel me nog mee dat ik niet gelijk werd koudgemaakt in nacht 2quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Omdat het kon
en wij irriteerden ons aan jou.. je was te goed met de hints
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, maar daar had ik dan toch geen wraak op kunnen nemen ivm nog levende bg![]()
Ben ik toch blij dat ik voor jou gekozen heb.
Dat was bewustquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het viel me nog mee dat ik niet gelijk werd koudgemaakt in nacht 2
als alle actieve mensen gelijk gekilled worden dan is het spel toch niet meer leukquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het viel me nog mee dat ik niet gelijk werd koudgemaakt in nacht 2
Klopt.. helaas gebeurde dit vorig jaar wel vaak..quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als alle actieve mensen gelijk gekilled worden dan is het spel toch niet meer leuk
Dat was niet de reden toch?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als alle actieve mensen gelijk gekilled worden dan is het spel toch niet meer leuk
Sorry, nothing personalquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Teruggelezen in PM..
Erik killde Roger idd!
Maar dat is wel altijd het geval. Ik hoopte dan ook op een newbiemafia zodat we wat langer zouden levenquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar ssshhh dat kunnen we er nu wel van maken tochquote:
Het grappige was dat jullie wel hints vonden die dus of niet naar mij wezen of niet zo bedoeld waren. Zoals die bananenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
Oh nice, mijn killer had ik iig goed. Volgens mij niet met alle hints die genoemd werdenmaar ik had hem wel
Bij die obvious dacht ik eerst gewoon NOOOOOOOOOOOOOO, DT KAN NIET. Bij 17 ben ik toen overstag gegaan, though.
Klopt... ik moest ook wel lachen om die dingen die gezocht werden.. of dat ik dan dingen bedacht in het verhaal.. die dan ook daadwerkelijk te linken waren achterafquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:01 schreef Harajuku. het volgende:
Oh nice, mijn killer had ik iig goed. Volgens mij niet met alle hints die genoemd werdenmaar ik had hem wel
Bij die obvious dacht ik eerst gewoon NOOOOOOOOOOOOOO, DT KAN NIET. Bij 17 ben ik toen overstag gegaan, though.
Haha ja, ik heb ook heel wat 'Verrek, het klopt nog ook!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt... ik moest ook wel lachen om die dingen die gezocht werden.. of dat ik dan dingen bedacht in het verhaal.. die dan ook daadwerkelijk te linken waren achteraf
Jullie hoopten natuurlijk dat het dorp me zou lynchenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar ssshhh dat kunnen we er nu wel van maken toch
Ja inderdaad, vrolijk had ik bv niet, maar ik had wel iets anders naast de UGG wat naar hem leidde en zoals nu blijkt geen hint wasquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Klopt... ik moest ook wel lachen om die dingen die gezocht werden.. of dat ik dan dingen bedacht in het verhaal.. die dan ook daadwerkelijk te linken waren achteraf
haha ow jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee maar ssshhh dat kunnen we er nu wel van maken toch
Ja.. Of het liedje van elvis wat volgens mij wel aan knetter werd gekoppeld, maar niemand die het plaatje opmerkte van elvis in foboquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Haha ja, ik heb ook heel wat 'Verrek, het klopt nog ook!"- momentjes gehad
Dat was stiekem wel het plan jaquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jullie hoopten natuurlijk dat het dorp me zou lynchen
Ik ook nietquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja.. Of het liedje van elvis wat volgens mij wel aan knetter werd gekoppeld, maar niemand die het plaatje opmerkte van elvis in fobo
Ik denk doordat ik de kill van Faye gelijk goed had dat de rest me niet meer als maffia zagquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat was stiekem wel het plan jaMaar het dorp werkte niet mee...
Ahhh ubermafiadeelnemer die een hint niet ziet ..quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:06 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ook nietEn ik houd van Elvis
Als er iets over jaren 70 of disco in had gestaan was ik wel naar Knetter gerend
Ow nee dat was het plan voor nacht 1 trouwens...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk doordat ik de kill van Faye gelijk goed had dat de rest me niet meer als maffia zag
Bij mij stond je juist erg hoog, omdat je naast Erik stond in dat lijstje en ik vertrouwde hem voor geen meter.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk doordat ik de kill van Faye gelijk goed had dat de rest me niet meer als maffia zag
Leuk plaatje, je hoofdfoto.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zoo, ik heb wat hints-voer op m'n fobo gezet.
Heb er zin in!
Ik zie cute underage chicks with a hairy pussyquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zoo, ik heb wat hints-voer op m'n fobo gezet.
Heb er zin in!
Neen, ik had faye wel als verdachte, maar vond die hint te overduidelijk. Zelfde geldt voor tada. Ik dacht No friggin way, dat kan niet.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ahhh ubermafiadeelnemer die een hint niet ziet ..
Nu voel ik me blij!
Maar jij had wel alle hints uit nacht 1.. of niet?
Had ik met mijn moord ook een beetje last van, hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het grappige was dat jullie wel hints vonden die dus of niet naar mij wezen of niet zo bedoeld waren. Zoals die bananen
Mijn idee van de hints.quote:Het was een vredige stormachtige najaarsdag in het jaar 2011 toen Roger_Epiales de park liep te checken. Tot zover niks vreemds; iedereen loopt wel eens. Deze keer was het anders. Een als dadel verkleed figuur had Roger uitgekozen als slachtoffer. Nietsvermoedend slenterde Roger achter het dorp langs terug naar huis en ging zijn lemen hutje binnen. De dadel sloop erachteraan, de echte slachtpartij voorbereidend. Roger_Epiales stond zijn bed op te maken (die lipstick zag er écht niet uit), toen aan de rand van het bed een fel wit licht verscheen. Het was de dood, die met een hele reeks puntige stekels Roger_Epiales (Zombie) net niet dood genoeg schoet.
Hints:
Dadel: HOMO#3030 To dadel or not to dadel, that is the question
Fel wit licht: Kaarsen in fobo
Reeks: Veel reeksen in pohi
Ja ik las die hints net en begon zelf ook te twijfelen wie ik omgebracht had...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had ik met mijn moord ook een beetje last van, hoor.
Bleek de hints zelf wel redelijk goed gevonden te hebben, alleen verkeerd geïnterpreteerd
.
[..]
Mijn idee van de hints.
Dader: BartjeBart
Hints:
Dadel: HOMO#3030 To dadel or not to dadel, that is the question (ook in jouw Pohi)
Fel wit licht: Overbelichte foto in je Fobo
Reeks puntige stekels: Ik dacht stekeltjeshaar te kunnen onderscheiden op eerdergenoemde foto.
Zo kwam ik dus op jou als mijn moordenaar.
En toen had ik hem er juist niet uitgehaald.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Die overbelichte foto was nacht 1 wel een hint
Ja, (ik zal daar ook eens gaan posten, wordt de rest helemaal gekquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik las die hints net en begon zelf ook te twijfelen wie ik omgebracht had...
Maar het lastige wat dat betreft is toch dat Erik en ik beiden in [HOMO] posten...
Danku!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zie cute underage chicks with a hairy pussy
Hier ook wat random rotzooi toegevoegd.quote:
quote:
Och, ik heb er ook maar wat dingetjes ingegooid/.quote:[b]Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:[/b
Hier ook wat random rotzooi toegevoegd.
Srsly!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Srsly? Of is dat een stom grapje
Ik had geen idee, dat is allesquote:
Ja... is nog niet heul lang hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had geen idee, dat is alles
Iedereen wordt maar homo
Je denkt wel eens wat bij sommige mensenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... is nog niet heul lang hoorbegin juli
homo word je niehiet! dan beeen je... tssssquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had geen idee, dat is alles
Iedereen wordt maar homo
Ik grapte ook maar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
homo word je niehiet! dan beeen je... tssss
Beter dat dan een leugenaar zijn, jij vuige!quote:
Ja maar, ja maar....quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beter dat dan een leugenaar zijn, jij vuige!
Je was de enigequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef TheVulture het volgende:
En godver Erik... ik tuinde er mooi in aan het begin
Als één van de eersen op Faye gaan was een goede, je was niet gelijk van de lijst af, maar je kreeg er wel een vraagteken bij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je was de enige!
Maar het is altijd hetzelfde liedje als ik maffia ben, binnen no time ben ik verdacht. Vooraf als BM
, dat was de domste zet die ik kon maken, maar ik was een beetje in de stress omdat er op dat moment niemand van mijn familie online was en ik per se een BM in de maffia wilde hebben.
Ten koste van mijn eigen onschuld, maar toch als laatste maffialid overblijven
.
Ja, alleen vond ik het wel sneu voor faye, maar TV hing in mijn DM met zijn ontdekkingen en ze waren zo obvious dat ik echt niet goed kon ontkennen dat ze kloptenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als één van de eersen op Faye gaan was een goede, je was niet gelijk van de lijst af, maar je kreeg er wel een vraagteken bij.
toen was je voor mij al bijna zeker maffiaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En mijn favoriete maffiamoment was het uitstellen van de dubbele lynch. Die wilde iedereen al een nacht eerder maar toen ben ik gaan "slapen"
. Om pas na de dubbele-lynch-deadline "wakker te worden"
.
En toen was er Patrique opeens die de regels wilde verbuigen. Dus ik hing boos in zijn dm en pm :").
Maar dat moet je maar net weten, het staat niet echt actief in mijn pohi of wat dan ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Bij Erik die Roger doodt had "Lipstick" echt een goede hint geweest kunnen zijn... (Lipstick = spraakmakend ESF-liedje, Erik is ESF-mod). En bij mezelf had ik die van de ondertitel er nog niet eens uitgehaald...
Voor vrijwel iedereenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
toen was je voor mij al bijna zeker maffia
maar dat gevoel was ook wel leesbaar in je berichten toenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor vrijwel iedereen. Ik voelde me ook vrij stom toen ik de last one standing was dat ik anderen nog verdacht ging proberen te maken
. Ik dacht echt "who am I kidding
?!"
Maar Roger, TV, Tombo en ik weten het wel. Maar ESF is gewoon algemene kennis hoor wmbquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat moet je maar net weten, het staat niet echt actief in mijn pohi of wat dan ook.
Maar de hints moeten wel gebaseerd worden op wat er zichtbaar is in de pohi/fobo/profi. Als je dan toch een bekend ESF-nummer wil nemen, dan kan je beter een echte klassieker pakken die wel iedereen kent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar Roger, TV, Tombo en ik weten het wel. Maar ESF is gewoon algemene kennis hoor wmb
Oh ja dat was geniaal jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En mijn favoriete maffiamoment was het uitstellen van de dubbele lynch. Die wilde iedereen al een nacht eerder maar toen ben ik gaan "slapen"
.
En toen was er Patrique opeens die de regels wilde verbuigen. Dus ik hing boos in zijn dm en pm :").
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Maffia natuurlijk! Psst, het spel is al afgelopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke achter de schermen hebben jullie het over?
Echt waar, wat doet Tong überhaupt hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JaEn jij maar zeggen dat ik moest zeggen dat t niet meer kon.. waarop ik zeg dat je het zelf moest bepalen(Corruptie van mij, want wat wil die BM nou?
) gaat tong het weer verpesten
Ik heb mijn instellingen gewoon op "online niet tonen" staan. Heul handig voor als mensen je willen controlerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook speciaal uitgelogd en alles, omdat ik bang was dat iemand als Hara of Liesje wel zou kijken of ik daadwerkelijk weg was.
Die PM was het eerste wat ik las die dag, als ik had geweten dat jullie al langer bezig waren tegen elkaar had ik niks gezegdquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JaEn jij maar zeggen dat ik moest zeggen dat t niet meer kon.. waarop ik zeg dat je het zelf moest bepalen(Corruptie van mij, want wat wil die BM nou?
) gaat tong het weer verpesten
Kon me niet meer herinneren of ik dat aan had staan en durfde het niet meer te controlerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb mijn instellingen gewoon op "online niet tonen" staan. Heul handig voor als mensen je willen controleren
Gewoon instellen als Anonieme fokker.. heb k ook gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Zou makkelijk zijn voor het dorp als de spelleiders hun status niet verborgen hebben bij het kijken in maffiafotoboeken
Ik had jullie beiden eigenlijk in willen lichten en dacht ook dat ik de avond vantevoren die PM gestuurd had, maar dat was niet het gevalquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die PM was het eerste wat ik las die dag, als ik had geweten dat jullie al langer bezig waren tegen elkaar had ik niks gezegd
Al blijf ik erbij dat zeker spelleiders de regels zoals in de OP moeten volgen
Lynda in ieder geval, TV weet ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben de komende SL's trouwens wél ervaring?
Heb ik standaard aanquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon instellen als Anonieme fokker.. heb k ook gedaan
Ook handig, status verbergenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Zou makkelijk zijn voor het dorp als de spelleiders hun status niet verborgen hebben bij het kijken in maffiafotoboeken
Ohjaa.. ik lees de zin nu pas, zoals k zou moeten lezenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lynda in ieder geval, TV weet ik niet
[..]
Heb ik standaard aan
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ook handig, status verbergen
Eerst ging ik gewoon alle Fobo's op rij af en bij degenen die ik wou bekijken bleef ik wat langer hangen. Maar bijvoorbeeld Harajuku zie je overal terug omdat zij haar status niet verbergt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Erik, maak jij ook nog even flink reclame in het Homotopic?
In ordequote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar is het de afgelopen week al vrij regelmatig over het maffiatopic gegaan. Niet nodig. Bovendien doen er al een heel aantal mensen mee uit het homotopic en weet de rest al van het spel af.
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe jij ziet ook weer allemaal mensen met zelfde topics voor je?
idd, zag je nu ook met homo en radio.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JaDat is wel echt irritant voor dit spel
Je moet als SL denk ik ook wel iets nemen want niet aan de reeks valt te linken, anders is het echt niet te doen.
Ja maar dat is niet eerlijk voor de mensen die geen homo zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:05 schreef lynda het volgende:
Iedereen krijgt gewoon een dood waarin iets over homo's staat
en dan als dorp gewoon een voor 1 een homo killenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:05 schreef lynda het volgende:
Maak mij maar mafia dan, dat win ik makkelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:05 schreef lynda het volgende:
Ja, toen er nog geen homo's meededenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:06 schreef StijnDa het volgende:
Werd Calex niet altijd homo-erotisch doodgeschreven?
Calex stuurde wel altijd de meest rare PM's met manier van dood gaan wanneer hij maffia wasquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:06 schreef StijnDa het volgende:
Werd Calex niet altijd homo-erotisch doodgeschreven?
GUILTY!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me altijd schuldig als iedereen begint te ranten over de [HOMO]-reeks.
Kan je suggesties doen??quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Calex stuurde wel altijd de meest rare PM's met manier van dood gaan wanneer hij maffia was
Nu ook, Knetter vroeg specifiek voor een speciale dood voor iemand. Weet niet meer wiequote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Je kan altijd een poging doen![]()
Sommige spelleiders speelde er wel eens op in
TV!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nu ook, Knetter vroeg specifiek voor een speciale dood voor iemand. Weet niet meer wie
Ga het onthoudenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Je kan altijd een poging doen![]()
Sommige spelleiders speelde er wel eens op in
Voor iedereen die ze vermoorde ongeveerquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nu ook, Knetter vroeg specifiek voor een speciale dood voor iemand. Weet niet meer wie
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende ronde wens ik graag zombie te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |