Ja ik las die hints net en begon zelf ook te twijfelen wie ik omgebracht had...quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Had ik met mijn moord ook een beetje last van, hoor.
Bleek de hints zelf wel redelijk goed gevonden te hebben, alleen verkeerd geīnterpreteerd
.
[..]
Mijn idee van de hints.
Dader: BartjeBart
Hints:
Dadel: HOMO#3030 To dadel or not to dadel, that is the question (ook in jouw Pohi)
Fel wit licht: Overbelichte foto in je Fobo
Reeks puntige stekels: Ik dacht stekeltjeshaar te kunnen onderscheiden op eerdergenoemde foto.
Zo kwam ik dus op jou als mijn moordenaar.
En toen had ik hem er juist niet uitgehaald.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:15 schreef 08gnoT. het volgende:
Die overbelichte foto was nacht 1 wel een hint
Ja, (ik zal daar ook eens gaan posten, wordt de rest helemaal gekquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja ik las die hints net en begon zelf ook te twijfelen wie ik omgebracht had...
Maar het lastige wat dat betreft is toch dat Erik en ik beiden in [HOMO] posten...
Danku!quote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:10 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Ik zie cute underage chicks with a hairy pussy
Hier ook wat random rotzooi toegevoegd.quote:
quote:
Och, ik heb er ook maar wat dingetjes ingegooid/.quote:[b]Op zondag 14 augustus 2011 23:34 schreef IJsdraakje het volgende:[/b
Hier ook wat random rotzooi toegevoegd.
Srsly!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Srsly? Of is dat een stom grapje
Ik had geen idee, dat is allesquote:
Ja... is nog niet heul lang hoorquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had geen idee, dat is alles
Iedereen wordt maar homo
Je denkt wel eens wat bij sommige mensenquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... is nog niet heul lang hoorbegin juli
homo word je niehiet! dan beeen je... tssssquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik had geen idee, dat is alles
Iedereen wordt maar homo
Ik grapte ook maar.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
homo word je niehiet! dan beeen je... tssss
Beter dat dan een leugenaar zijn, jij vuige!quote:
Ja maar, ja maar....quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Beter dat dan een leugenaar zijn, jij vuige!
Je was de enigequote:Op zondag 14 augustus 2011 19:59 schreef TheVulture het volgende:
En godver Erik... ik tuinde er mooi in aan het begin
Als één van de eersen op Faye gaan was een goede, je was niet gelijk van de lijst af, maar je kreeg er wel een vraagteken bij.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je was de enige!
Maar het is altijd hetzelfde liedje als ik maffia ben, binnen no time ben ik verdacht. Vooraf als BM
, dat was de domste zet die ik kon maken, maar ik was een beetje in de stress omdat er op dat moment niemand van mijn familie online was en ik per se een BM in de maffia wilde hebben.
Ten koste van mijn eigen onschuld, maar toch als laatste maffialid overblijven
.
Ja, alleen vond ik het wel sneu voor faye, maar TV hing in mijn DM met zijn ontdekkingen en ze waren zo obvious dat ik echt niet goed kon ontkennen dat ze kloptenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als één van de eersen op Faye gaan was een goede, je was niet gelijk van de lijst af, maar je kreeg er wel een vraagteken bij.
toen was je voor mij al bijna zeker maffiaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En mijn favoriete maffiamoment was het uitstellen van de dubbele lynch. Die wilde iedereen al een nacht eerder maar toen ben ik gaan "slapen"
. Om pas na de dubbele-lynch-deadline "wakker te worden"
.
En toen was er Patrique opeens die de regels wilde verbuigen. Dus ik hing boos in zijn dm en pm :").
Maar dat moet je maar net weten, het staat niet echt actief in mijn pohi of wat dan ook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:35 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Bij Erik die Roger doodt had "Lipstick" echt een goede hint geweest kunnen zijn... (Lipstick = spraakmakend ESF-liedje, Erik is ESF-mod). En bij mezelf had ik die van de ondertitel er nog niet eens uitgehaald...
Voor vrijwel iedereenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
toen was je voor mij al bijna zeker maffia
maar dat gevoel was ook wel leesbaar in je berichten toenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor vrijwel iedereen. Ik voelde me ook vrij stom toen ik de last one standing was dat ik anderen nog verdacht ging proberen te maken
. Ik dacht echt "who am I kidding
?!"
Maar Roger, TV, Tombo en ik weten het wel. Maar ESF is gewoon algemene kennis hoor wmbquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat moet je maar net weten, het staat niet echt actief in mijn pohi of wat dan ook.
Maar de hints moeten wel gebaseerd worden op wat er zichtbaar is in de pohi/fobo/profi. Als je dan toch een bekend ESF-nummer wil nemen, dan kan je beter een echte klassieker pakken die wel iedereen kent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:40 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Maar Roger, TV, Tombo en ik weten het wel. Maar ESF is gewoon algemene kennis hoor wmb
Oh ja dat was geniaal jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
En mijn favoriete maffiamoment was het uitstellen van de dubbele lynch. Die wilde iedereen al een nacht eerder maar toen ben ik gaan "slapen"
.
En toen was er Patrique opeens die de regels wilde verbuigen. Dus ik hing boos in zijn dm en pm :").
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:30 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Maffia natuurlijk! Psst, het spel is al afgelopenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Welke achter de schermen hebben jullie het over?
Echt waar, wat doet Tong überhaupt hierquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JaEn jij maar zeggen dat ik moest zeggen dat t niet meer kon.. waarop ik zeg dat je het zelf moest bepalen(Corruptie van mij, want wat wil die BM nou?
) gaat tong het weer verpesten
Ik heb mijn instellingen gewoon op "online niet tonen" staan. Heul handig voor als mensen je willen controlerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb ook speciaal uitgelogd en alles, omdat ik bang was dat iemand als Hara of Liesje wel zou kijken of ik daadwerkelijk weg was.
Die PM was het eerste wat ik las die dag, als ik had geweten dat jullie al langer bezig waren tegen elkaar had ik niks gezegdquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
JaEn jij maar zeggen dat ik moest zeggen dat t niet meer kon.. waarop ik zeg dat je het zelf moest bepalen(Corruptie van mij, want wat wil die BM nou?
) gaat tong het weer verpesten
Kon me niet meer herinneren of ik dat aan had staan en durfde het niet meer te controlerenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik heb mijn instellingen gewoon op "online niet tonen" staan. Heul handig voor als mensen je willen controleren
Gewoon instellen als Anonieme fokker.. heb k ook gedaanquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Zou makkelijk zijn voor het dorp als de spelleiders hun status niet verborgen hebben bij het kijken in maffiafotoboeken
Ik had jullie beiden eigenlijk in willen lichten en dacht ook dat ik de avond vantevoren die PM gestuurd had, maar dat was niet het gevalquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:46 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Die PM was het eerste wat ik las die dag, als ik had geweten dat jullie al langer bezig waren tegen elkaar had ik niks gezegd
Al blijf ik erbij dat zeker spelleiders de regels zoals in de OP moeten volgen
Lynda in ieder geval, TV weet ik nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Hebben de komende SL's trouwens wél ervaring?
Heb ik standaard aanquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon instellen als Anonieme fokker.. heb k ook gedaan
Ook handig, status verbergenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:47 schreef 08gnoT. het volgende:
Zou makkelijk zijn voor het dorp als de spelleiders hun status niet verborgen hebben bij het kijken in maffiafotoboeken
Ohjaa.. ik lees de zin nu pas, zoals k zou moeten lezenquote:Op maandag 15 augustus 2011 00:49 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Lynda in ieder geval, TV weet ik niet
[..]
Heb ik standaard aan
quote:Op maandag 15 augustus 2011 00:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ook handig, status verbergen
Eerst ging ik gewoon alle Fobo's op rij af en bij degenen die ik wou bekijken bleef ik wat langer hangen. Maar bijvoorbeeld Harajuku zie je overal terug omdat zij haar status niet verbergt.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Erik, maak jij ook nog even flink reclame in het Homotopic?
In ordequote:Op maandag 15 augustus 2011 01:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar is het de afgelopen week al vrij regelmatig over het maffiatopic gegaan. Niet nodig. Bovendien doen er al een heel aantal mensen mee uit het homotopic en weet de rest al van het spel af.
Jaquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:03 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe jij ziet ook weer allemaal mensen met zelfde topics voor je?
idd, zag je nu ook met homo en radio.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:04 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
JaDat is wel echt irritant voor dit spel
Je moet als SL denk ik ook wel iets nemen want niet aan de reeks valt te linken, anders is het echt niet te doen.
Ja maar dat is niet eerlijk voor de mensen die geen homo zijnquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:05 schreef lynda het volgende:
Iedereen krijgt gewoon een dood waarin iets over homo's staat
en dan als dorp gewoon een voor 1 een homo killenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:05 schreef lynda het volgende:
Maak mij maar mafia dan, dat win ik makkelijk.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:05 schreef lynda het volgende:
Ja, toen er nog geen homo's meededenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:06 schreef StijnDa het volgende:
Werd Calex niet altijd homo-erotisch doodgeschreven?
Calex stuurde wel altijd de meest rare PM's met manier van dood gaan wanneer hij maffia wasquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:06 schreef StijnDa het volgende:
Werd Calex niet altijd homo-erotisch doodgeschreven?
GUILTY!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik voel me altijd schuldig als iedereen begint te ranten over de [HOMO]-reeks.
Kan je suggesties doen??quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Calex stuurde wel altijd de meest rare PM's met manier van dood gaan wanneer hij maffia was
Nu ook, Knetter vroeg specifiek voor een speciale dood voor iemand. Weet niet meer wiequote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Je kan altijd een poging doen![]()
Sommige spelleiders speelde er wel eens op in
TV!quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nu ook, Knetter vroeg specifiek voor een speciale dood voor iemand. Weet niet meer wie
Ga het onthoudenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:09 schreef lynda het volgende:
[..]
Je kan altijd een poging doen![]()
Sommige spelleiders speelde er wel eens op in
Voor iedereen die ze vermoorde ongeveerquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:10 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nu ook, Knetter vroeg specifiek voor een speciale dood voor iemand. Weet niet meer wie
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 15 augustus 2011 01:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgende ronde wens ik graag zombie te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |